Hotel Wake-Up

België, Antwerpen, Antwerpen

7.4Goed

24 reviews over Hotel Wake-Up

• 6Joos23-02-2016

Je krijgt voor wat je betaalt

Inchecken bij het Antigone hotel verliep soepel en de mevrouw daar was erg behulpzaam. De ligging van het hotel is heel goed. Bijna alles op loopafstand, behalve Antwerpen centraal. Goede uitvalbasis om de stad te verkennen. De kamer zelf viel wat tegen maar was prima onderkomen voor 2 nachtjes. Het was niet goed geïsoleerd waardoor het koud was, desondanks dat de verwarming aanstond. De badkamer was mooi en nieuw. Verder was het niet erg schoon. Er lagen dikke lagen stof op sommige plekken. En de douche is ook niet spik en span. Het keukentje is erg klein en er zijn weinig keuken benodigdheden dus koken is niet erg handig hier. Verder is de ruimte best klein voor 3 personen, maar voor een korte tijd maakt dit niets uit. Verder was het heel erg gehorig, we konden de mensen naast en boven ons letterlijk horen. Verder was er wifi beloofd maaar die deed het niet (goed) en toen we hiervoor meerdere malen gebeld hadden werd ons verteld dat dit niet gemaakt kon worden.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8klaassnijder26-05-2015

Fantastische locatie

Heerlijk hotel met een goede ligging voor een citytrip Antwerpen

Gereisd met partner in maart 2011

• 8diana en gert05-03-2014

prima hotel

we hebben hier heerlijk geslapen en gegeten, gewoon een prima hotel voor dat geld, We boeken dit hotel zeker vaker,

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Marloes27-08-2013

Direct in het centrum

Goed ligging.. Maar wij hadden kamer 7... En dat is een verhaal apart. Is aan het einde van de lunchroom. Je krijgt dus de sleutel van de zaak.. Kamer prima maar je wordt wel op tijd wakker van de geluiden in de lunchroom.. Ontbijt oké, niet heel bijzonder. Parkeren in de buurt van antigone waar je in moet checken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8fam. HKF08-07-2013

Simpel, compact op geweldige locatie!

Wij verbleven in een compacte studio. De ruimte is beperkt maar er is slim omgesprongen om de ruimte goed te benutten. De kitchenette is heel erg klein, hou er rekening mee dat een goede maaltijd koken niet echt handig is. De badkamer is keurig (volgens mij onlangs gerenoveerd) en erg modern. Alles wat je in de basis nodig hebt is aanwezig als zijn de keukenaccessoires beperkt. De ligging kan niet beter!!!! Wij komen nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2013

• 4Rob06-01-2013

Eens maar nooit meer!

We kwamen hier wel eens voor een lekkere sandwich en werden getriggerd door de aanwezigheid van een hotel (B&B). De laatste keer dat we naar Antwerpen gingen dus geboekt. Sleutel ophalen en inchecken bij ander hotel in de stad is geen onoverkomelijk bezwaar. De kamer zelf is erg gedateerd en niet goed schoongemaakt. Lichtdoorlatende gordijnen en slechte isolatie zorgen, samen met het uitermate slechte matras en foutjes van kussens, voor een slechte nachtrust. Het ontbijt viel enorm tegen. De sandwichbar bakt eigen broodjes af en perst verse sinaasappels, de hotelgasten moeten het doen met taaie broodjes en sap uit een (erg goedkoop) pak. De ongeïnteresseerde medewerkster heeft de sleutel in ontvangst genomen en niet gevraagd naar onze ervaringen. Werkelijk eens maar nooit weer!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9tjeezzer11-09-2012

Leuk vrij hotel midden in de Stad Antwerpen

Grote kamers met keukentje, bureau en goed groot bed. Evt. extra bed in opklapkast (2p). Grote schone doucheruimte met dubbelkop douche. Gelegen middenin de stad, naast de historische voetgangerstunnel. Zeer dichtbij Grote Markt, Groen Plaats, shoppingstreet De Meir. Super gezellige locatie. Prijs/kwaliteit zeer goed, ontbijt beneden sober maar goed en alles vers. Je checkt in in het Antigone hotel op de Jordaenskaai (loopafstand) je krijgt je sleutel en hebt privé toegang tot het Wake-Up Hotel en je kamer. Er is geen receptie bij het Wake-up hotel dus je kan komen en gaan met je eigen sleutel. Personeel zeer vriendelijk. We hadden een kamer op de 2e etage maar door slechte knieën kregen we een kamer op de 1ste met balkon. Super rustig geslapen je hoort niks van de straatvreugde.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Nicole05-08-2012

Fantastisch gelegen zonder poespas.

Een geweldig modern hotelletje midden in het centrum van Antwerpen. Grote kamers en je kunt heerlijk ontbijten in de ondergelegen broodjescorner. Heerlijk geslapen, alleen jammer dat er geen lift in zit.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6annikazanting18-06-2012

klein

Kamers zijn goed schoongemaakt, maar om op je kamer te komen moet je door een heel klein smal trappenhuis, ligging is midden in de stad waardoor je veel last hebt van het uitgaansleven (als je zelf uitgaat heb je daar natuurlijk geen last van)

Gereisd met partner in december 2010

• 7Anna16-05-2011

Midden in het centrum, warm welkom

Dit was een klein maar fijn hotel, midden in het centrum. Bij aankomst konden we meteen op de kamer, wat natuurlijk erg fijn is. Ook het ontbijtbuffet was prima, yoghurt, broodjes, boterhammen, verschillend beleg, fruit, noem maar op. Super voor een korte citytrip naar Antwerpen! Ook erg fijn dat er een koelkast en minifornuis op de kamer is.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Hotel Wake-Up info