9,5

Weer vandaag3°-3°

45 reviews over Bed and Breakfast Egelantier in het Nederlands

Aanrader

Steven, 12-2-2018

Rustig gelegen, goede ontvangst, heel nette kamer en badkamer, verrassend (uitgebreid) ontbijt.

Kindvriendelijk.

Dat je heerlijk buiten kunt vertoeven.

Dikke aanrader

Luc Depoorter, 28-5-2017

Alles was perfect. Mooie verzorgde en propere kamers, zeer rustige ligging, ontbijt super goed, de uitbaters zeer vriendelijk en niet opdringerig en een fantastische tuin waar je gebruik mag van maken. Ik durf deze B&B aan iedereen aanraden.

Super b&b

Smagghe Henri, 28-5-2017

Unieke locatie, super vriendelijke uitbaters, mooie kamers, uitgebreid ontbijt, een echte aanrader!

Ideaal verblijf, echte aanrader, lekker ontbijt

André De Meyere, 28-5-2017

Leuke omgeving, ideale uitvalsbasis voor tal van activiteiten. Heel sympathieke uitbaters, een rustige grote tuin. Heel netjes. Een echte aanrader.

Perfect!

Ria Keiizer, 2-4-2017

Heelijk rustige ligging aan de rand van Arendonk. Mooie grote stijlvol ingerichte kamers, mooie badkamer met bad en douche. Leuke omgeving voor fietsers. Fantastische ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Leuke tuin met kippen en ezel. Kortom zeer goede keuze.

Een B&B van uitzonderlijke service en uitstraling!

Roger en Nancy, 6-3-2017

Zeer rustig gelegen in groene omgeving, aan de rand van het centrum.

Hartelijke en warme service, met aandacht voor privacy van de cliënt.

Super ontbijt, veel variatie in aanbod van brood en beleg, vaak bio producten.

Het was voor ons fijn om op elk moment van de dag koffie /thee te kunnen zetten.

Alles is kraaknet en verzorgd.

Over het gehele concept is goed nagedacht op diverse vlakken.

Zeer aangename en ruime kamer waar we ons bij regenweer echt thuis voelden!

De beste B&B die ooit mochten ervaren!

We komen er zeker terug in de lente of nazomer om ook even van de tuin te kunnen genieten!

Voor kinderen is het hier in de zomer een aards paradijs!

Super leuke B&B

Edith, Ron, Alissa en Isara, 12-8-2016

Een overnachting in deze B&B na een dagje Bobbejaanland met onze 2 dochters. Heel geschikt met kinderen, sliepen samen op de slaapbank wat prima te doen was. Onze meiden hebben genoten van de ezeltjes die ze mochten helpen verzorgen, ze waren dol op het lieve hondje van de eigenaren. Leuke gesprekken meegehad in de avond in de tuin.

De trampoline was een succes!

We voelde ons erg welkom. Alles was goed geregeld, hoe laat wilde we ontbijten, tijdens het ontbijt of alles naar wens was. Ook erg fijn. Kamers netjes, goede bedden, eigen badkamer met apart bad en douche en toilet.

Het was onze 1e ervaring met een B&B maar zeker niet de laatste.

Zeker onze aanbevelingen!

Ben benieuwd naar het project met de yurt...

Geslaagd weekendje met ons zoontje van 2 maanden

Lieselotte Geerts, 4-8-2016

We kozen voor B&B Egelantier om samen met ons zoontje van 2 maanden op weekend te gaan. Het was de eerste keer, dus spannend wat hij ervan zou vinden. En hij heeft genoten van alles: het wandelen, zijn bedje, badje, de ezeltjes, ... Dus dat maakt het voor ons ook een heel geslaagd weekend! Een aanrader voor een vakantie met kindjes :-)

Super

Deleersnyder Pol, 24-3-2016

Rustige ligging en de ruimte rondom. Fantastisch dat het wandelnetwerk en het fietsnetwerk op een paar honderd meter aansluit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Egelantier in Arendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Egelantier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Egelantier scoort een 9.52 uit 10 op basis van 46 reviews.