Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenAppartementen AntwerpenAppartement Privé Wellness Penthouse Sky Nooz

Appartement Privé Wellness Penthouse Sky Nooz

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Privé Wellness Penthouse Sky Nooz voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 8 reviews

10FenomenaalScore uit 8 reviews

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

8 Reviews over Privé Wellness Penthouse Sky Nooz

• 10wim van hanzebeke03-06-2022

Prachtige skyline en privé wellness penthouse

Prachtige skyline ! We konden blijven genieten vol verwondering van dit levende schilderij.. Hier voel je je echt wel een 'koning' boven alles en iedereen.. En zo rustig! Zelf met de ramen open.. Skynooz heeft ook werkelijk alles wat je kan dromen.. Alles stond klaar bij aankomst en we werden op straat reeds ontvangen door een super gastvrije dame. De Sushi was de beste ooit en een enorme aanrader !! Wat kan een mens nog meer wensen dan 22 uur weg van de wereld te zijn waarbij alles voor jou geregeld werd ? private dining, privé ontbijten, prachtige klank installatie, jacuzzi, hammam, sauna, privé bioscoop, privé ontbijt als we wakker werden die onzichtbaar voor ons helemaal werd gedaan!! Toen we wakker werden was ons privé diner afgeruimd en het ontbijt prachtig gedekt zonder dat we dit door hadden !! Noozen is nu ook voor ons een werkwoord en staat bovenaan onze lijst om alle anderen manieren van noozen te ondekken

• 10amanda05-04-2022

Fantastisch ! Beter dan Dubai

Prachtige penthouse - super service ! alles was op voorhand klaargezet voor ons. Hier voelden we ons als een 'koning'. Eens je op het 21ste verdiep aankomt in de penthouse krijg je een instant vakantiegevoel letterlijk en figuurlijk weg van de wereld.. Prachtige inrichting met sauna, jacuzzi, hammam en prachtige privé bioscoop en high end klanken.. Hier komen we zeker terug om te noozen !

• 10Martine Vermeire05-04-2021

Top ervaring. De SkyNooz

Super mooi zicht overdag/avond/‘snachts In een drukke stad in volle luxe genieten van rust. Top massage ( optioneel) Heel lekker eten.

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Martine!

• 10Kristel01-03-2021

Waaaaw!!

Beter kan niet.. perfecte service al vanaf de straat.. prachtige sauna met automatische opgietsessies.. heerlijke duo jacuzzi met prachtige overzichten.. hammam met ongekende view op het MAS. Heerlijk geslapen met 10001 lichtjes.. romantischer kan niet.. en heel goed gegeten met sushi (beste ooit!) En al het ander lekkers dat het noozteam voor ons had voorbereid.. hartelijk dank voor alles!

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Kristel!

• 10Isolde25-10-2020

Genieten van begin tot eind!

Genieten met een grote ‘G’! Zonder twijfel de meest luxueuze wellnesservaring die je zo’n prachtig zicht op Antwerpen biedt. Het Eilandje, de Schelde, de haven, … ze zien er fenomenaal uit vanop 70m hoogte. We hebben in een Belgische stad nooit eerder het gevoel gehad om in een metropool, zoals New York, te overnachten… maar dit strakke penthouse komt toch heel dicht in de buurt! Zalig ook hoe de sfeer (muziek, belichting, mood, food, entertainment) helemaal aan onze wensen kon worden aangepast. Maatwerk is Wim, Heidi, Olivier en hun team duidelijk niet vreemd. We moesten ons nergens zorgen over te maken, enkel maar genieten… met het meest fantastische uitzicht.

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Isolde!

• 10Bianca Berben03-10-2020

Absoluut zintuig zinderende ervaring!

Aan de skynooz stond Wim ons netjes op te wachten in de regen. Warme en open ontvangst met heel veel tijd voor alle uitleg. We kregen ruim de tijd om te lunchen voor de massage. Deze was weeral subliem. De locatie was af! Prachtig uitzicht en alle accommodatie om als koppel een zalig intieme avond/nacht te beleven. In de ochtend sluipt er (afgesproken) iemand binnen om een royaal ontbijt klaar te zetten. Wij komen zeker terug!

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Bianca!

• 10Thomas19-09-2020

Een echte aanrader !!

We zijn naar Skynooz gekomen om even weg te zijn van de 'werkelijkheid' en onze gedachten te verzetten. Het was een TOP-ervaring! De penthouse heeft een adembenemend uitzicht over de stad Antwerpen, voor de view alleen al is het al een grote aanrader! We hebben een zalige massage gekregen, het eten was TOP, de private cinema ervaring vanuit de sauna was echt een onvergetelijke en unieke ervaring. Ons zie je hier zeker terug, TOP concept, TOP ervaring, TOP service, alles was gewoonweg TOP. echt een aanrader !!!

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Thomas!

• 10steven24-05-2019

uniek en ongekend ! de beste skyline ooit !

Afgelopen weekend hebben mijn vrouw en ik een nachtje gelogeerd in het gloednieuwe SkyNooz... Naar goede nooz gewoonte wordt je ook hier volledig in de watten gelegd. Zaaalig slapen met een onvergetelijke Skyline en de lichtjes van de Schelde, heerlijk ontbijten, pure luxe met een mega bioscoop ervaring (zelfs vanuit ons sauna!), heerlijk douchen met zicht op de MAS en de jachthaven.. En dat allemaal op de meest fantastische plaats op het eilandje in Antwerpen. Wat een uitzicht!!! Hier komen we zeker terug.

Wim vanacker, Eigenaar, 05-04-2022

Hartelijk dank voor de fantastische review, Steven!

Appartement Privé Wellness Penthouse Sky Nooz info

• CafeNiet beschikbaar