Hotel Rubens - Grote Markt

Hotel Rubens - Grote Markt

5Matig

België, Antwerpen, Antwerpen

5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Rubens - Grote Markt voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Rubens - Grote Markt

• 2019
    1CT13-08-2019

Degoutant

Op 9/08/2019 zouden mijn beste vriendin en ik verblijven in de Rubens suite. De avond voor haar trouwdag. Omdat ‘s ochtends de andere bruidsmeisjes, fotograaf en haar en make up artists naar het hotel zouden komen, was de grootste ruimte dus noodzakelijk. Bij aankomst omstreeks 21u in het hotel, geladen met boeketten, trouwjurk, ... werden we koeltjes ontvangen. We kregen de keycard naar onze kamer. Helaas openden we de deur naar... een kleine kamer, helemaal niet de Rubens suite die op 30 januari (!) werd geboekt (Dus ruim een half jaar op voorhand mét vermelding dat dit voor een trouw was en we de ruimte nodig hadden).

Ontsteld terug naar de receptie, waar ons verteld werd dat er een overboeking gebeurd was en onze suite was weggegeven. Zonder hier iets van te melden, wou men ons dus laten betalen voor een dure suite die we helemaal niet kregen! Schandalig.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Chris08-02-2019

Aanrader!

Zeer mooi hotel op zo'n 100 meter van de Grote Markt, oogt luxe en verzorgd. Ook het ontbijt was goed verzorgd en werd regelmatig aangevuld. Nette parkeergarage op een paar honderd meter afstand.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    5Arne19-05-2018

Teleurstelling

Op eerste zicht mooie. Maar matrassen en bed linnen erg slecht. Maar ook de service bij het ontbijt benden maats. Te hogen prijs voor wat ze leveren

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Veldhuizen08-02-2017

Ideaal Hotel voor een weekendje Antwerpen

Midden in het centrum op 100 meter van de grote kerk, perfect goede service, vriendelijk personeel. Nadeel was dat bij de boeking is aangegeven dat we een 2-persoonsbed wilde en een kamer met bad. We kregen uiteindelijk 2 eenpersoonsbedden en een douche. Maar dat was eigenlijk het enige minpunt

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Rob06-12-2016

Prima gelegen vlakbij uitgaanscenter

Locatie is prima en tegen de Grote Markt aan. Je bent dus zo in of uit het uitgaanscentrum. Hotel is netjes en de kamers zijn net gerenoveerd. Wij hadden een standaard kamer maar was van alle gemakken voorzien. TV, kluisje, airco, waterkoker enz. Grappig is dat het toilet apart is van de badkamer. Opvallend was dat het bed prima was iets wat je weinig meemaakt in hotels. Ontbijt buffet was ruimvoldoende met prima keuze. Privegarage is op loopafstand en kan je reserveren. Kosten hiervan zijn hetzelfde al de openbare garages. Medewerkers waren aardig en behulpzaam. Wij vinden het een goede plek en komen er zeker terug.

Gereisd met partner in december 2016

• 1011Steden21-10-2016

Ideaal gelegen

Goed hotel, vriendelijk ontvangst, gelegen dichtbij ontzettend veel horecagelegenheden, hartje Antwerpen. Moderne kamer. Goed ontbijt met verse producten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Ronald07-04-2016

Klantvriendelijk hotel met mooie kamers.

Vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes . Kamer 11 op begane grond gekregen, was net gerenoveerd. Erg nette kamer met groot tweepersoons bed ( slaapt als thuis ). Mooie badkamer met heerlijke douche. Ontbijt is best uitgebreid en alles is lekker vers. Eigen terras met zitje. Kamer is heerlijk rustig en stil. Hotel ligt perfect in centrum, even een smal steegje door en je staat op de grote markt. Waar je diverse restaurantjes en winkels op loopafstand vind

Gereisd met partner in april 2016

• 8Mark Laverman02-02-2016

Prima ligging

Basic kamers met prima ontbijt. Uitstekende ligging om Antwerpen te verkennen, ook met de fiets.

Gereisd met partner in januari 2016

• 4marco25-02-2015

Vergane glorie

Hier op Zoover wordt de suggestie gewekt dat dit een klasse hotel zou moeten zijn, echter dat is het duidelijk niet. Allereerst heb je geen uitzicht op de grote kerktoren want het hotel zit in een straat achter de Grote Markt. Bij binnenkomst konden wij wel direct naar onze kamer maar viel ons de " spruitjeslucht" al op in de gangen. De kamer zelf is netjes maar niet luxe, alles is verouderd. Tot mijn mijn stomme verbazing was er ook geen bar aanwezig in het hotel.

De kamer zelf heeft verwarming welke niet uit kan waardoor of de airco aan moet of je zet het raam maar open.

De bedden sliepen redelijk maar nogmaals voor een 4 sterren hotel onder de maat.

Het ontbijt de volgende ochtend in de lobby.... was erbarmelijk. uitgedroogde kaas, geen behulpzaam personeel. hele slechte koffie. Zonder hier gebruik van te maken hebben we het hotel verlaten.

Kortom voor het zelfde geld kun je ook een heerlijk weekend hebben in het Hilton met alle faciliteiten wel op 4 sterren niveau.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10mariricci1328-12-2013

Heerlijk!

Ideale ligging bij restaurants en gezellige bars en kroegjes voor na het eten. We hadden een junior suite, was TOP.

Gereisd met partner in december 2013

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats