Géén boekingskosten
/België/Antwerpen/Antwerpen/Hotels Antwerpen/Hotel Tulip Inn Antwerpen

Tulip Inn Antwerpen

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tulip Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 20 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 20 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Tulip Inn Antwerpen

• 6Mariska26-07-2022

Oké maar rumoerig

Hotel kamer was netjes. Geen airco dus erg warm (was buiten warm). Raam kon alleen volledig open / niet op kiepstand dus alleen als je er zelf bent. Wij zaten aan de voorkant bij entree. Hele nacht bijna herrie van gasten die komen en gaan en buiten op terrasje kletsen. Super slecht geslapen dus. Ontbijt was redelijk. Er zijn vier fietsen te huur, wij kregen er een mee met lege band / spinnenwebben. Na lege band opgepompt te hebben, bleek ketting eraf te liggen. Uiteindelijk dus geen fiets kunnen huren. Locatie is vlak naast snelweg, je kan op fiets naar het centrum (20 min fietsen ofzo).

• 6Harry22-02-2022

Kleinste kamer ooit.

Bij het reserveren stond dat er een ligbad bij de kamer was. Dit moet je nogmaals duidelijk kenbaar maken. Anders krijg je een kamer zonder ligbad. Zoals wij. Bij de receptie vroeg ik om een kamer met ligbad. Er was er nog één vrij. Dus na 15 minuten verhuisd naar de andere kamer. Dit was, wat oppervlakte betreft, de kleinste kamer die we ooit gehad hebben.

• 10Wendy De vries24-10-2021

Fantastische

**Ik vond dit een super hotel *Heel schoon *Goed ontbijt * Kamer met bad en regendouche * Vriendelijk personeel

• 9Sanne Verbeek07-04-2020

Super fijn hotel voor een goede prijs!

Onlangs verbleven in dit hotel met mijn vriend. Super vriendelijk onthaald bij de receptie, beleefde en goedlachse meiden. Ook hebben wij veel informatie gekregen over het centrum van Antwerpen en de activiteiten. Zo adviseerde ze ons meerdere dingen en is ons allemaal heel goed bevallen. De kamer is ons ook goed bevallen, simpel, maar netjes en schoon en van alle standaard faciliteiten voorzien. De ochtend erna het ontbijt was ook super, verse sinaasappelsap warme broodjes en een apparaat om zelf je verse American pancakes te maken met maple syrup, super lekker dus! De avond erna nog een lekker drankje gedronken in de uitgebreide bier bar. Ook weer super vriendelijk personeel en ze hebben echt verstand van wat ze aanbieden. Prijs kwaliteit verhouding is ook top en wij komen zeker nog eens terug!

Team Tulip Inn Antwerpen, general manager, 13-04-2020

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn om te lezen dat u een fijn weekend heeft gehad in Tulip Inn Antwerpen! Wij kijken er naar uit U snel weer te mogen verwelkomen.

• 9Kim03-04-2020

Heerlijk weekend Antwerpen

Lekker weekend Antwerpen gehad, met de tram zo naar het centrum, bij het hotel is parkeren gratis. Ze hebben ook fietsen maar dat was nu nog te koud! Lekker ontbijtbuffet met verse jus d' orange en pannekoekjes.

Team Tulip Inn Antwerpen, general manager, 13-04-2020

Hartelijk dank voor uw mooie review, goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad! Wij zijn zelf ook erg blij met onze pannenkoekmachine, wij hopen dat wij u snel weer mogen verwelkomen in Tulip Inn Antwerpen!

• 7Weteringd03-06-2019

Goed te doen

Hotel is netjes en schoon alleen zijn de bedden erg klein en liggen niet erg lekker. Maar goed een ieder is iets anders gewend. Goed genoeg voor een nachtje maar niet langer als 3 dagen. Wij zijn zelf een nachtje geweest. Ontbijtbuffet was erg lekker!

• 8Theo27-03-2019

Goede service. Prima 👍

Het hotel ligt wel op afstand van het centrum, als je gaat wandelen ben je wel circa 30 minuten onderweg. Het hotel was prima 👍

• 9daisy06-03-2019

prijs/kwalieteit = super

kamer super vernieuwd. ook de bedden. ontbijt nog steeds heel goed.

• 7Eline16-10-2013

Prima hotel

Prima hotel voor een of twee nachtjes weg. Vanuit het hotel pak je de tram naar het centrum en dan ben je er binnen een kwartiertje. Goed te doen! Kamers waren schoon, wel wat klein. Met twee personen gaat het net. Een aanrader als je voor weinig geld een weekendje naar Antwerpen wilt!

• 5meryem08-04-2012

net niet

kamers erg klein en niet echt schoon,lag veel stof boven het randje van bed,badkamer was ook niet echt fris en het stonk.. ontbijt was een aanfluiting koffie uit automaat leek wel een disney hotel...belgische personeel was zeer vriendelijk,nederlandse personeel kortaf.

Hotel Tulip Inn Antwerpen info

• AirconditioningNiet beschikbaar