Géén boekingskosten

Place to be

Voor een nachtje of enkele nachtjes Antwerpen : Ideaal

• 9jose.maas01-11-2012

Waanzinnig gave B &B

Op een klein kwartiertje lopen van de Grote Markt ligt verscholen tussen wat winkels, deze schitterende B & B met geweldig mooie kamer en een heerlijk ontbijt. Gastheer Luc ontving ons met een kopje koffie en gaf wat goeie tips over de stad.

• 5Sharonne18-06-2012

Alles leuk en mooi, behalve als je in bad gaat!

Op aanraden van vrienden hier geweest en op zich was het verblijf prima, mooie kamers, goed verzorgd ontbijt, alles schoon. Ook dit BB gekozen voor het bad alleen als je in baron carl zit dan maak je samen met een andere kamer gebruik van een boiler! Dit weet je niet als je boekt, want dat staat niet op de site. Dus 2 x probeert in bad te gaan, met het resultaat dat ik me niet kon afdouchen met warm water, maar aan de wastafel met koud water! Bleek dat de boiler zich heel traag vulde... Eigenaar Luc deed er een beetje lachoniek over en een excuus kreeg ik niet. Toen ik zei dat ik er erg van baalde kreeg ik de volgende opmerking" nou aan de boiler zal het niet liggen". Ik en mijn man stonden te klapperen met onze oren, zulke slechte service hebben we nog nooit gehad! De trots van de eigenaar is schijnbaar groter dan de klantenservice en het bracht een flinke domper op de vakantie! Een kamer op de bovenste etage zou ik niet boeken, want de boiler is dus niet te vertrouwen.

• 9Tijs20-04-2012

Geweldige B&B te Antwerpen

Het B&B bevindt zich op loopafstand van Antwerpen centraal station in een prachtig pand. Na het zeer gastvrije ontvangst door eigenaar Luc, werd er ruim de tijd genomen voor een kop koffie en kregen we veel nuttige, persoonlijke tips over bezienswaardigheden. De verschillende suites zien er in het echt nog mooier uit dan op de site en zijn van top tot teen verzorgd. Wij hebben overnacht in de suite ´Don Edmundo´. Deze suite is van ieder gemak voorzien: een ruime badkamer met ligbad, een tv, koelkast, draadloos internet en een geweldig bed. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder in zo´n heerlijk bed heb geslapen. Het ontbijt was ook geweldig: we konden zelf aangeven hoe laat we wilden ontbijten, waarbij alles wat een goed ontbijt typeert aanwezig was. Iedereen die een bezoek aan Antwerpen gaat brengen raad ik de Baron ten zeerste aan! Een geweldige B&B met schitterende suites en een geweldige, persoonlijke service! (bezocht op 18 april 2012)

• 9Jan en Marian16-12-2011

Heerlijke gastvrije B&B

De locatie is perfect. Centrum is op loopafstand. Als je met de bus of trein wilt, zijn die om de hoek. De eigenaars hebben 4 kamers. Allen reuze smaakvol ingericht, als je van antiek en brocante houdt. De ontbijtruimte is super mooi en sfeervol. Wij vonden de tafeltjes ( 4 aparte tafels met 2 stoelen) mooi gedekt, echt overnagedacht! Je kunt fruit nemen, koffie, yoghurt, eitje, 6 verse luxe broodjes met keus aan beleg. Kortom, heerlijk geslapen, lekker gebadderd, wij zullen hier graag weer terug komen. Kijk op de website voor de verschillende kamers. Wij zaten in Lucky Lady. Heel knus.

• 8vincent03-01-2010

zeker aan te raden

the baron ligt op een gunstige plek als je met het openbaar vevoer naar antwerpen reist. ook is het busstion letterlijk om de hoek. fijn tussen het centrum en het station in.

het is geen standaard B&B, ontvangst was er fijn, en even een praatje maken met de huidige eigenaars, mooie kamers, luxe voor een B&B. goed bed, lekker ontbijt, en een mooie locatie.

de prijs is misschien wat aan de hoge kant als meerdere dagen in antwerpen wil blijven.

wij komen zeker nog een keer terug!

• 8mariska van haare19-07-2009

vriendelijke gastvrouw en gastheer, mooie lokatie

We hebben in het weekend van 18 en 19 juli in de baron gelogeert, het was een leuke lokatie ,vlak bij het centrum. Parkeren is mogelijk op loopafstand van the Baron. Het gebouw ziet er van buiten niet echt mooi uit. Maar van binnen is het een mooi heerhuis met mooie antieke stijl. De badkamer was wel erg verouderd, daar zou ik wel wat aan veranderen, vooral de kranen, en de zeepbakjes. Het bed sliep heerlijk. Het ontbijt was geen luxe maar goed. De gastvrouw en gastheer zijn erg behulpzaam en vriendelijk. We hebben een fijn verblijf gehad.

• 8van delft15-11-2008

charmante B&B in hartje centrum

anders dan een standaard hotel binnenkomst in een prachtige hal en alle drukte van de straat valt weg op de site staan foto's van twee kamers wij hadden de kamer die niet op de foto's voorkwam en dat bleek ook de minst mooie badkamer met authentieke details, maar heel simpel (wel met bad) door het hele huis is antiek en brocante te vinden de liefhebber kan zijn hart ophalen ontbijt was simpel; broodje,croissantje,kaas en jam vonden wij voor de prijs die we betaalden erg sumier B&B ligt wel heel erg centraal 2 minuten lopen naar t centrum parkeren kan prima bij de bioscoop (24 uur) om de hoek gastvrouw was heel erg aardig had leuke tips, ook om 's avonds te eten op zich wel voor herhaling vatbaar, maar kies dan wel een van de kamers die op de foto's staan of vraag om een lagere prijs want de kamer die wij hadden inclusief het ontbijt vond ik geen 100 euro waard

Bed & Breakfast The Baron info

Het complex