Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp

Hotel Radisson Blu Astrid Antwerpsterstersterster

4.3Onvoldoende

België, Antwerpen, Antwerpen

4.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Astrid Antwerp voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

330 reviews over Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp

• 2019
    3Sa23-08-2019

Erg teleurgesteld

Ontzettend slechte service. Ivm met de slechte service bieden ze aan om 1 nacht terug te betalen en vervolgens hoor ik er helemaal niks meer van. Ze reageren nergens meer op. Het hotel is niet waar voor je geld. Ik zou ander hotel boeken. Genoeg leuke hotels

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    3peter21-12-2018

ronduit teleurstellend in alle opzichten

We hadden met een vriendgroep 5 kamers geboekt. Inchecken verliep zeer stroef en om het inbegrepen welkomstdrankje moesten we vragen. Wifi werkte slecht en tv werkte helemaal niet. Bleek bekend probleem wat al dagen duurde. De kamers zijn schoon maar sanitair begint gedateerd te raken. Lekkende kranen en vieze kitnaden. De eerste dag gaf de douche nog een klein straaltje warm water. De tweede dag hield het warme water er ineens mee op met als gevolg dat meerdere leden van onze groep zicht dienden af te spoelen met ijskoud water. Het ontbijt is voldoende maar, voor een 4 sterren hotel, beslist niet zeer uitgebreid. 2 dagen oude broodjes en een zeer drukke, te kleine eetzaal. Het ergste vind ik echter dat ons bij het uitchecken van alles werd beloofd om het op te lossen maar dat bleken loze woorden om van ons af te zijn. We hebben inmiddels op 3 manieren een klacht ingediend maar helaas blijft het stil vanuit het hotel.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Therese05-04-2018

Heerlijk hotel!

Heerlijk hotel, fijne nette ruime kamers, (we hadden een upgrade genomen, speciale aanbieding naar een business suite) goed en uitgebreid ontbijt, fijne fitness, klein maar fijn zwembadje, alles netjes, centraal gelegen, zeer dicht bij winkelstraat, Zoo en station. Fijn, behulpzaam, vriendelijk personeel. Het enige kleine nadeel was dat het ontzettend warm was op de kamer, het kleine raampje geen verkoeling bracht en de airco het in de wintermaanden niet doet.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9marc vandenbussche12-08-2017

Degelijk hotel

Goede ligging en lekker eten, jammer dat er de hele nacht lawaai komt uit de badkmer van de ontluchtingsventilator.We konden die niet afzetten.

Jacqueline Struik, General manager, Director Sales & Marketing, 14-08-2017

Beste Marc, hartelijk bedankt voor uw feedback. Ik ben erg blij te horen dat u heeft genoten van de ligging van het hotel en het eten. Wel is het heel erg jammer te horen dat u niet goed geslapen heeft wegens een geluid uit de badkamer, ik geef dit dan ook door aan onze technische dienst. Ik bied u hier dan ook wel mijn oprechte excuses voor aan. Ik hoop dat we de kans krijgen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Madeleine-C213-07-2017

Goede uitvalbasis om de stad te verkennen.

Een week in het hotel verbleven om Antwerpen en omgeving te kunnen verkennen. Het is goed centraal gelegen bij het centrum en station. Mooie grote schone kamer (business room), helaas niet met uitzicht op het Astridplein met grote badkamer. Vriendelijk personeel en een zeer uitgebreid ontbijt. Jammer dat in de weekends de ontbijtruimte te klein is. De meeste mensen verblijven daar een weekend. Heb zowel zaterdag als zondag minstens 15 min in de rij moeten staan eer ik te ontbijtzaal in mocht. Dat was ook te zien in de hal bij het in en uitchecken. Fijn was ook de fitness ruimte en het zwembad ( alhoewel mooier op de foto dan in werkelijkheid). Heerlijk een keer gegeten in het restaurant en elke avond een kop koffie. Vooral voor de advocaat erbij (mmm).

Bij het uitchecken was het redelijk druk maar er stonden 3 medewerkers achter de bali. Het verbaasde mij toen een gast naast me (flink van postuur) die ook aan het uitchecken was op de vraag heeft u het naar u zin gehad, opeens helemaal leegliep met allerlei dingen die niet goed waren. Hij had tijdens zijn verblijf hiervan geen melding gemaakt maar nu wel. De medewerkster ging het bespreken en kwam terug met een voorstel. De man en vrouw tevreden en ik verbaasd. Gaf aan tegen degene die mij hielp raar dat hij het nu pas zegt. Lekker makkelijk. Tja zei ze maar zo voelt de klant zich. Geen fijn verblijf???? Ik ging verbijsterd weg en rookte buiten nog een sigaret voor ik naar het station liep. De man en vrouw kwamen gniffelend naar buiten. Wilde bijna naar binnen gaan om te vertellen hoe ik me nu voelde maar ja ik ben niet flink van postuur. Service geven is prima als het terecht is maar had ik een nasmaak.

