Hotel Ramada Plaza Antwerp

Hotel Ramada Plaza Antwerp
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Antwerp voor je op een rij gezet:

Laatste review

Aanrader!

Emma,
19-11-2018

Het hotel was erg luxe, en het bed super groot! Lag lekker. Naar de stad lopen was wel wat ver, maar de tramhalte ligt op 5 min afstand en daarmee ben je binnen 10 min in de stad. Top! Ontbijt erg uitgebreid en aardig personeel.

Het hotel vonden wij een aanrader, maar Antwerpen zelf ook.

Kenmerken

190 reviews over Hotel Ramada Plaza Antwerp in het Nederlands

Aanrader!

Emma,
19-11-2018

Het hotel vonden wij een aanrader, maar Antwerpen zelf ook.

Super hotel!

Kimberly Verhoeven,
17-8-2018

Wij hebben 2 nachten in dit hotel geslapen. Op 5minuten lopen zit de tramhalte die je binnen 10/15minuten naar het centraal station brengt voor €3 enkele reis p.p De bedden in het hotel lagen heerlijk, elke dag nieuwe handdoeken indien gewenst en je hoort niets van andere kamers of de hal als je in de kamer bent. Ontbijt is zeker aan te raden, er is voor ieder wat wils wafels/pannenkoeken/fruit en verschillende soorten brood. Eén klein min puntje is dat als je rookt je dat alleen kan doen bij de ingang van het hotel of op het terras. Maar al met al een super fijn hotel!🙏

Super hotel voor een stedentrip!

ter Haar,
1-10-2017

Vier dagen genoten in dit hotel ! Bij aankomst informatie gekregen over het openbaar vervoer en tips. Albert Heijn om de hoek, binnen 10 minuten in het centrum met tram 2 en 6. Antwerpen is een fantastische stad waar je heerlijk kunt eten, gezellig kunt terrassen en meer dan genoeg te zien hebt.

De kamers zijn super, lekker bed, fantastisch uitzicht vanaf verdieping 9, goede schoonmaak. Eenmalig waren de handdoeken niet opgehaald (eigen fout), vervolgens de receptie gebeld en direct geholpen. Badkamer enigszins verouderd in vergelijking tot de rest van het hotel. Ontbijt wat duur, maar het was tip top in orde. Wafels en pannenkoeken bakken, vele soorten broodjes en lekker beleg. Gebruik van wellness was gratis. Heerlijk, schone sauna!

Kortom, super hotel voor een super weekendje !

viel wat tegen

M. Derks,
27-6-2017

2 overnachtingen hier gehad. Voor dit hotel gekozen omdat deze in de buurt van restaurant "The Jane" ligt. Het zou met de bus te bereiken zijn maar zijn uiteindelijk toch met de taxi gegaan wat zeker prima te doen is. Hotel viel wat tegen. Is wat ouder en kan op sommige punten zeker wat vernieuwing gebruiken. Personeel is zeer vriendelijk behalve de dame van het ontbijt. Toen wij de 1e ochtend om 9:30 uur kwamen, ontbijt is tot 10:30 uur, waren er div. dingen op zoals het "gewone brood". Gevraagd of dit aangevuld kon worden wat na toch iets een wat norse blik omdat er nog wel broodjes ed lagen gehonoreerd. De dag erna was dit wederom het geval! 2e dag op terras ontbeten omdat het heerlijke weer was. Terras had nog diverse tafelts die niet afgeruimd waren en overal lagen sigaretten peuken op de vloer. Erg jammer. Hotel ligt dicht bij het busstation dus het centrum is hiermee zeer goed hiermee te bereiken.

mooi grote kamer, goede bedden, ruime badkamer, ontbijt was uitgebreid en lekker.

Hotel ligt op wandelafstand van de tram en je bent zo in stad.

Goed voor een nachtje...

S.H,
5-3-2017

- nette basic kamers ( hadden een premium kamer)

- zeer goed ontbijt!! Alles erop en er aan!

- vriendelijke service

- douche is zeer minimalistisch ( weinig water, geen goede kop, weinig plaats)

- gehorige omgeving

Zeer goed hotel voor deze prijs

Ottertje1
27-11-2016

Prima kamers, zeer uitgebreid ontbijtbufet, vriendelijk personeel. 10 minuutjes met bus of tram naar het centrum.

Niet aan te bevelen met kinderen.

Hoetasoit
4-4-2016

Kamer was erg schoon. Bed voor de kinderen heel erg slecht. Het is een slaapbank. Zo keihard, het leek wel of de kinderen op een houten plank lagen. Allemaal slecht geslapen hierdoor.

Ontbijt was wel oke. Personeel groet niet en kijken met een lang gezicht.

Geen aanrader!

Fijn hotel.

Marinda
7-3-2016

We verbleven dit weekend met 2 volwassenen en een kind. We hadden dit gekregen voor 2 volwassenen. Kind erbij was geen probleem. Zou slapen in een camping bedje en ontbijt zou gratis zijn. Uiteidenlijk kreeg hij een gewoon bed en werd als ware gast ontvangen. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. En leken plezier te hebben in hun werk. Kamers waren dik in orde. Het was schoon en een lekker ruim bad. Ontbijt was heerlijk. Voor ieder wat wils. Geen appartigheid. Gewoon alles wat bij een ontbijt hoort.

Matig

Wil
6-10-2015

Wij verbleven een weekend in dit hotel.

De ligging is ok. Hotel matig. De airco en koelkast werkten niet of nauwelijks. Er kan geen raam open. Kamer niet erg schoon en niet 4**** waardig. Badkamer verouderd, gordijn hing op half 7. Ontbijtbuffet: kwaliteit ok, logistiek zeer matig. Er werd niet op tijd aangevuld. Prijs/kwaliteit niet goed. Om te eindigen met een pluspunt... De bedden zijn uitstekend!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Plaza Antwerp in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Plaza Antwerp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.