Hotel Ramada Plaza Antwerp

Hotel Ramada Plaza Antwerp
7,5

14 tips over Hotel Ramada Plaza Antwerp

Sanne, 31-12-2013

- bezoekje aan de dierentuin in het centrum

- Antwerpse spookwandelibg was leuk om mee te maken

mw, 1-11-2013
restaurant heeft een prijzige maar zeer verfijnde kaart
Rob , 28-10-2013
Boek niet via mysteryconcept aangezien je geen voorkeur met m.b.t. rokerskamers kan aangeven en het hotel je waarschijnlijk dan wel in stopt.

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Antwerp voor je op een rij gezet:

Rob , 28-10-2013
Vraag expliciet om een niet rokerskamer bij de boeking en houd rekening met eventueel geluidsoverlast als je op de 1e verdieping slaapt. Van te voren misschien vragen om zo hoog mogelijk te gaan zitten.
Gerwin, 23-10-2013
Gratis parkeren in de straat voor het hotel, in de middenberm. Tram 2 en 6 om de hoek. Hiermee kom je makkelijk in het centrum of bij het sportpaleis terecht.
erwin, 1-8-2013
Neem op je gemakje ook even de Zoo van Antwerpen mee.

Celineee, 18-1-2013
Ristorante Verona is een Italiaans restaurant, waar je goed kan eten. Oude koornmarkt 28A
Eva, 19-11-2012
De verbinding van het openbaar vervoer, voor 7 euro p.p. kun je met al het vervoer in Antwerpen verblijven, te koop in de bus.
sovaem, 24-8-2012

Ontbijten bij het hotel is top, om te lunchen en dineren kun je ook terecht bij het hotel maar wij hebben gekozen om in Antwerpen centrum dit te doen; restaurantjes in overvloed; het is het leukste om iedere keer weer ergens anders terecht te komen.

Wijk eens af van de 'hoofdstraat' en ga eens wat kleinere straatjes in of andere gebieden van Antwerpen, en laat je verassen door de verschillende nationaliteiten en culturen die Antwerpen rijk is!

Babette, 3-8-2012
Er zit een mooi museum aan de overkant van de straat wat de moeite waard is.