Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

5 Reviews over The Big Sleep

• 10Nadine17-01-2011

SUPER!

Wij hebben hier een fantastisch weekend gehad. Een heerlijke plek om naar terug te komen na een dag vol shoppen, musea en stappen.

• 9Arjan29-10-2010

Geweldige Bed And Breakfast!

Erg mooi appartement in het mooiste deel van Antwerpen. Het appartement is zeer ruim en heeft verschillende ruimtes. Op 5 min loopafstand van alle leuke winkelstraten en bezienswaardigheden. Ook de eigenaresse en de eigenaar van de bed & breakfast zijn zeer aardig en kunnen je van alle informatie voorzien. Het is zeker een aanrader om hier te verblijven en wij zullen ook graag in de toekomst een keer terug komen!

• 10Jacqueline23-11-2009

Een enorme aanrader!

We hebben met 4 meiden erg genoten van Antwerpen mede dankzij ons verblijf in The Big Sleep. We zijn super vriendelijk ontvangen, kregen een heerlijk ontbijtje en de ligging van deze B&B is in het mooiste deel van Antwerpen. Kortom succesverzekerd, wanneer je kiest voor dit verblijf.

• 10Monique Willekens19-05-2008

Super goed gelegen in een bijna verkeersvrij straatje. Hele gezellige kamer en een grote ontbijtruimte waar je 's avonds fijn wat gezelschapsspellen kunt spelen met de kinderen.

• 9Dirk26-02-2008

Een fantastische bead and breakfast, op 5 tot 10 minuten loopafstand van de musea, de Scheldekaai, de Grote Markt en het winkelgebied. Zeer ruim (volledig onderste gedeelte van een pand) met een moderne inrichting. Een uitermate vriendelijk en gastvrije ontvangst en service. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijt. Een absolute aanrader voor een korter of langer verblijf in Antwerpen.

Bed & Breakfast The Big Sleep info

• Adresgegevens