Appartement Slapen in Apen

Appartement Slapen in Apen

9.4Fenomenaal

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Slapen in Apen?

9.4Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Slapen in Apen

• 9Jasmijn13-02-2016

Een fijn, stijlvol en vooral rustig appartement.

Een heerlijke appartement midden in het centrum waar je tijdens een paar dagen Antwerpen telkens graag naar terug gaat om even bij te komen. Ook ontvangst en afscheid is zeer prettig. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Jolanda van Iersel16-11-2014

Fantastisch appartement

Met veel aandacht en zorg, ingericht ruim appartement (nieuw op de 2e etage, dus niet dit op de foto, wat ook heel mooi is). Prettige ontvangst door eigenaar. Zeer centrale - 10 passen van de Vrijdagmarkt- en toch heel rustige ligging. Winkels, restaurants, Grote Markt binnen handbereik. Hogere prijsklasse, topkwaliteit.

Gereisd met partner in november 2014

• 9Chantal10-11-2013

Super plek!

Eigenlijk is alles goed aan dit appartement, vandaar dat wij er al voor de tweede keer waren. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2013

• 9Ingrid Lucassen26-09-2012

Fantastische plek in hartje Antwerpen

Het was net of we even naar ons eigen appartement in Antwerpen gingen. We werden hartelijk ontvangen en voelden ons meteen thuis. Restaurantjes, terrassen en winkels meteen om de hoek. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Nadia Vluymans10-09-2012

Genieten in 'tstad!!

Het appartement "Slapen in Apen" is echt de moeite waard!! Je word hartelijk ontvangen! Het appartement is echt heel prachtig ingericht!! Echt zoals in een stad hoort!! Het is erg goed gelegen: In de dag geniet je van het stadsleven en savonds van de rust!! Je zit vlakbij de gezellige winkelstraatjes, de lekkere restaurantjes, de leuke terrasjes, ... Antwerpen is echt meer dan de Meir alleen! Ga naar "slapen in apen" in geniet volop van de omgeving en sfeer!! Zowel in het appartement als de omgeving buiten!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Anniek 06-08-2012

een 'eigen plekje'

Het appartement 'slapen in Apen' is een 'eigen plekje' in het hart van Antwerpen. Na een zeer hartelijke ontvangst voelden we ons direct thuis. Het appartement is ingericht met een persoonlijke touch, goed verzorgd en met oog voor detail. Na het verkennen van de stad was het heerlijk om hier even bij te komen. Met z'n vieren was het echt ruim genoeg!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10jantje paasman02-12-2011

Even thuis

Onlangs had ik het genoegen om in de aap te logeren. Ik was onder de indruk. Wat een mooie frisse ruimte . Je zou er zo willen blijven wonen .
    Stiekem ben ik best jaloers op de eigenaren.Ze hebben er echt iets unieks van gemaakt Als autoloos stelletje was het echt genieten geblazen . Alles was op loopafstand . Zelfs een hardrock cafe. Ook erg attent de dat koffie thee olieen en kruiden ruim aanwezig waren , zodat je niet meteen de supermarkt in hoeft te duiken . Het welkomsbiertje was top. Ook de mogelijkheidom spullen op de dag van vertrek later op te halen werd zeer gewaardeerd .

Gereisd met partner in november 2011

• 9Wilma27-09-2011

Super plekje

We waren met 4 vriendinnen. Het appartement ligt zeer centraal. We hebben goede tips gekregen van Dieter en Cathariene. Eventueel koken behoort zeker tot de mogelijkheden. Kleine supermarkt vlakbij maar ook verse broodjes. Zeer rustige omgeving parkeergarage ook vlakbij.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Nancy & Luc10-08-2011

uitmuntend

Het appartement is nog groter en smaakvoller dan de foto’s op de webside doen vermoeden Het is zeer goed onderhouden ,centraal gelegen en slechts op een vijf-tal minuutjes wandelen van de vele bezienswaardigheden , café’s en restaurantjes We hebben een ongelooflijk vriendelijke ontvangst gehad door Catherine en Dieter die er ook nog een extraatje aan toegevoegd hebben door in de frigo een welkomstdrankje te leggen Dit is zeker voor herhaling vatbaar en laten dit ook aan onze vriendenkring weten. Nancy & Luc

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Jan en Tania Jacobs16-03-2011

Een droomplekje!!

Wij zijn een koppel uit Antwerpen en Hoogstraten afkomstig, en al vijf jaar wonende in Mexico( Merida). Anwerpen koesteren we op een heel bijzonder plekje in ons hart , ook al wonen we aan de andere kant van den bol. Voor ons was dit echt thuiskomen! Wat een fantastisch logeer adres! Super vriendelijke ontvangst, (beste Catherine en Dieter, de Duveltjes hebben gesmaakt) , een prachtig en ruim apartement met heel veel liefde en smaak ingericht, en de ligging is top. De Vrijdagse markt en de Groenplaats ligt gewoon achter de hoek, wat wil nen Sinjoor nog meer!!! Als we van jullie mogen, komen we zeker terug! Hasta Pronto , Jan en Tania.

Gereisd met partner in maart 2011

Appartement Slapen in Apen info