Hotel Rubenshof

Hotel Rubenshof
7,8

6 reviews over Hotel Rubenshof in het Nederlands

Degelijk hotel voor een weekendje

mauricethijssen9
1-5-2017

Degelijk hotel net buiten het centrum van Antwerpen, ongeveer 20-25 minuten lopen van het centrum en het centraal station.

Kamers zijn netjes maar sober, badkamer is ook netjes en uit de douche kwam een prima straal om lekker te douchen.

Het ontbijt is ook degelijk, geen gekkigheid maar wel voldoende.

Al met al een goed hotel voor een weekendje, indien je het niet erg vindt om wat kilometers met de benenwagen af te leggen

Oude reviews (archief)

Super!

kim tromp
4-8-2016

Hotel Rubenshof is een prachtig hotel. Met een heel leuke historie.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk geslapen met onze kinderen op de zo genoemde "zolderkamer" met zes trappen. Goed voor de conditie zo in de vakantie😊

We waren met 4 gezinnen en opa. We hebben genoten van het ontbijt wat zeer ruim in keus was en goed verzorgd.

We komen zeker nog een keer terug!

Bijzonder pand met dito eigenaar

M&B
16-4-2014

Hotel Rubenshof is zo'n hotel dat je op haar waarde moet leren inschatten. Wij komen er al jaren geregeld. Prachtige Art-Deco aankleding alwaar men in de ochtend prima kan ontbijten. De kamers zijn misschien wat verouderd, maar hebben over het algemeen goede faciliteiten (bad, toilet, etc.). Gelet op de prijs/kwaliteit verhouding kunnen wij het van harte aanbevelen!.

We hebben een aantal aanbieders voor Rubenshof voor je op een rij gezet:

Een leuk hotel met mooie stijlkamers

yvonnehennie
25-11-2012

Hotel Rubenshof in Antwerpen ligt prima als je naar het museum van Schone Kunsten wilt (nu helaas enkele jaren gesloten) of naar de cafeetjes en restaurants van Het Zuid. Vlakbij een tramhalte, dus je bent zo in het centrum of het Sportpaleis. Zeer vriendelijke eigenaars en behulpzaam bij het vinden van de juiste plekken. Ook fijne uitleg gehad over het prachtige pand. Kamers zijn netjes, maar niet luxe, Badkamer schoon en prima.

vergane glorie....nooit meer

Nicolette, Margriet en Clara
2-8-2011

De foto's op internet van dit hotel sprankelen,dit is geen realistisch beeld van de werkelijkheid. Het is stoffig, vies sanitair, verouderde bedden. Ongezellige, maar mooie oude kamers. Een afschuwlijke zolderkamer, met uitzicht op de lucht. En deze is te bereiken door 6 trappen te beklimmen.

Oud kardinaalshuis

Corine
22-5-2011

Dichtbij het centrum. Personeel is heel vriendelijk en willen alles wel voor je doen. Het ontbijt is karig. Kamers zijn wel aan een opknap beurt toe, vooral de badkamers

We hebben een aantal aanbieders voor Rubenshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rubenshof in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rubenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rubenshof scoort een 7.8 uit 10 op basis van 6 reviews.