Bed and Breakfast Egelantier

45 reviews over Bed and Breakfast Egelantier in het Nederlands

een aanrader

gerd
19-8-2013

We hebben hier 1 nacht verbleven tijdens onze fietstocht langs de Antwerpse Kempen. Heel gastvrij onthaal en prima gelegen! Lekker ontbijt.

Fantastische plek !

Hannie Boumans
6-8-2013

Prachtige kamers,super schoon,lekker ontbijt en vriendelijke mensen.

Zeker aan te raden !

Eeen aanrader voor wie van rust houdt

De Baene - De Winter
27-11-2012

Zeer mooie kamers, heel goede bedden, zeer lekker ontbijt.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk.

Een echte aanrader.

zeer rustig, gelegen

alberto valentim
28-9-2012

Een mooi net, en zeer rustig gelegen accomodatie.

Echt een verademing om daar te logeren..

Hemels!

Anouk
14-9-2012

We sliepen in Kamer Bos. Heerlijke kamer, groot lekker bed en een zeer mooie schone badkamer. Het ontbijt was echt goddelijk, Biologisch en veel keus.

De omgeving is prachtig en ook de tuin is goed vertoeven.

Een heerlijke ervaring

Uitstekende plek om te vertoeven

de Kroon
11-9-2012

Gezellige kamers met eigen sanitair, zeer schoon.

Keuken aanwezig met vaatwasser, goed verzorgd ontbijt

Mooie tuin met diverse zitjes.

Uitermate vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Super !!!!

wilems andre
30-7-2012

Wij kunnen niks aanmerken op deze b&b . Vriendelijke uitbaters - kamer picobello en het ontbijt verdient zeker een 10 op 10 . Mooie uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen in een bosrijke streek . Dat de haan of de ezel ons 's morgens wakker maakte namen we er graag bij . De prijs valt ook best mee en is democrateis voor hetgeen je krijgt . Kortom we zijn heel tevreden en keren er zeker terug .

Heerlijke plek, fijne mensen

Johan-Lou Verwimp
27-7-2012

Prachtige accomodatie in een zeer rustige omgeving; prima onthaal, piekfijne kamer, uitgebreid bio-ontbijt

Fantastisch B&B

John Coopmans
2-7-2012

Wij hebben hier gelogeerd bij Graspop Metal Meeting in Dessel. We stonden versteld van de kamer bij aankomst. Zeer aangenaam verrast waren we. Mooi verzorgde kamer met in de badkamer bad & aparte douche, fijne tv met mogelijkheid tot kijken van dvd's. Ook is er wifi dat gevraagd kan worden. Aangenaam geslapen 2 nachten in het bed.

Ontbijt was heel lekker en ook meer dan genoeg. Fijne was dat er gevraagd werd wanneer je wou ontbijten en dus niet afhankelijk was om tussen bepaalde uren te ontbijten. De gastvrouw en heer + hulp waren zeer vriendelijk.

GRASPOP DELUXE om nooit te vergeten !

Groeten Mieke & John

Prima lokatie

Ellen
31-5-2012

De b&b lIgt voor ons zeer gunstig tov Turnhout. Door vriendelijke gastheer, gastvrouw , heerlijk ontbijt en zeer schone kamer is voor ons zeker de moeite waard om ook bij volgend bezoek aan Turnhout gebruik te maken van deze lokatie. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Egelantier in Arendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Egelantier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.