Kleine hotelsWeer vandaag13°3°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Rubens - Grote Markt voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Rubens - Grote Markt in het Nederlands

Aanrader!

Chris,
8-2-2019

Zeer mooi hotel op zo'n 100 meter van de Grote Markt, oogt luxe en verzorgd. Ook het ontbijt was goed verzorgd en werd regelmatig aangevuld. Nette parkeergarage op een paar honderd meter afstand.

Gereisd met partner in december 2018

Teleurstelling

Arne,
19-5-2018

Op eerste zicht mooie. Maar matrassen en bed linnen erg slecht. Maar ook de service bij het ontbijt benden maats. Te hogen prijs voor wat ze leveren

Gereisd met partner in mei 2018

Ideaal Hotel voor een weekendje Antwerpen

Veldhuizen
8-2-2017

Midden in het centrum op 100 meter van de grote kerk, perfect goede service, vriendelijk personeel. Nadeel was dat bij de boeking is aangegeven dat we een 2-persoonsbed wilde en een kamer met bad. We kregen uiteindelijk 2 eenpersoonsbedden en een douche. Maar dat was eigenlijk het enige minpunt

Gereisd met partner in januari 2017

Hotels.nl

Locatie is prima en tegen de Grote Markt aan. Je bent dus zo in of uit het uitgaanscentrum. Hotel is netjes en de kamers zijn net gerenoveerd. Wij hadden een standaard kamer maar was van alle gemakken voorzien. TV, kluisje, airco, waterkoker enz. Grappig is dat het toilet apart is van de badkamer. Opvallend was dat het bed prima was iets wat je weinig meemaakt in hotels. Ontbijt buffet was ruimvoldoende met prima keuze. Privegarage is op loopafstand en kan je reserveren. Kosten hiervan zijn hetzelfde al de openbare garages. Medewerkers waren aardig en behulpzaam. Wij vinden het een goede plek en komen er zeker terug.

Gereisd met partner in december 2016

Ideaal gelegen

11Steden
21-10-2016

Goed hotel, vriendelijk ontvangst, gelegen dichtbij ontzettend veel horecagelegenheden, hartje Antwerpen. Moderne kamer. Goed ontbijt met verse producten.

Gereisd met partner in oktober 2016

Vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes . Kamer 11 op begane grond gekregen, was net gerenoveerd.

Erg nette kamer met groot tweepersoons bed ( slaapt als thuis ). Mooie badkamer met heerlijke douche. Ontbijt is best uitgebreid en alles is lekker vers.

Eigen terras met zitje. Kamer is heerlijk rustig en stil. Hotel ligt perfect in centrum, even een smal steegje door en je staat op de grote markt. Waar je diverse restaurantjes en winkels op loopafstand vind

Gereisd met partner in april 2016

Prima ligging

Mark Laverman
2-2-2016

Basic kamers met prima ontbijt. Uitstekende ligging om Antwerpen te verkennen, ook met de fiets.

Gereisd met partner in januari 2016

Vergane glorie

marco
25-2-2015

Hier op Zoover wordt de suggestie gewekt dat dit een klasse hotel zou moeten zijn, echter dat is het duidelijk niet. Allereerst heb je geen uitzicht op de grote kerktoren want het hotel zit in een straat achter de Grote Markt. Bij binnenkomst konden wij wel direct naar onze kamer maar viel ons de " spruitjeslucht" al op in de gangen. De kamer zelf is netjes maar niet luxe, alles is verouderd. Tot mijn mijn stomme verbazing was er ook geen bar aanwezig in het hotel.

De kamer zelf heeft verwarming welke niet uit kan waardoor of de airco aan moet of je zet het raam maar open.

De bedden sliepen redelijk maar nogmaals voor een 4 sterren hotel onder de maat.

Het ontbijt de volgende ochtend in de lobby.... was erbarmelijk. uitgedroogde kaas, geen behulpzaam personeel. hele slechte koffie. Zonder hier gebruik van te maken hebben we het hotel verlaten.

Kortom voor het zelfde geld kun je ook een heerlijk weekend hebben in het Hilton met alle faciliteiten wel op 4 sterren niveau.

Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk!

mariricci13
28-12-2013

Ideale ligging bij restaurants en gezellige bars en kroegjes voor na het eten. We hadden een junior suite, was TOP.

Gereisd met partner in december 2013

Geweldig hotel voor een heerlijk en luxe verblijf

F.Verhulsdonck
26-10-2013

Hotel is geweldig gelegen precies achter de grote markt. In de buurt zijn diverse uitstekende restaurants waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van de lekkerste Belgische bieren. De kamers in Hotel Rubens zijn zeer luxe en prachtig ingericht. Het is er schoon, gastvrij en vooral de king size bedden die wij hadden waren geweldig. Wij hadden een weekend met 10 familieleden. Omdat mijn moeder niet zo goed ter been is kreeg zij een suite aangeboden op de begane grond tegen de prijs van een "gewone" 2-persoonskamer. Een derde persoon op een kamer was geen enkel probleem. Er werden zelfs geen meerkosten voor berekend! Het ontbijt is prima met vers fruit, diverse soorten brood, beleg en zoetigheid. Dit hotel is echt een aanrader voor wie een heerlijk weekend Antwerpen in gemoedelijke belgische sferen wil beleven! Vergeet bij de reservering niet naar een parkeerplaats te vragen

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rubens - Grote Markt in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rubens - Grote Markt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.