Kinderhotel, MotelWeer vandaag13°3°
Hotel Van der Valk Hotel Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Hotel Antwerpen voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel Van der Valk Hotel Antwerpen in het Nederlands

Fijn hotel

Myrthe,
11-2-2019

Heel mooi hotel, ruime kamers. Alles was schoon en netjes. Het zwembad met sauna en hamman is echt een pluspunt. Het ontbijt is wel aan de dure kant, maar erg lekker en uitgebreid.

Gereisd met partner in december 2018

Super

Mevr. Elmendorp,
21-1-2019

Als verjaardagscadeau. Een mooi gebouw, vriendelijke receptie. Tandenborstel vergeten, geen probleem kreeg er meteen één. Gebruik van de sauna, heerlijk om te te ontspannen. De kamers mooi en groot. Zaten 8 hoog wat een uitzicht. Met her openbaar vervoer is de stad goed te bereiken. De hotelkamer had een heerlijk bed en douche. Kluisje om de spullen op te bergen.

Het ontbijt was fantastisch. Zoveel keus.

Gereisd met partner in september 2018

Prima hotel!

AvD,
3-1-2019

Prima hotel in wel een beetje een achterstandswijk (heel oud ook). De tram kan je lopend bereiken, waarmee je binnen 20 minuten in Antwerpen centrum bent. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Het eten was ook prima. Voor de rest hebben wij geen gebruik gemaakt van de faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

HotelSpecials.nl

Prettig hotel met fantastisch ontbijt

Chris,
24-10-2018

Prettig hotel met fantastisch ontbijt, standaard kamer (niets bijzonders op aan te merken) en redelijk zwembad met sauna. Met ov-fietsen (Velo Antwerpen) was het centrum makkelijk bereikbaar (kwartier fietsen); wel jammer dat het hotel aan een drukke weg ligt. Zeer vriendelijk van Van der Valk dat onze vakantie verzet kon worden, toen we door omstandigheden op de oorspronkelijke data niet konden komen. Complimenten!

Gereisd met partner in oktober 2018

Lekker ontspannen bij Van der Valk

HENRY,
24-9-2018

Voor de eerste keer, 2 nachten ,in belgie- antwerpen

bij van der valk hotel

Erg tevreden vriendelijk personeel, mooie grote ruime kamers

restaurant eten a la carte ,heerlijke boterzachte entrecote met wat groentjes en frieten

Gereisd met partner in september 2018

a.k.,
4-9-2018

We hebben genoten van het weekend, heel erg gastvrij

en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed hotel met fantastisch ontbijt

Ben de Vries,
16-8-2018

Ontbijt is perfect. Kamers zijn schoon met airco. Vlekken in tapijt. Kan s-nachts geen raam open zetten vanwege herrie grote weg. Openbaar vervoer is goed maar niet op tijd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Was voor 2 nachten helemaal goed!

Nimrod,
13-8-2018

Nette kamer met beetje achterhaalde badkamer maar alles doet het en is schoon.

Koffiemachine, koelkast, tv en onbeveiligde WiFi. Bedden zijn goed en de airco is top maar de schuifdeur kan ook open dus dat is fijn.

Ligt centraal buiten het centrum. Openbaar vervoer op 10 min. Ondbijt is uitgebreid, vers en dus heerlijk van genoten!

En dan de mini Spa onder het hotel, prima om ff een duik te nemen of de sauna de bezoeken.

Aanrader voor citytrip

Claudia,
13-7-2018

Goed ontbijt, heel vriendelijk personeel, goede afwisseling in de menukaart en grote porties. Voelden ons zeer welkom. Aanrader voor een citytrip in Antwerpen. Kamers kunnen een update gebruiken, maar desalniettemin was het daar prima vertoeven. Airco op de kamers was met het warme weer erg aangenaam.

Gereisd met partner in juli 2018

Sharina,
2-7-2018

Goeie locatie, goed ontbijt alleen de kamers mogen wel een opknapbeurt krijgen het is oudbollig en een balkon zou leuk zijn

Gereisd met partner in juni 2018
Simona, Medewerker marketing en communicatie , 5-7-2018

Beste Sharina,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.

Sinds de overname van het hotel doen we onze uiterste best om ons product te verbeteren. Zo hebben we reeds onze begane grond en de liften vernieuwd. De renovatie van de kamers en de vergaderzalen is de volgende stap, dit staat gepland voor 2019 en verder.

Omdat wij steeds de service naar onze gasten toe willen verbeteren is uw mening ook enorm van belang. We gaan met deze feedback aan de slag voor het maken van de renovatieplanning.

Met vriendelijke groet,

Simona Strakayova

Front Office Manager

Van der Valk Hotel Antwerpen

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Hotel Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Hotel Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.