Hotel Tulip Inn Antwerpen

Hotel Tulip Inn Antwerpen

8.4Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Tulip Inn Antwerpen

• 9Sanne Verbeek07-04-2020

Super fijn hotel voor een goede prijs!

Onlangs verbleven in dit hotel met mijn vriend. Super vriendelijk onthaald bij de receptie, beleefde en goedlachse meiden. Ook hebben wij veel informatie gekregen over het centrum van Antwerpen en de activiteiten. Zo adviseerde ze ons meerdere dingen en is ons allemaal heel goed bevallen. De kamer is ons ook goed bevallen, simpel, maar netjes en schoon en van alle standaard faciliteiten voorzien. De ochtend erna het ontbijt was ook super, verse sinaasappelsap warme broodjes en een apparaat om zelf je verse American pancakes te maken met maple syrup, super lekker dus! De avond erna nog een lekker drankje gedronken in de uitgebreide bier bar. Ook weer super vriendelijk personeel en ze hebben echt verstand van wat ze aanbieden. Prijs kwaliteit verhouding is ook top en wij komen zeker nog eens terug!

Team Tulip Inn Antwerpen, general manager, 13-04-2020

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn om te lezen dat u een fijn weekend heeft gehad in Tulip Inn Antwerpen! Wij kijken er naar uit U snel weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Kim03-04-2020

Heerlijk weekend Antwerpen

Lekker weekend Antwerpen gehad, met de tram zo naar het centrum, bij het hotel is parkeren gratis. Ze hebben ook fietsen maar dat was nu nog te koud! Lekker ontbijtbuffet met verse jus d' orange en pannekoekjes.

Team Tulip Inn Antwerpen, general manager, 13-04-2020

Hartelijk dank voor uw mooie review, goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! Wij zijn zelf ook erg blij met onze pannenkoekmachine, wij hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen in Tulip Inn Antwerpen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    7Weteringd03-06-2019

Goed te doen

Hotel is netjes en schoon alleen zijn de bedden erg klein en liggen niet erg lekker. Maar goed een ieder is iets anders gewend. Goed genoeg voor een nachtje maar niet langer als 3 dagen. Wij zijn zelf een nachtje geweest. Ontbijtbuffet was erg lekker!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Theo27-03-2019

Goede service. Prima 👍

Het hotel ligt wel op afstand van het centrum, als je gaat wandelen ben je wel circa 30 minuten onderweg. Het hotel was prima 👍

Gereisd met partner in maart 2018

• 9daisy06-03-2019

prijs/kwalieteit = super

kamer super vernieuwd. ook de bedden. ontbijt nog steeds heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• Oude reviews

7Eline16-10-2013

Prima hotel

Prima hotel voor een of twee nachtjes weg. Vanuit het hotel pak je de tram naar het centrum en dan ben je er binnen een kwartiertje. Goed te doen! Kamers waren schoon, wel wat klein. Met twee personen gaat het net. Een aanrader als je voor weinig geld een weekendje naar Antwerpen wilt!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 5meryem08-04-2012

net niet

kamers erg klein en niet echt schoon,lag veel stof boven het randje van bed,badkamer was ook niet echt fris en het stonk.. ontbijt was een aanfluiting koffie uit automaat leek wel een disney hotel...belgische personeel was zeer vriendelijk,nederlandse personeel kortaf.

Gereisd met partner in april 2012

• 3Jan18-04-2010

Verschrikkelijk

Lelijk oud hotel. Kleine kamers, tv dat stoort, en dat is nog niet het ergste. het eten is er WERKELIJK waar GOOR. geen aanrader!!! veel te duur qua prijs/kwaliteit!

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Anouk19-08-2009

leuke eigenaren!

net hotel. geboekt bij touropertator. 75 euro voor 2 personen inclusief 3 gangen diner en ontbijt! Echt een koopje en gewoon een simpel maar prima hotel! Lekker geklets met de eigenaar Bart. Leuke ,spontane vent. Ze zijn pas begonnen als uitbater van dit hotel en hebben heel veel goede plannen om er binnenkort een nog beter hotel van te maken! Dus als ze dit lezen : succes ermee!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7N en P25-11-2007

Prima hotel voor een nachtje weg. We betaalden 65 euro voor 2 personen (exclusief ontbijt).Als we 's morgens zouden ontbijten in het hotel zou dit € 10,95 p.p. zijn.Wij vonden dat best duur,dus hebben we in de binnenstad ontbeten voor € 5 p.p. bij Delifrance:-).Kamers waren schoon en met de warmte viel het wel mee.Koffie en theezetfaciliteit is een pluspunt!Met tram 8 of 11 ben je vanaf station Berchem binnen 15 minuten in hartje stad.'s Avonds zijn we naar bios Metropolis geweest:met de auto sta je er binnen 10 minuten.Zeker een aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in november 2007

Hotel Tulip Inn Antwerpen info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen