Hotel 't Sandt

Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel 't Sandt
8,6

5 reviews over Hotel 't Sandt in het Nederlands

Leuk hotel op een goede locatie.

Liane
28-8-2011

Zeer goede locatie ten opzichte van het stadscentrum. De Grote Markt en de Groenplaats bevinden zich op hooguit 10 minuten loopafstand. Er is inderdaad een eigen parkeergarage met beperkte plaatsen (16 euro). Reserveren vooraf is noodzakelijk. Wij arriveerden eerder dan de aangegeven inchecktijd, maar omdat de kamer al beschikbaar was, kregen wij meteen de sleutel. Vraag van te voren welke suite je krijgt, want op de website van hotel ´t sandt kun je foto´s van alle kamers zien. Erg leuk, want iedere suite is anders ingericht. Over de kamer geen commentaar, alleen is de tv wel heel erg klein. Ook het ontbijt is zeer goed verzorgd en wordt constant aangevuld (misschien niet meer vanaf een uur of 10?) maar voor die tijd wel. Ook kun je 24 uur gratis gebruik maken van het koffieapparaat (thee, cappuchino, koffie verkeerd etc). Het personeel vond ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker nog eens terug.

romantische plek in centrum

Koos
18-10-2010

goed en vriendelijke hotel, goed ontbijt, behulpzaam personeel, mooie kamers en suite alleen jammer dat er geen aparte douche in de badkamer zit. makkelijke te breiken met auto en eigen parkeergarage( wel reserveren) komen hier zeker nog een keer terug

Het is en blijft leuk, wordt wel minder

Termohlen
11-8-2010

Het is een prima locatie midden in Antwerpen en met garage erg praktisch.Het moet gezegd dat de romantiek er nu wel afgaat na 3 bezoeken zie je toch minpunten.Het is niet meer netjes afgewerkt en het wordt te slecht onderhouden.Dat is jammer voor dit potentiele tophotel.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Sandt voor je op een rij gezet:

prachtige plek midden in Antwerpen!

Termohlen
4-8-2010

We hebben hier de cathedraal suite genomen waarbij het unieke van de authentieke materialen echt prachtig is.Je zit midden in Antwerpen met een eigen kleine parkeergarage onder het hotel wat erg praktisch is.Kleinschalig en toch met allure.Prima om er even tussen uit te zijn en luxe te ervaren.

Fantastisch hotel in het centrum

Laura Loos
8-3-2009

Heel leuk hotel midden in het historisch centrum van Antwerpen. Ruime kamers, sfeervol ingericht. Heel goed ontbijtbuffet. Op loop afstand van alle restaurants en bars. Een goede locatie voor een weekendje weg.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Sandt voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Sandt in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Sandt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.