Hotel Theater

Hotel Theater
7,4

160 reviews over Hotel Theater in het Nederlands

Geen “superior” kamer meer voor ons!

Remco,
10-2-2019

We hadden extra betaald voor een “superior” kamer en dat viel erg tegen. De kamer nr. 408 zelf was ok, maar de badkamer viel erg tegen. Deze vertoonde overal scheuren in de tegels, schimmel in de voegen en de vloertegels waren zelfs aangetast door het gebruik. Spijtig als je nog eens extra hebt bijbetaalt voor een “superior” kamer.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superior kamer ruim, gladde vloer, modern. Groot genoeg om er makkelijk een derde bed bij te zetten. Voldoende kastruimte. Goed bed. Badkamer met douche in het bad met douchegordijn. Bad vrij smal. Ontbijt was ruim voldoende, maar niet overdreven luxe. Locatie was top. Op loopafstand van bezienswaardigheden, winkelstraten en horeca. Voor herhaling vatbaar. Auto parkeren in aangrenzende parkeergarage. Niet heel ruime vakken. Bij receptie zetten ze op de parkeerticket een korting.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

M.Lenting,
24-10-2017

Prima hotel, grote kamers (sommige beetje gedateerd), goede badkamer, prima bed, goede wifi, uitstekend ontbijt, makkelijk parkeren(met korting in naastgelegen parkeergarage) naast theater en vogeltjesmarkt, op loopafstand van centrum. Af en toe geluidsoverlast, ligt aan klein straatje waar het geluid geen kant op kan, maar je zit ook midden in de stad. Prima voor weekendje weg

Gereisd met partner in oktober 2017

Gereisd met partner in maart 2017

Iedere keer beter

Denise,
30-5-2017

Dit was onze 4e keer in dit hotel. Vorige keer gedateerde kamer. Dit keer weer een gerenoveerde kamer. Schoon. Aan de voorzijde, met uitzicht op de schouwburg. Ontbijt beter georganiseerd dan de vorige keren. Ruime keuze en snel geholpen. Vooral vanwege de ligging blijft dit hotel favoriet. Je staat praktisch op de markt en bent binnen enkele minuten lopen in de winkelstraat.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

onvriendelijke receptie

Arnout Malfliet
5-4-2017

Kamers ok Ik vroeg voor een kamer die zo hoog mogelijk lag. Onmogelijk! Ik kreeg een kamer op de eerste verdieping terwijl enkele collega's die er niet om vroegen op de hoogste verdieping liggen.

Gereisd met vrienden in april 2017

Goed hotel

Alice
5-1-2017

Hotelkamer was ruim, zag er netjes uit en was schoon. Alleen bij het douchen stond binnen een paar minuten de badkamer blank.(Hadden badkamer zonder bad) Verder vriendelijk personeel en het ontbijt was goed, veel keus. Ook weinig geluidsoverlast. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2017

Prima uitvalsbasis

Ine
26-6-2016

Prima gelegen in centrum van Antwerpen. Vriendelijk ontvangst. Zeer ruime schone kamer alleen de gangen zijn zeer verouderd en aan renovatie toe. Ook het ontbijt was niets mis mee, voldoende keuze.

Gereisd met vrienden in juni 2016

wel aardig

G
1-2-2016

De ligging is prima, naast de schouwburg en minder dan 5 minuten lopen naar de Meir. Het historische centrum is 10-15 minuten lopen. De kamer lobby zijn modern, de gangen en liften vond ik erg verouderd. De kamer was ook erg schoon en ruim genoeg. Een groot minpunt was dat zowel de handzeep als douchegel al op waren bij aankomt (zitten in grote knijpflessen vast aan de muur), wel stonden er van die miniflesjes op de wastafel, maar die waren de volgende ochtend ook al op natuurlijk. Helaas waren zowel de knijpflessen als de miniflesjes niet bijgevuld na de schoonmaak, erg slordig! Toen we dit meldden bij de receptie gaf ze als oplossing dat het kamermeisje de volgende ochtend een flesje zou komen brengen, blijkbaar was even zelf naar de voorraadkast lopen teveel gevraagd... Ook de wifi is van treurig niveau, je moet iedere keer opnieuw inloggen met een veel te moeilijke code.

Gereisd met partner in januari 2016

Redelijk hotel met een mooie ligging

Inge
15-1-2016

Ligging van het hotel is heel goed, vlak bij de Meir en prima uitvalsbasis voor een stedentripje. Vriendelijk personeel en een schone kamer. Afwerking van de kamers zou wat beter kunnen, de 4 sterren is het niet helemaal waard.

Het ontbijt is prima, ambiance van het restaurant echter wat minder.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theater in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.