Hotel Theater

Laatste review

Prima hotel

M.Lenting,
24-10-2017

Prima hotel, grote kamers (sommige beetje gedateerd), goede badkamer, prima bed, goede wifi, uitstekend ontbijt, makkelijk parkeren(met korting in naastgelegen parkeergarage) naast theater en vogeltjesmarkt, op loopafstand van centrum. Af en toe geluidsoverlast, ligt aan klein straatje waar het geluid geen kant op kan, maar je zit ook midden in de stad. Prima voor weekendje weg

Kenmerken

Fijne kamer

Iedere keer beter

Denise,
30-5-2017

Dit was onze 4e keer in dit hotel. Vorige keer gedateerde kamer. Dit keer weer een gerenoveerde kamer. Schoon. Aan de voorzijde, met uitzicht op de schouwburg. Ontbijt beter georganiseerd dan de vorige keren. Ruime keuze en snel geholpen. Vooral vanwege de ligging blijft dit hotel favoriet. Je staat praktisch op de markt en bent binnen enkele minuten lopen in de winkelstraat.

onvriendelijke receptie

Arnout Malfliet,
5-4-2017

Kamers ok

Ik vroeg voor een kamer die zo hoog mogelijk lag. Onmogelijk! Ik kreeg een kamer op de eerste verdieping terwijl enkele collega's die er niet om vroegen op de hoogste verdieping liggen.

Goed hotel

Alice,
5-1-2017

Hotelkamer was ruim, zag er netjes uit en was schoon. Alleen bij het douchen stond binnen een paar minuten de badkamer blank.(Hadden badkamer zonder bad) Verder vriendelijk personeel en het ontbijt was goed, veel keus. Ook weinig geluidsoverlast. Zeker een aanrader!

Prima uitvalsbasis

Ine
26-6-2016

Prima gelegen in centrum van Antwerpen. Vriendelijk ontvangst. Zeer ruime schone kamer alleen de gangen zijn zeer verouderd en aan renovatie toe. Ook het ontbijt was niets mis mee, voldoende keuze.

wel aardig

G
1-2-2016

De ligging is prima, naast de schouwburg en minder dan 5 minuten lopen naar de Meir. Het historische centrum is 10-15 minuten lopen.

De kamer lobby zijn modern, de gangen en liften vond ik erg verouderd.

De kamer was ook erg schoon en ruim genoeg.

Een groot minpunt was dat zowel de handzeep als douchegel al op waren bij aankomt (zitten in grote knijpflessen vast aan de muur), wel stonden er van die miniflesjes op de wastafel, maar die waren de volgende ochtend ook al op natuurlijk.

Helaas waren zowel de knijpflessen als de miniflesjes niet bijgevuld na de schoonmaak, erg slordig! Toen we dit meldden bij de receptie gaf ze als oplossing dat het kamermeisje de volgende ochtend een flesje zou komen brengen, blijkbaar was even zelf naar de voorraadkast lopen teveel gevraagd...

Ook de wifi is van treurig niveau, je moet iedere keer opnieuw inloggen met een veel te moeilijke code.

Redelijk hotel met een mooie ligging

Inge
15-1-2016

Ligging van het hotel is heel goed, vlak bij de Meir en prima uitvalsbasis voor een stedentripje. Vriendelijk personeel en een schone kamer. Afwerking van de kamers zou wat beter kunnen, de 4 sterren is het niet helemaal waard.

Het ontbijt is prima, ambiance van het restaurant echter wat minder.

Leuke kerst gehad

Joyce
29-12-2015

Hotel heeft een goede ligging en de kamers van het hotel zagen er prima uit. We waren hier rond de kerstperiode en alleen ontbijt was mogelijk. Avondeten was buiten het hotel. Vanwege de drukte waren er te weinig plekken in het restaurant, maar voor mensen die ontbijt hadden bijgeboekt werd automatisch een tafel gereserveerd, dus hebben niet hoeven wachten. Personeel is vriendelijk.

Mooi hotel midden in centrum van Antwerpen. Het lijkt een rustig straatje, hetgeen ook bevestigd wordt door de receptioniste die ons incheckt. Dus een kamer op de 1e verdieping aan de voorkant lijkt ons geen probleem. WiFi is gratis; elke kamer heeft eigen code. De kamer die wij kregen lag zo ver van de router dat zelfs mijn splinternieuwe iPhone het netwerk niet kon vinden. We kregen een andere kamer, die welliswaar heel muf stonk, maar wel goede ontvangst had. En ook dichter bij de ingang vh hotel lag. Beide ochtenden van ons verblijf zijn heel vroeg we uit onze slaap gehaald door leverantie vrachtauto's. Dat had die receptioniste wel even kunnen melden toen we het hadden over hoe rustig het straatje was!!!

Al met al redelijk hotel, maar vraag om kamer dicht bij router (dus niet ah eind van een gang) en neem nooit een kamer aan de voorzijde.

We hebben een aantal aanbieders voor Theater voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theater in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.