Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

29 Reviews over Prinse

• 1An en sor19-07-2021

Nooit weer!

Niet heen gaan!! De kamers vallen heel erg tegen en je krijgt niet de gastvrijheid die je mag verwachten. De baas: Nick geeft niet de juiste aandacht aan het pand maar ook niet aan de klachten. De douches zijn koud en je krijgt echt niet de juiste service! Mijn vriendin zit in een rolstoel. Ze kan door een operatie moeilijk lopen. We belde op 30 mei en kregen te horen dat er een lift was. Aangekomen bleek de lift al paar dagen stuk. We waren niet op de hoogte gebracht. Mijn vriendin moest op krukken naar boven strompelen ( ze kan niet op 1 been staan) we kregen geen excuus en toen onze douche koud bleef vroegen we om hulp. We moesten maar mailen. Een korting op nieuwe boeking konden we krijgen. 20% Naja zeg! We hadden niet eens goed kunnen douchen en niet eens een tegemoetkoming. Schandalig! Tip! Niet boeken!!!

• 7rudi05-07-2015

goed

Ligging was zeer goed Kamer was groot genoeg en net. Onthaal zeer vriendelijk. Jammer dat er geen eetgelegenheid is.

• 2Alf Parmentier23-02-2015

Nooit meer!

Bij aankomst zag de lobby er redelijk modern uit wel erg sober en stil. Na 5 min kwam een man in een oude trui ons inschrijven. Auto in garage 20euro, op straat voor 2 euro parkeren De lift was oud op de gang was het donker. Bij openen van de kamer schrokken we, het is bruin, muffig, vergeeld en oud. felle lampen, kale muur, alles in jaren 70 tint. De badkamer ronduit vies en oud én tot grote schrik 2 losse bedden tegen elkaar, aparte dekens en opmaak, niet echt “samen een weekendje weg” Vieze badkamer, zwarte randen in het bad, geen douchegordijn, koelkastje midden in de kamer en 2 oude kapotte stoelen. Op het bed een dun paardeharen dekentje met een sprei, verder Niets op de vergeelde (okergele) muren, wel zwarte aanslag op de hoeken, vloer is muf, na 10 min tot de conclusie gekomen hier geen nacht door willen brengen, helaas niets beschikbaar dus maar blijven. De ochtend ontbijtje op bed, de koffie koud en zeer karig ontbijtje, geen eitje, alleen broodjes met plakje ham en kaas.

• 3Mathieu15-12-2014

Nooit meer

Geen 4 sterren waard ! Kamers zijn klein en vuil, badkamer met schilmmel op de tegels in bad. Stof op de waterkoker, haardroger vies en vuil, onder het bed al maanden niet gestofzuigd. Geen donsdeken maar gewone vuile, oude dekens die vuil waren. Niet voor herhaling vatbaar!!!!

• 3Regina22-01-2014

Gedateerd, stoffig hotel

4 sterren..??? echt niet. Hoogstens 2 sterren. De kamers zijn stoffig en gedateerd. Je slaapt nog onder een laken met en deken. Het ontbijt gedeelte is een zeer kleine ruimte. Voor ons nooit meer. Boek in Antwerpen liever een ander hotel voor dit geld!!

• 6sabine22-07-2013

Leuk hotel maar niet prijs waard

Lokatie is leuk, juist wat achteraf in rustig straatje en toch alles dichtbij. Raar vond ik dat we de veel te krappe parkeergarage voor 20 euro per dag aangeraden kregen terwijl je beter op za gewoon op straat kan parkeren , weliswaar per 3 uur maar dat kan je per sms doen dus 2 keer doen en klaar.de parkeergrage is nl echt bedoeld voor fiat panda ofzo, wij hebben met onze grote auto 15 min getobd om zonder schade erin en uit te komen. Kamer was groot en schoon maar oud sanitair en dekens op bed, heel raar en vies. fohn en airco deden het niet. ontbijt was prima maar simpel. Wij hadden meer verwacht.

• 2Sofie21-02-2012

Wat een teleurstelling!

Het enige positieve aan dit hotel is de ligging. Voor de rest geen idee waar die 4 sterren vandaan komen. Kamers zijn muf, zeer basic en saai, totaal niet zoals op de foto's. Ontbijt stelde niet veel voor. Kortom, geen aanrader! 2 sterren lijkt me meer dan voldoende voor dit hotel. Aan de reacties te zien, ben ik niet de enige die hier zo over denkt.

• 4Daniel14-12-2011

Teleurstellend

Het verblijf in Hotel Prinse is ons tegengevallen. Het begon ermee dat de gereserveerde parkeerplaats niet beschikbaar bleek. We werden verwezen naar een parkeergarage in de buurt, de aanwijzing bleek echter maar matig te kloppen, waardoor we een half uur verloren met zoeken, mede door het vele eenrichtingsverkeer in de buurt. De kamer bleek vervolgens zeer basic ingericht, waarbij de badkamer het niveau van een studentenhuis amper ontsteeg. Jammer was verder dat de lamp in de badkamer kapot was en de afstandsbediening van de TV niet werkte. De manier waarop we bij het verlaten van het hotel (om de stad in te gaan) gevraagd werden de sleutel achter te laten was verre van vriendelijk. Het ontbijt de volgende ochtend was redelijk, maar niet passend voor een 4-sterren hotel. Toen we bij het uitchecken aangaven dat we teleurgesteld waren over het verblijf kwam er niet meer dan een schamper 'onze excuses'.

• 1Leonie24-04-2011

Wat een dure vergissing

De website leek veelbelovend: Mooie, strakke kamers, mooie binnentuin, fijn ontbijt. Dit alles viel ontzettend tegen: Gedateerde kamers, veel geluidsoverlast van de straat, vies tapijt, vieze deuren, kleine krakende bedden, lekkende douchekraan, zeer armtierig ontbijt, en dat alles voor een prijs van 130 euro per nacht! Toen wij bij het uitchecken melding maakten van de geluidsoverlast en de lekkende douchekraan kregen we in plaats van een excuses een antwoord: dat is uw opinie, daar kan ik niet over in discussie gaan. Al met al dus een zeer slechte ervaring met dit hotel. Zeker geen aanrader.

• 4Leonie24-04-2011

Wat een dure vergissing