Jacqueline Struik, Director Sales & Marketing, 14-07-2017

Beste Madeleine-C2 Hartelijk bedankt voor uw feedback. Ik ben erg blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze faciliteiten. Wel is het erg jammer te horen dat de ervaring tijdens het uitchecken niet helemaal vlekkeloos verliep. Ik kan u verzekeren dat wij elke klacht serieus nemen en wij hier rekening mee houden. Ik hoop dat we toch nogmaals de kans krijgen u te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten Jacqueline Struik General Manager

Alleen gereisd in februari 2017

• 8Maya07-01-2017

Top hotel

Mooi gelegen hotel in Antwerpen. Vriendelijk personeel, mooie en schone kamer. Prima geregeld. Eten in het restaurant duur maar heel goed. We hebben de gastvrijheid geproefd! Dat vinden wij belangrijk.

Jacqueline Struik, Director Sales & Marketing, 10-01-2017

Beste Maya

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Ik ben erg blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten Jacqueline Struik General manager

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9Liesbeth Dewerchin 15-11-2016

Tophotel - vlakbij het centraalstation

Tophotel - vlakbij het centraal station

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 9Redgy02-10-2016

Verzorgd tot en met

Begin september verbleef ik in een zeer rustige kamer van het Radison hotel te Antwerpen. De kamer en badkamer waren zeer netjes en in orde. Het ontbijt was meer dan voldoende en werd regelmatig aangevuld. Een echte aanrader. Opvallend ook het vriendelijk personeel, zowel,aan de balie als in het restaurant.

Alleen gereisd in september 2016

• 9Kirsten te Kaat16-09-2016

Mooi hotel om te relaxen en te shoppen

Blue Astrid Hotel in Antwerpen heeft een goede, centrale ligging in het centrum en bij ov dus ideaal om lekker te shoppen. Hotel biedt ruime kamers met goede bedden en excellente service. Er zit een grote fitnesszaal bij met een zwembad/bubbelbad en sauna. Hygiene liet wat te wensen over. Kamer en overige ruimtes wel schoon. Goede parkeergarage waar je wel voor moet betalen. Heerlijk late uitcheck op zondag om 12.00 uur. Antwerpen is een mooie historische stad.

Guido van Dorst, Director Sales & Marketing, 17-09-2016

Beste Kirsten te Kaat,

Hartelijk bedankt om uw feedback en ervaring met ons te delen. We zijn blij te lezen dat we een goede uitvalbasis waren om Antwerpen te verkennen en te shoppen. Het doet ons veel plezier dat ons personeel met hun Yes I Can service u een excellente service hebben bezorgd en dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen in het Radisson Blu Astrid Antwerp hotel.

Met vriendelijke groeten,

Guido van Dorst Front Office Manager

Gereisd met partner in september 2016

• 1Roosmarijn26-08-2016

Erg klantonvriendelijk, we gaan niet meer!

Wij met z'n tweeën naar Antwerpen, allebei bijna 17 en alvast als verjaardag cadeautje gekregen. Ouders hadden voor ons geboekt en nog speciaal gebeld of de leeftijd een probleem zou zijn. 'Nee maar natuurlijk niet, dat wordt voor U geregeld.' Dit werd ons verteld. Achteraf blijkt dit totaal niet waar, minimaal 18. Oke geen probleem, maar waarom staat dit niet op de site? En we hebben er over gebeld dus hoezo is dit nu opeens anders? Hier boven op ook nog eens behandelt als een stelletje kleuters. Wat een personeel hier. Doen we nooit meer! Erg ontevrede en een stresvol weekendje Antwerpen gehad.

Guido van Dorst, Director Sales & Marketing, 02-09-2016

Beste Roosmarijn,

Bedankt om voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw verwachtingen niet voldeden. Wij zullen uw feedback ook zeker intern verder opvolgen en de nodige maatregelen treffen dat we dit naar de toekomst toe kunnen vermijden. Jammer genoeg bij het tekenen van een registratie kaart tekent u een soort contract. Daarom is het van belang dat minimum 1 van de verblijvende gasten meerderjarig is volgens het het burgerlijk wetboek. Nogmaals het spijt ons ten zeerste dat u deze ervaring heeft meegemaakt, ik verzeker u dat deze wetgeving opnieuw intern gecommuniceerd zal worden zodat hier geen misverstanden meer over kunnen voorvallen.

Met vriendelijke groet,

Guido van Dorst Front Office Manager

Gereisd in januari 2016

18 tips over Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp

• E.D.K, 01-10-2013

Ons vast restaurant is om de hoek, Boston Steakhouse. We gaan sindsdien ieder half jaar naar Antwerpen en eten daar.

• N de Beste, 10-09-2013

Neem ook de tijd om het prachtige treinstation te bekijken, het is de moeite waard! Kijk ook even op de Groenplaats, geweldige leuke restaurants en winkels. De hele maand juli is het sale!

• Niek, 09-01-2013

Op 10 minuten rijden afstand zit Kinepolis, een enorme bioscoop voor een redelijke prijs. Zeker iets om een keer gezien te hebben! Wees wel op tijd, want de parkeerplaatsen zijn snel bezet.

2 vragen over Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp

• Marjan, 06-06-2016

Parkeergelegenheid

Kan ik bij het hotel parkeren?

• Jess, 15-03-2012

Bioscoop

Welke bioscoop is het dichtst bij dit hotel ? Mijn vraag is ook, welke bioscoop raad u mij aan om naartoe te gaan? Alvast bedankt !

Mark, 11-04-2012

Er zit een hele grote, vlak naast het station. Veel zalen, veel (nieuwe) films, de naam is me even ontschoten, maar meer dan 10 minuten lopen is het niet.

Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages