Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

89 Reviews over Radisson Blu Park Lane

• 8Hilbert25-02-2013

Prima hotel

Geboekt met korting bij veiling. Prima hotel op een kwartier lopen van de highlights van Antwerpen. Parkeren is het goedkoopste (€7,- / 24uur) in de openbare parkeerplaats van de nationale bank op 5 min. lopen. Hotel is goed, klassiek ingericht. Zwembad en sauna is wel gemoderniseerd, maar heeft wel al wat onderhoud nodig. In het turks stoombad hadden al veel tegeltjes losgelaten. Ontbijt is goed met voldoende keuze. Personeel is vriendelijk.

• 92012200705-08-2012

Perfect gelegen

Dit hotel ligt perfect gelegen ten opzichte van de winkelstraten en de Zoo. Parkeren kun je voor 7 euro per dag doen in de parkeergarage van de bank (Aanrader!), ligt op +- 5 minuten lopen van het hotel. Het hotel zelf ziet er goed uit met vriendelijk personeel.

• 8edjev05-08-2012

zeer zeker een overnachting waard

Leuk hotel voor een nacht. Vlakbij Zoo op 15 min loopafstand. Diversen eettentjes en de grote markt is ook geweldig. Parkeren bij het hotel wel duur 17 euro voor 24 uur.

• 7SAM12318-06-2012

Perfect voor korte citytrip

Goede ligging t.o.v. het centrum, vriendelijk personeel en nette kamers. Het ontbijt was alleen wat rommelig en slecht geregeld waardoor ze de drukte helaas nauwelijks aankonden.

• 0Monique23-03-2012

Mooie uitvalsbasis

Een prima uitvalsbasis voor een weekendje Antwerpen. Prima hotel, schone ruime kamers en een (niet overdreven) vriendelijke bediening. De sauna en het zwembad zijn heerlijk na een dagje shoppen. Op loopafstand van het oude centrum (10 min). Het ontbijt is zeer uitgebreid en erg goed. Een aanrader!

• 0berry18-03-2012

aanrader voor een weekend

Een overnachting geboekt via veilingen (de luxe kamer) voor 90 euro. Parkeren voor 6 euro voor 24uur bij de nationale bank, vijf minuten lopen naar het hotel. Hotel wel netjes maar degelijk en oude stijl. Groot en goed tweepersoonsbed, airco de hele tijd op 5 graden gezet, hierdoor behagelijk in de kamer. Uitzicht op park vanaf kamer 105 eerste verdieping. Het bubbelbad en sauna vonden we ook lekker. Bij alle stopcontacten zit bovenin een metalen pen die uitsteekt, verloopstuk meenemen. Lopend ben je binnen 15 minuten naar winkelgebied De Mair. Heel veel winkels in grote mooie panden. Wel veel winkelketens die je in nederland ook hebt. Leuke restaurantjes bij de groenplaats vijf minuten lopen vanaf De Mair. Hotel gezien de ligging aan te raden voor een weekend winkelen en stappen.

• 7Nielsm27-02-2012

Voldoende voor een weekend

Dit hotel is ok voor een weekendje weg maar er zijn wel een aantal aandachtspunten. Wij kregen een kamer aan de voorzijde met mooi uitzicht over het park. Je loopt in 15 min naar de restaurants en winkels. Je bent op zondag ook zo bij de Vogeltjesmarkt, al wordt die markt in mijn ogen behoorlijk overgewaardeerd.

Wat ik al bij meer beoordelaars las zijn de opmerkingen over de beperkte ruimte in het restaurant 's ochtends en de warmte in het hotel. Er is inderdaad te weinig ruimte bij het ontbijt, op zondag zijn we daarom maar wat eerder opgestaan. De kamers zijn bijna heet te noemen, de airco werkt niet goed. Wij hebben overdag het raam open gehad om te koelen. De weg voor het hotel is best druk dus 's nachts moest het raam wel dicht. 's avonds is er niks te beleven in de bar van het hotel, de prijzen zijn ook veel te hoog. Ik hoop dat Radisson meeleest en dit verbeterd.

• 9natasja14-02-2012

prima hotel

prima hotel, goed ontbijt en een mooie kamer.

• 7mvoorthm05-02-2012

Vergane Glorie

Ooit was dit een hotel met allure (wij hebben er meerdere malen gelogeerd)! Dat is het nu niet meer: beetje vergane glorie: sfeer van toen, met het chagrijn van nu. Zo jammer! Er kan zoveel meer worden uitgehaald. Alleen al in het bar/restaurant gedeelte. De glamour van nu zijn dames op te hoge krokodillenleren hakken! Maar, de kamers waren netjes & schoon (wel schimmel aan het douchegordijn!). Prima prijs/kwaltiteit verhouding. Receptie heeft niet dat beetje extra wat je doet terugkomen (schieten gelijk in de "Ja-maar" houding); de emotie (heel belangrijk in een dienstverlenend beroep) mist bij het personeel. Ligging is als je lekker wilt winkelen, niet ideaal (buurt overigens ook niet erg aangenaam) . Zeker 25 minuten lopen naar het centrum!

• 0Esther21-01-2012

Niet Radisson waardig

We hebben een zeer goede ervaring in het Radisson hotel Praag. We zijn in Antwerpen van een koude kermis thuis gekomen. Bij het reserveren hebben we aangegeven dat we met onze zonen (192 en 195 cm.) kwamen. Op de kamer stond een uitklapbank als bed van 120 x 180 cm. met een dun matrasje. Aangegeven dat dat niet ging passen en we kregen de optie om met bijbetaling overgeboekt te worden naar 2 2-persoonskamers. De nieuwe kamers waren op de 8ste verdieping, een rokersverdieping, dat is niet fris. Het eindejaarsdiner was een aanfluiting. De schalen werden matig bijgevuld en het nagerecht leek wel een slagveld. We verheugde ons op een overheerlijk ontbijt, zoals we in Praag. Helaas bleek dat een droom. We troffen alleen oude boterhammen die je kan opleuken in de toaster. Aangelengde jus d'orange en qua broodbeleg was er weinig keus. Bij de receptie waren ze niet op de hoogte van de klacht over het diner. Ons zal je nooit meer terugzien in dit hotel.

Hotel Radisson Blu Park Lane info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)