Appartement Residence Coco-Mat

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag10°6°
Appartement Residence Coco-Mat
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Coco-Mat voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi appartement op een goede locatie. Wordt niet meer beheerd door coco-mat maar door smart flats waardoor het een stuk onpersoonlijker is geworden. Alles werkt met codes en overal hangen camera's. In ons appartement zat een werkkast van de schoonmakers waardoor er 3 keer per dag vreemde mensen liepen in je appartement die geen frans of nederlands spreken. Vreemd was het dat bij thuiskomst we een foto kregen toegemaild van een schade van een magnetron die indien die er al was, niet door ons was veroorzaakt. Automatisch halen ze dan geld van je credit card. Op telefoontjes of mails wordt dan niet gereageerd. Er wordt niet vermeld dat ze aan de overkant een groot flatgebouw aan het slopen/ renoveren zijn. Je bent dus wel vroeg wakker door de bouwactiviteiten. Oordopjes liggen dan wel weer voor je klaar. We komen hier al 6 jaar maar gaan de volgende keer wel op zoek naar een andere locatie.

51 reviews over Appartement Residence Coco-Mat in het Nederlands

Prima locatie, ruim opgezet.

Bob,
19-1-2018

Prachtig appartement

Mascha
27-12-2015

Absolute aanrader, zeer ruim en netjes en volledig ingericht. Heerlijke bedden. Centrale locatie met schitterend uitzicht over de Meir.

Slapen als God in Fr... België!

H. Kuipers
9-8-2014

Op terugreis vanuit Frankrijk zochten we een leuke overnachtingsplek en vonden we Appartement Residence Coco-Mat. Wat een prachtige accommodatie in hartje Antwerpen! Een zee van ruimte, mooie materialen, prachtige natuurkleuren, en niet in de laatste plaats fantastische bedden. Hier komen we zeker nog vaker terug!

Keurig netjes!

G. Buitink
20-2-2014

Keurig netjes, uitstekend gelegen niets negatiefs te melden.

Prachtig ingericht appartement met perfecte ligging. Centraal station ligt om de hoek. Je zit midden in de stad. Bij aankomst mag je in de bijbehorende winkel zelfs je eigen kussen uitzoeken. Het appartement beschikt over een ruime woonkamer en twee slaapkamers met heerlijke bedden. Niks dan lof voor dit verblijf dat we met vier mensen hebben gedeeld via een mooi prijsje via touroperator.

Droom apartementen op droom locatie

Astrid Wiggers
22-12-2013

Allerbeste plek voor een weekendje Antwerpen.

Fantastische bedden, luxieuse design inrichting, zeer ruim, grandioos uitzicht.

Toplocatie, dichtbij station, winkels, horeca, naast parkeergarage.

Mooi appartement midden in het centrum

fam_korenhof
5-11-2013

Ruim appartement met heerlijke bedden.

ruime keuken met oven, koelkast, vrieser, kookplaat en vaatwasser.

badkamer met bad, aparte douche, 2 wasbakken, wasmachine en droger.

grote eettafel en ruime living.

FANTASTISCH!!!!!!!!!

John
10-6-2013

Ons appartement was voor 4 personen, lekker luxe ingericht en comfortabel, veel privacy en vooral heel proper!!! Ligging erg centraal, bioscoop, centraal station, winkelgebied, opera, restaurants, zoo; alles op loopafstand. Geschikt voor groepje vrienden of gezin met kleine of grote kinderen. Ook prima voor langere bewoning, lijkt me. Parkeergarage onder het gebouw. Een echte aanrader!!!!

Jammer

gerard hemels
8-5-2013

Vies gewoon, er wordt niet onder de bedden gestofzuigd veel stof in de hoeken, gordijnen stuk, lampen stuk, helemaal geen goed ontvangst met iets lekkers. zo ontzettend jammer.

Ook geen beschrijving van apparatuur, niets over den Antwerp, echt management ik baal ervan wat jullie op de site bieden is niet in verhouding tot wat ik betaald heb.

Een goed/groot/mooi appartement op een geweldige locatie in hartje Antwerpen. Op 100 mtr. van het centraal Station, met allerlei restaurants in de omgeving en voor een redelijke prijs.

Bedden en kussen slapen heerlijk - toppertje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Coco-Mat in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Coco-Mat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.