Kleine hotelsWeer vandaag21°13°

44 reviews over Hotel Scheldezicht in het Nederlands

NOOIT MEER

jennifer
29-7-2018

het hotel was vreselijk vies,oud en totaal niet onderhouden.de kamers waren vies,stoffig,vieze vloerbedekking.geen lift en vreselijke nauwe doorgang naar boven,trapleuningen hingen bijna los,vreselik gevaarlijk.ook als daar brand uitbreekt is er niks te redden.het ontbijt was zeer karig.wij zijn ergens anders gaan ontbijten.wij zouden dit hotel absoluut niet aanraden,alhoewel de ligging fijn is,in het centrum.ons advies is echter:NIET DOEN !!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding

Eric
19-12-2016

Bedden waren prima, douche op de kamer was goed te doen, gedeeld toilet op de gang ook. Ontbijt was prima met croissants, broodjes, zoet beleg, gekookt eitje, vleeswaar, kaas en koffie of thee. Wij zaten in kamer 11 op de 4e verdieping op zolder. Leuke kamer met puntdak wat de kamer wat ruimer maakte. Prima gelegen aan de Schelde, op 5 minuten lopen van gratis parkeren aan de Kaaien en ook 5 a 10 minuten van de Groenmarkt, Grote Markt en Meir. Verwacht echter geen tophotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

verschikkelijk hotel!

k en a
4-12-2016

de ligging van dit hotel is een fijne locatie maar daar is ook het enige positieve mee gezegd. Het is erg smerig en slecht onderhouden.Het tapijt op de smalle trappen is stukgelopen en smerig en het tapijt op de kamer is alleen maar vlekken op vlekken.Echt heel vies om te zien.Alles is stuk en smerig en ziet er uit als een oud jeugdhostel waarin menig feestvierder ziek geworden is. Er hing een hele vieze(schoonmaak?) lucht op de kamer. In eerste instantie het raam open gezet om s'avonds terug te komen maar helaas na een nachtje op deze kamer toch maar besloten met keeljpijn en rode ogen eerder naar huis te gaan. bij de receptie dit aangegeven maar voor de nacht die we al betaald hadden kregen we niets terug of een vorm van tegemoetkoming.Behoorlijk bot kregen we te horen dat we touroperator maar moesten bellen. Na bij thuiskomst touroperator te hebben gebeld gaf het hotel aan touroperator als reactie ons een andere kamer te hebben geboden wat ze niet hebben gedaan!Dus helaas niets terug gekregen.jammer,volgende keer zeker een ander hotel want Antwerpen is wel een geweldige stad!

Gereisd Met partner in december 2016

Armoedig voor € 70,-

Sjaak van Zinderen
14-10-2016

Het is een oud versleten gebouw, zonder lift. De kamers zijn schoon maar hebben een gedeeld toilet op de gang. Er hangt geen frisse geur in het hotel.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs/kwaliteit komt niet overeen

Carry
23-6-2016

Niet goed schoongemaakt Klein Oud en niet onderhouden Ontbijt was klein, smaakloos en droog

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Eenmalig bezoek

Anoniem
1-2-2016

Prijs was ok. Ligging ok. Douche op de slaapkamer was ok, maar niet prettig met zo'n douchegordijn ... Kamer was redelijk, maar niet geweldig. Toilet op de gang stonk heel erg, In de gang zelf trouwens ook. Geen vriendelijk personeel en matig ontbijt.

Gereisd Met partner in december 2015

prima hotel op centrale plek

Ursula
2-1-2015

Hotel ligt zeer centraal in Antwerpen, alles goed op loopafstand te bereiken. Ontbijtbuffet is goed. Personeel mag soms wel even wat vaker en sneller de tafels afnemen zodat anderen weer plaats kunnen nemen. Kamers zijn ruim en goede bedden, douche op de kamer en toilet op gang voor 3 kamers, 2e etage. Helaas was er in onze kamer gerookt, niet prettig! Dit gemeld bij de balie, personeel is niet erg behulpzaam en mag wel wat vriendelijker! Wij hadden blijkbaar pech. Wel een gehorig (oud) pand. Op zich wel een prima verblijfplaats. Prijs/kwaliteit is in verhouding. Gratis parkeren aan de Schelde, 5-10 min lopen. parkeergarage gemiddeld 19 euro per 24 euro, 5 -10 min lopen.

Gereisd Met partner in Fri Dec 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek voor nachtje Antwerpen

Svenja
15-2-2014

Hotel Scheldezicht is een prima uitvalsbasis voor een weekendje Antwerpen. Met drie vriendinnen deelde ik een vijfpersoons kamer. Zag er goed verzorgd en schoon uit, de sfeer was goed. Over de bedden niets dan goeds, de wc op de gang is prima te doen en lekkere douche.

Je moet geen hekel hebben aan trappen lopen. Wij hadden een kamer op de vierde etage en moesten wel een trap of 8 op. Het is niet te hopen dat hier ooit brand uitbreekt...

De locatie is zeer centraal. Je loopt zo het centrum in en Op 5 minuten loopafstand kan je gratis parkeren aan de Schelde.

De receptiemedewerkers kunnen wel een lesje klantvriendelijkheid krijgen. Gastvrijheid was ver te zoeken. Jammer!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Prima hotel.

rob
25-9-2013

Fijn hotel voor nette prijs. Locatie top en parkeren gratis op 10 minuten lopen. Ontbijt eenvoudig, maar voor deze prijs kan je ook niet alles verwachten. Kamers en toilet op gang keurig schoon en bedden zeer goed. Aanrader voor als je niet te verwend bent/doet.

Gereisd Met vrienden in september 2013

dit nooit meer!

Hennie
22-7-2013

Hotel zag er aan de buitenkant vervallen uit. Onze familiekamer lag op de hoogste etage, alleen te bereiken via smalle trappen, waarvan de leuningen niet stevig vast zaten. Twee bedden op entresol, te bereiken via wiebelig trapje. Geen nooduitgang te bekennen, bij calamiteiten zat je als ratten in de val. Veiligheid -1. Douche put stonk. Ontbijt en personeel waren wel goed/vriendelijk. Ligging ten opzichte van de stad en schelde prima.

Gereisd Anders in Sat Jul 20 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scheldezicht in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scheldezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.