Appartement Residence Coco-Mat

Appartement Residence Coco-Mat

8.8Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Residence Coco-Mat?

8.8Fantastisch

• 8.9Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Coco-Mat voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

60 reviews over Appartement Residence Coco-Mat

• 2018
    7Bob19-01-2018

Prima locatie, ruim opgezet.

Mooi appartement op een goede locatie. Wordt niet meer beheerd door coco-mat maar door smart flats waardoor het een stuk onpersoonlijker is geworden. Alles werkt met codes en overal hangen camera's. In ons appartement zat een werkkast van de schoonmakers waardoor er 3 keer per dag vreemde mensen liepen in je appartement die geen frans of nederlands spreken. Vreemd was het dat bij thuiskomst we een foto kregen toegemaild van een schade van een magnetron die indien die er al was, niet door ons was veroorzaakt. Automatisch halen ze dan geld van je credit card. Op telefoontjes of mails wordt dan niet gereageerd. Er wordt niet vermeld dat ze aan de overkant een groot flatgebouw aan het slopen/ renoveren zijn. Je bent dus wel vroeg wakker door de bouwactiviteiten. Oordopjes liggen dan wel weer voor je klaar. We komen hier al 6 jaar maar gaan de volgende keer wel op zoek naar een andere locatie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10Mascha27-12-2015

Prachtig appartement

Absolute aanrader, zeer ruim en netjes en volledig ingericht. Heerlijke bedden. Centrale locatie met schitterend uitzicht over de Meir.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 10H. Kuipers09-08-2014

Slapen als God in Fr... België!

Op terugreis vanuit Frankrijk zochten we een leuke overnachtingsplek en vonden we Appartement Residence Coco-Mat. Wat een prachtige accommodatie in hartje Antwerpen! Een zee van ruimte, mooie materialen, prachtige natuurkleuren, en niet in de laatste plaats fantastische bedden. Hier komen we zeker nog vaker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9G. Buitink20-02-2014

Keurig netjes!

Keurig netjes, uitstekend gelegen niets negatiefs te melden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 9Marc12-01-2014

Perfecte plek voor een weekend Antwerpen

Prachtig ingericht appartement met perfecte ligging. Centraal station ligt om de hoek. Je zit midden in de stad. Bij aankomst mag je in de bijbehorende winkel zelfs je eigen kussen uitzoeken. Het appartement beschikt over een ruime woonkamer en twee slaapkamers met heerlijke bedden. Niks dan lof voor dit verblijf dat we met vier mensen hebben gedeeld via een mooi prijsje via touroperator.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Astrid Wiggers22-12-2013

Droom apartementen op droom locatie

Allerbeste plek voor een weekendje Antwerpen. Fantastische bedden, luxieuse design inrichting, zeer ruim, grandioos uitzicht. Toplocatie, dichtbij station, winkels, horeca, naast parkeergarage.

Gereisd met partner in december 2013

• 9fam_korenhof05-11-2013

Mooi appartement midden in het centrum

Ruim appartement met heerlijke bedden. ruime keuken met oven, koelkast, vrieser, kookplaat en vaatwasser. badkamer met bad, aparte douche, 2 wasbakken, wasmachine en droger. grote eettafel en ruime living.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 10John10-06-2013

FANTASTISCH!!!!!!!!!

Ons appartement was voor 4 personen, lekker luxe ingericht en comfortabel, veel privacy en vooral heel proper!!! Ligging erg centraal, bioscoop, centraal station, winkelgebied, opera, restaurants, zoo; alles op loopafstand. Geschikt voor groepje vrienden of gezin met kleine of grote kinderen. Ook prima voor langere bewoning, lijkt me. Parkeergarage onder het gebouw. Een echte aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 3gerard hemels08-05-2013

Jammer

Vies gewoon, er wordt niet onder de bedden gestofzuigd veel stof in de hoeken, gordijnen stuk, lampen stuk, helemaal geen goed ontvangst met iets lekkers. zo ontzettend jammer. Ook geen beschrijving van apparatuur, niets over den Antwerp, echt management ik baal ervan wat jullie op de site bieden is niet in verhouding tot wat ik betaald heb.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 8Jolanda18-03-2013

Mooi appartement op een geweldige locatie

Een goed/groot/mooi appartement op een geweldige locatie in hartje Antwerpen. Op 100 mtr. van het centraal Station, met allerlei restaurants in de omgeving en voor een redelijke prijs. Bedden en kussen slapen heerlijk - toppertje.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Appartement Residence Coco-Mat info

• Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette