Bed and Breakfast Van Hecke

Bed and Breakfast Van Hecke

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Van Hecke voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Van Hecke in het Nederlands

Geen B&B, wel leuk hotel

karininnijmegen
30-8-2013

We hebben net 2 nachten hier overnacht. De ligging is leuk, in een mooi deel van Antwerpen en dichtbij bezienswaardigheden en leuke kleine winkeltjes. We waren er in het laag seizoen, dus we hoorden weinig, maar ik denk dat het gehorig kan zijn, omdat het een oud gebouw is. Onze kamer was op 4 hoog. De inrichting was gezellig en van alle gemakken voorzien. Beneden is het oudste wafelhuis/ ijssalon van Antwerpen. De eigenaresse is erg aardig, kan goed koken en ze heeft goede tips over de stad. Ik zou dit hotel zeker aanraden bij anderen.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ruim appartement voor grotere groepen of gezin

Willa
3-3-2012

Een ruim appartement compleet met wasmachine, keuken, badkamer enz. Wij waren er met 4 vriendinnen en hebben ons goed vermaakt. Internet deed het niet en de douchecabine was heel luxe (behalve de schimmelrand), maar de kranen gingen bijna niet open en hoe alle toeters en bellen werkten zijn we ook niet achter gekomen. kwaliteit van de opklapbedden was niet geweldig, maar best te doen voor iemand die niet al te zwaar is. Ontbijt gezellig beneden bij de wafelbakkerij genomen. Je kon kiezen wat je wilde en werd met liefde klaar gemaakt door de huisdame. Garage is 250 meter verder en kost €15,00 per nacht Niet teveel eisend zijn en je hebt er prima overnachting waar je gezellig met een groep bij elkaar kan zijn.

Gereisd Met vrienden in februari 2012

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Van Hecke in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Van Hecke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.