Hotel Tulip Inn Antwerpen

Hotel Tulip Inn Antwerpen
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Tulip Inn Antwerpen in het Nederlands

Het slechtste hotel waar we ooit hebben gelogeerd.

M.D. Postma
30-8-2018

Hotel is zwaar verouderd. Het had al jaren geleden gerenoveerd moeten worden. Troosteloos kantoorpark, veel te weinig parkeerruimte. Niets te doen in de nabije omgeving. Warm, vies, stinken. Pluspunten: het personeel en het ontbijt.

Pas na de boeking hoorden we dat ze aan het verbouwen zijn. Dus herrie en bouwvakkers bovenop de genoemde punten.

Tim van poppel, general manager, 19-9-2018

Beste meneer/mevrouw Postma,

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om hier te lezen dat uw verblijf niet is geweest zoals u had gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij zullen al uw punten zeker meenemen voor bij de verbouwing. Graag zouden wij u dan ook uitnodigen om op onze kosten, in het gerenoveerde Tulip Inn Antwerpen te komen overnachten in 2019. Mocht u hier gebruik van willen maken, neem dan graag contact met ons op.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens.

Gastvriendelijke groet,

Tim van Poppel

Assistent Manager

Tevreden

Fam. Theeuwen
25-2-2018

Schoon en netjes hotel. Geen luxe. Prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van station.

Willem Renes - General Manager, general manager, 2-3-2018

Beste familie Theeuwen,

Hartelijk danlk voor uw positieve review, wij zijn verheugd te vernemen dat u een fijn verblijf heeft genoten bij ons. Graag tot ziens in Antwerpen!

Willem Renes

Dirk Lisseveld
3-2-2018

Waren met ons werk daar , hadden een uitje , en alles was op en top , heerlijk genoten.

Willem Renes - General Manager, general manager, 5-2-2018

Beste Dirk,

Zeer bedankt voor uw mooie review, wij verwelkomen u graag terug in Tulip Inn Antwerpen!

Nooit meer

Henk
30-12-2017

Helaas was het hotel niet naar wens.

Personeel was overigens wel vriendelijk. De lift en de gang na de kamer stonk ontzettend na een wc verfrisser.. ook de kamer rook een Beetje muf. Ook erg weinig dekbed op het bed. De badkamer zat onder de schimmel en de helft werkte niet(föhn/kachel/afzuiging) de ligging was wel goed en gratis parkeren was ook prettig. Voor ons helaas geen volgende keer meer..

Willem Renes - General Manager, general manager, 10-1-2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Spijtig te lezen dat wij u geen goed verblijf hebben kunnen bieden, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan hier uiteraard direct actie op ondernemen. Verder willen wij u graag een herkansing aanbieden in de vorm van een gratis overnachting met ontbijt, zodat wij u de ervaring kunnen bieden zoals u deze van ons mag verwachten. Mocht u hier gebruik van willen maken laat u ons dit dan alstublieft weten.

Willem renes

Niet snel

Angela
27-12-2017

Ligging van het hotel was goed. Je kunt makkelijk met de tram in het centrum komen. Het hotel zelf was eigenlijk onder de maat. De liften waren buitengebruik dus diende je de trap te gebruiken waar het erg vreemd rook en het er meer uitzag als dienstenruimte dan bedoeld voor de hotelgasten. Op de gang richting de kamer rook het ontzettend naar toilet. Aan de kamer zelf is denk ik 30jaar geen.onderhoud gepleegd. De verwarming was stuk dus ijskoud gehad en er zijn maar twee stopcontacten. De badkamer.is oudbollig maar alles werkt gewoon dus voor een overnachting is dat geen probleem. Tijdens het ontbijt stond de airco zo hard te waaien dat er gewoon spullen van tafel gingen. Het hotel is echt niet geschikt om lang te verblijven. Maar voor een citytrip en indien de verwarming wel zou werken een prima hotel.

Willem Renes - General Manager, general manager, 10-1-2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen uw punten zeker meenemen en hopen u desondanks in de tokomst nog eens te mogen verwelkomen.

Willem Renes

niet meer

s.lengkeek
10-12-2017

toen we aankwamen was er een storing in systeem waar niets aan kon doen .maar waarom laat je iedereen wachten 2 uur lang zonder mededeling verder.

na 2 uur nog geen pasje van kamer .toen liet personeel je in kamer .na eten in res weer half gewacht voor dat we pasje van kamer kregen .zeer slecht opgelost allemaal.douche vol schimmel aan wand en plafon .kamer vlekken aan muur en kast .eten restaurant was goed alleen personeel wat bedient was niet goed bezig meer met tel bezig dan met bedienen.dus voor ons geen tulp hotel in antwerpen meer .

Willem Renes - General Manager, general manager, 13-12-2017

Beste,

Dank voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u niet meer wenst terug te keren. De bewuste dag dat u incheckte bij ons hotel hadden wij een internetstrorig waardoor wij onze gasten niet konden inchecken en kamersleutels konden aanmaken. Heel vervelend uiteraard mar helaas overmacht. W ehebben er alles aan gedaan dit zo snel mogelijk op te lossen en vervolgens iedereen van een kamer te voorzien. Dat dit tot ongenoegen zou leiden was helaas niet te voorkomen, maar ons team heeft er alles aan gedaan. De punten betreffemnde de kamer pakken wij uiteraard direct op.

Vriendelijke groet,

Mooi hotel met goede service

Margo
29-10-2017

Mooi hotel met goede bedden. Het personeel is erg vriendelijke en probeert een goede oplossing te vinden voor ongemakken.

In de badkamer ontbrak de douchekop waardoor wij alleen een bad konden nemen. Als oplossing kregen wij een gratis ontbijt aangeboden.

De kamertemperatuur was voor ons te hoog. Ook door het openen van een raam of hoger zetten van de ventilatie werd dit niet beter. Dit is voor ons de enige reden om de volgende keer voor een ander hotel te kiezen.

+ Vriendelijk personeel

+ Goede bedden

- Parkeerruimte

- Hoge temperatuur in de kamer

Willem Renes - General Manager, general manager, 30-10-2017

Beste Margo,

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons!

Echt goede keus

cok
24-9-2017

Goede service lekker ontbijt heerlijke bedden bijna perfect

Willem Renes - General Manager, general manager, 5-10-2017

Hartelijk dank voor uw mooie review, graag tot ziens in Antwerpen!

Eerste en laatste keer

Anoniem
22-8-2017

In augustus samen met mijn vriend twee nachten hier verbleven. We zijn student en zeker niet erg kieskeurig, maar over dit hotel wilden we toch een review schrijven. Toen we in de kamer kwamen was het ontzettend warm en hing er een vreemde geur. Over het bed lag een kleedje, waar allemaal plakkerig en glibberig spul op zat. Daarnaast zaten er zelfs gaten in mijn dekbed. Slecht geslapen door de warmte, beide nachten. We hebben een keer gegeten in het restaurant. Van de vele keren dat ik in een hotel heb geslapen/gegeten, staat dit hotel zeker boven op de lijst van 'minst vriendelijke personeel'. Zo werden we bijvoorbeeld naar een tafel gewezen en er werd ons niks gevraagd, ook niet of we iets te drinken wilden. Dus dit hebben we vervolgens zelf maar gevraagd. Het voelde allemaal erg ongemakkelijk (het eten was daarentegen wel prima). Al deze punten wilden we nog even aankaarten bij het uitchecken. We kregen echter enkel te horen bij het uitchecken: bedankt, en tot ziens. Niet eens: 'was alles naar wens?'. We waren er op dat moment zo klaar mee dat we het maar achterwege gelaten hebben. Daarnaast: bij het inchecken vroegen we of we fietsen konden huren voor de volgende dag. We kregen te horen dat dit kon en dat dit 15 euro p.p. kost. Prima. De volgende dag wilden we de fietsen huren, toen we ineens hoorden dat het ook nog eens 150 euro borg p.p. kost. Dit had de dag ervoor ook wel even gezegd mogen worden... Erg veel geld betaald voor wat we uiteindelijk gekregen hebben. Het enige positieve is de ligging van het hotel, de gratis gym en de gratis parkeergelegenheid.

Tim van Poppel Assistent Manager, general manager, 29-8-2017

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring alles behalve naar wens is geweest. Wij vinden het dan ook erg vervelend om te zien dat onze collega's u niet op de manier heeft geholpen als dat wij hun hierin trainen.

Wij zullen onze collega's hier dringend op aanspreken en eens gaan horen hoe dat dit had kunnen gebeuren.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hopelijk overweegt u het in de toekomst nog eens om bij ons te komen overnachten. Dan zullen wij er effectief voor zorgen dat u een vele malen betere ervaring heeft in ons hotel dan dat u nu heeft gehad.

Rook smerig bij binnenkomst

Elise
18-8-2017

Wij zijn net onze kamer ingegaan en het stonk vreselijk naar rook.. Voor de rest is alles gedatteerd en hierdoor ziet te badkamer er niet heel fris uit. Bedden liggen ook niet zo lekker.

Wel heel aardig personeel !

Tim van Poppel Assistent Manager, general manager, 29-8-2017

Beste Elise,

Vervelend om te horen dat de gasten voor u in de kamer hebben gerookt. Bent u terug langs de receptie gelopen om te wisselen van kamer? Onze collega's proberen altijd ervoor te zorgen dat u het beste gewenste kamer voor u kunnen selecteren en eventueel veranderen als dit niet het geval is.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.