Reviews over Arendonk

Aanrader

Steven,
    12-2-2018

Rustig gelegen, goede ontvangst, heel nette kamer en badkamer, verrassend (uitgebreid) ontbijt.

Kindvriendelijk.

Heerlijk en lekker! Goed verzorgd, prachtige kamer

lia rops,
    3-11-2017

Dat je heerlijk buiten kunt vertoeven.

Dikke aanrader

Luc Depoorter,
    28-5-2017

Alles was perfect. Mooie verzorgde en propere kamers, zeer rustige ligging, ontbijt super goed, de uitbaters zeer vriendelijk en niet opdringerig en een fantastische tuin waar je gebruik mag van maken. Ik durf deze B&B aan iedereen aanraden.

Super b&b

Smagghe Henri,
    28-5-2017

Unieke locatie, super vriendelijke uitbaters, mooie kamers, uitgebreid ontbijt, een echte aanrader!

Ideaal verblijf, echte aanrader, lekker ontbijt

André De Meyere,
    28-5-2017

Leuke omgeving, ideale uitvalsbasis voor tal van activiteiten. Heel sympathieke uitbaters, een rustige grote tuin. Heel netjes. Een echte aanrader.

Arendonk scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews