Hotel Tulip Inn Antwerpen

Weer vandaag7°-1°
Hotel Tulip Inn Antwerpen
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zo jammer! Het hotel is aan het verbouwen. Kamers zijn netjes, maar niet goed schoon. We kwamen met twee kids (aangegeven bij de boeking, maar was niet goed doorgekomen. Er stond op de kamer een tweepersoonsbed en er zou een babybed gebracht worden. Deze is niet gekomen, dus uiteindelijk met z’n vieren in één bed!

Enorm gehorig, dus slecht geslapen door alle geluiden op de gang.

Verbouwing beneden nog gaande. Het ontbijt is Okay, drankjes zagen we pas staan toen we weggingen vanaf het ontbijt, deze stonden in een andere kamer aan de overzijde van de hal. Niemand die dat even vermeld had, helaas...

Wij gaan lekker naar huis!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

88 reviews over Hotel Tulip Inn Antwerpen in het Nederlands

Enorm gehorig, dus slecht geslapen door alle geluiden op de gang.

Wij gaan lekker naar huis!

Een grote bouwput !

Eric Schippers,
21-11-2018

Dit hotel mag je nu geen hotel noemen. Het is een grote bouwplaats. Overal stof, missende plafondplaten, missende vloerbedekking, geen bar, geen restaurant, en de receptie is een stel keukentafels met wat spullen erop. Wel vraagt dit management gewoon meer dan 80 euro per nacht. Gezien de staat van deze bouwplaats vraag ik me af of mijn veiligheid qua brand, ontruiming en hygiene wel is gewaarborgd. Waar kan ik mijn geld terugvragen en een klacht indienen ? Schande !

Fijn hotel

Sanne Schuurmans,
16-11-2018

De kamers zijn gerenoveerd en erg mooi. Ik was hier samen met mijn moeder we hebben de auto bij het hotel gezet en zijn met de tram naar het centrum gegaan. Bij de receptie van het hotel kan je tram kaartjes kopen. Het ontbijt was prima! Voor herhaling vatbaar.

Rampzalig

M. Goed,
29-10-2018

Wat een super weekend had moeten worden werd een grote teleurstelling vanaf t moment dat we het hotel binnen kwamen, dit hotel had echt de deuren moeten sluiten tijdens de zeer nodige verbouwing. Een grote troep, timmerende bouwvakkers en zelfs het restaurant was gesloten, er was een tafel neergezet wat als receptie moest dienen, om over de kamer nog maar niet te spreken. Het stonk verschrikkelijk naar riool, vlekken op de muur en het tapijt, we hebben ons niet gedouched omdat de badkamer er echt niet uitzag, kraan lekte, douche gordijn smerig, water spoot uit de douche slang in plaats van uit de douche, kortom echt rampzalig en teleurstellend. Hopelijk is dit na de verbouwing echt verleden tijd want het kan echt niet anno 2018. We zijn echt teleurgesteld.

Het slechtste hotel waar we ooit hebben gelogeerd.

M.D. Postma,
30-8-2018

Hotel is zwaar verouderd. Het had al jaren geleden gerenoveerd moeten worden. Troosteloos kantoorpark, veel te weinig parkeerruimte. Niets te doen in de nabije omgeving. Warm, vies, stinken. Pluspunten: het personeel en het ontbijt.

Pas na de boeking hoorden we dat ze aan het verbouwen zijn. Dus herrie en bouwvakkers bovenop de genoemde punten.

Tim van poppel, general manager, 19-9-2018

Beste meneer/mevrouw Postma,

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om hier te lezen dat uw verblijf niet is geweest zoals u had gewenst. Onze excuses hiervoor. Wij zullen al uw punten zeker meenemen voor bij de verbouwing. Graag zouden wij u dan ook uitnodigen om op onze kosten, in het gerenoveerde Tulip Inn Antwerpen te komen overnachten in 2019. Mocht u hier gebruik van willen maken, neem dan graag contact met ons op.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot ziens.

Gastvriendelijke groet,

Tim van Poppel

Assistent Manager

Tevreden

Fam. Theeuwen,
25-2-2018

Schoon en netjes hotel. Geen luxe. Prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van station.

Willem Renes - General Manager, general manager, 2-3-2018

Beste familie Theeuwen,

Hartelijk danlk voor uw positieve review, wij zijn verheugd te vernemen dat u een fijn verblijf heeft genoten bij ons. Graag tot ziens in Antwerpen!

Willem Renes

Dirk Lisseveld,
3-2-2018

Waren met ons werk daar , hadden een uitje , en alles was op en top , heerlijk genoten.

Willem Renes - General Manager, general manager, 5-2-2018

Beste Dirk,

Zeer bedankt voor uw mooie review, wij verwelkomen u graag terug in Tulip Inn Antwerpen!

Nooit meer

Henk,
30-12-2017

Helaas was het hotel niet naar wens.

Personeel was overigens wel vriendelijk. De lift en de gang na de kamer stonk ontzettend na een wc verfrisser.. ook de kamer rook een Beetje muf. Ook erg weinig dekbed op het bed. De badkamer zat onder de schimmel en de helft werkte niet(föhn/kachel/afzuiging) de ligging was wel goed en gratis parkeren was ook prettig. Voor ons helaas geen volgende keer meer..

Willem Renes - General Manager, general manager, 10-1-2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Spijtig te lezen dat wij u geen goed verblijf hebben kunnen bieden, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan hier uiteraard direct actie op ondernemen. Verder willen wij u graag een herkansing aanbieden in de vorm van een gratis overnachting met ontbijt, zodat wij u de ervaring kunnen bieden zoals u deze van ons mag verwachten. Mocht u hier gebruik van willen maken laat u ons dit dan alstublieft weten.

Willem renes

Niet snel

Angela,
27-12-2017

Ligging van het hotel was goed. Je kunt makkelijk met de tram in het centrum komen. Het hotel zelf was eigenlijk onder de maat. De liften waren buitengebruik dus diende je de trap te gebruiken waar het erg vreemd rook en het er meer uitzag als dienstenruimte dan bedoeld voor de hotelgasten. Op de gang richting de kamer rook het ontzettend naar toilet. Aan de kamer zelf is denk ik 30jaar geen.onderhoud gepleegd. De verwarming was stuk dus ijskoud gehad en er zijn maar twee stopcontacten. De badkamer.is oudbollig maar alles werkt gewoon dus voor een overnachting is dat geen probleem. Tijdens het ontbijt stond de airco zo hard te waaien dat er gewoon spullen van tafel gingen. Het hotel is echt niet geschikt om lang te verblijven. Maar voor een citytrip en indien de verwarming wel zou werken een prima hotel.

Willem Renes - General Manager, general manager, 10-1-2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen uw punten zeker meenemen en hopen u desondanks in de tokomst nog eens te mogen verwelkomen.

Willem Renes

niet meer

s.lengkeek,
10-12-2017

toen we aankwamen was er een storing in systeem waar niets aan kon doen .maar waarom laat je iedereen wachten 2 uur lang zonder mededeling verder.

na 2 uur nog geen pasje van kamer .toen liet personeel je in kamer .na eten in res weer half gewacht voor dat we pasje van kamer kregen .zeer slecht opgelost allemaal.douche vol schimmel aan wand en plafon .kamer vlekken aan muur en kast .eten restaurant was goed alleen personeel wat bedient was niet goed bezig meer met tel bezig dan met bedienen.dus voor ons geen tulp hotel in antwerpen meer .

Willem Renes - General Manager, general manager, 13-12-2017

Beste,

Dank voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u niet meer wenst terug te keren. De bewuste dag dat u incheckte bij ons hotel hadden wij een internetstrorig waardoor wij onze gasten niet konden inchecken en kamersleutels konden aanmaken. Heel vervelend uiteraard mar helaas overmacht. W ehebben er alles aan gedaan dit zo snel mogelijk op te lossen en vervolgens iedereen van een kamer te voorzien. Dat dit tot ongenoegen zou leiden was helaas niet te voorkomen, maar ons team heeft er alles aan gedaan. De punten betreffemnde de kamer pakken wij uiteraard direct op.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.