Hotel Tulip Inn Antwerpen

Hotel Tulip Inn Antwerpen

11 tips over Hotel Tulip Inn Antwerpen

Johan, 21-9-2014
Houd er rekening mee dat de winkels in Antwerpen zondags gesloten zijn. Bezoek je Antwerpen, laat dan de Meir (hoofdwinkelstraat) voor wat hij is en bezoek het oude centrum. Parkeren langs de Schelde aan de St. Michielskaai is gratis. Ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Grote parkeerplaats maar kom niet te laat want dan is het toch vol.
Yvonne, 8-12-2013
Het station is echt wel de moeite waard om te gaan kijken.
ikke_1, 25-11-2013
Restaurant Lavinia bij station Berghem op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

dvdongen1985, 18-2-2013

-Wijnegem shopping center (wijnegem)

-Sushi eten bij Kaiseki (antwerpen)

-Aquatopia ( antwerpen )

Marijke, 4-1-2013
Het centrum is heel goed aan te rijden met de auto, parkeerplaatsen en -garages genoeg. Toen wij er waren was er wintermarkt, wat het centrum nog sfeervoller maakte. Erg veel restaurantjes en winkeltjes. Echt een aanrader. Wij hebben genoten dit weekend en zullen zeker terugkeren, echter wel in een ander hotel...
Michael, 27-9-2012
Take the steak, specially with bearnaise sauce.

Truus_nijkamp, 23-9-2012
Antwerpen heeft 1 van de oudste treinstations van Europa. Zeker de moeite van een bezoek waard. Langs de Scheldeoever zijn vele verschillende bouwstijlen te zien. Van ultramodern tot de middeleeuwen, erg intrigerend!
margreet van dijke, 21-9-2012
tramkaartjes zijn in hotel te koop en als je meerdere dagen blijft, is ook een 10 rittenkaart te koop. mooie stad met mooie en oude gebouwen. Ga vooral keer eten bij Appelmans (heel erg lekker en moderne inrichting ondanks aflopend terrasje) in Papenstraatje (bij OLV Kathedraal).
G Jansen, 21-9-2012
Vraag als je wat minder goed slaapt een kamer aan de voorzijde.
J@cques, 17-8-2012
Schoonmaak is essentieel, zorg dat dit goed gebeurt! Maak regelmatig een schouw door de kamers, check of er goed wordt schoongemaakt. Breng airco's aan, zodat in de warme periodes toch van een frisse, koele kamer genoten kan worden. Zorg voor zomerse dekbedden en dikkere kussens.