Hotel Prinse

5.8Voldoende

31 reviews over Hotel Prinse

• 7rudi05-07-2015

goed

Ligging was zeer goed Kamer was groot genoeg en net. Onthaal zeer vriendelijk. Jammer dat er geen eetgelegenheid is.

Gereisd met partner in juni 2015

• 2Alf Parmentier23-02-2015

Nooit meer!

Bij aankomst zag de lobby er redelijk modern uit wel erg sober en stil. Na 5 min kwam een man in een oude trui ons inschrijven. Auto in garage 20euro, op straat voor 2 euro parkeren De lift was oud op de gang was het donker. Bij openen van de kamer schrokken we, het is bruin, muffig, vergeeld en oud. felle lampen, kale muur, alles in jaren 70 tint. De badkamer ronduit vies en oud én tot grote schrik 2 losse bedden tegen elkaar, aparte dekens en opmaak, niet echt “samen een weekendje weg” Vieze badkamer, zwarte randen in het bad, geen douchegordijn, koelkastje midden in de kamer en 2 oude kapotte stoelen. Op het bed een dun paardeharen dekentje met een sprei, verder Niets op de vergeelde (okergele) muren, wel zwarte aanslag op de hoeken, vloer is muf, na 10 min tot de conclusie gekomen hier geen nacht door willen brengen, helaas niets beschikbaar dus maar blijven. De ochtend ontbijtje op bed, de koffie koud en zeer karig ontbijtje, geen eitje, alleen broodjes met plakje ham en kaas.

Gereisd met partner in februari 2015

• 3Mathieu15-12-2014

Nooit meer

Geen 4 sterren waard ! Kamers zijn klein en vuil, badkamer met schilmmel op de tegels in bad. Stof op de waterkoker, haardroger vies en vuil, onder het bed al maanden niet gestofzuigd. Geen donsdeken maar gewone vuile, oude dekens die vuil waren. Niet voor herhaling vatbaar!!!!

Alleen gereisd in december 2014

• 3Regina22-01-2014

Gedateerd, stoffig hotel

4 sterren..??? echt niet. Hoogstens 2 sterren. De kamers zijn stoffig en gedateerd. Je slaapt nog onder een laken met en deken. Het ontbijt gedeelte is een zeer kleine ruimte. Voor ons nooit meer. Boek in Antwerpen liever een ander hotel voor dit geld!!

Gereisd met vrienden in december 2013

• 6sabine22-07-2013

Leuk hotel maar niet prijs waard

Lokatie is leuk, juist wat achteraf in rustig straatje en toch alles dichtbij. Raar vond ik dat we de veel te krappe parkeergarage voor 20 euro per dag aangeraden kregen terwijl je beter op za gewoon op straat kan parkeren , weliswaar per 3 uur maar dat kan je per sms doen dus 2 keer doen en klaar.de parkeergrage is nl echt bedoeld voor fiat panda ofzo, wij hebben met onze grote auto 15 min getobd om zonder schade erin en uit te komen. Kamer was groot en schoon maar oud sanitair en dekens op bed, heel raar en vies. fohn en airco deden het niet. ontbijt was prima maar simpel. Wij hadden meer verwacht.

Gereisd met partner in juli 2013

• 2Sofie21-02-2012

Wat een teleurstelling!

Het enige positieve aan dit hotel is de ligging. Voor de rest geen idee waar die 4 sterren vandaan komen. Kamers zijn muf, zeer basic en saai, totaal niet zoals op de foto's. Ontbijt stelde niet veel voor. Kortom, geen aanrader! 2 sterren lijkt me meer dan voldoende voor dit hotel. Aan de reacties te zien, ben ik niet de enige die hier zo over denkt.

Alleen gereisd in januari 2012

• 1Leonie24-04-2011

Wat een dure vergissing

De website leek veelbelovend: Mooie, strakke kamers, mooie binnentuin, fijn ontbijt. Dit alles viel ontzettend tegen: Gedateerde kamers, veel geluidsoverlast van de straat, vies tapijt, vieze deuren, kleine krakende bedden, lekkende douchekraan, zeer armtierig ontbijt, en dat alles voor een prijs van 130 euro per nacht! Toen wij bij het uitchecken melding maakten van de geluidsoverlast en de lekkende douchekraan kregen we in plaats van een excuses een antwoord: dat is uw opinie, daar kan ik niet over in discussie gaan. Al met al dus een zeer slechte ervaring met dit hotel. Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in april 2011

• 4Leonie24-04-2011

Wat een dure vergissing

Gereisd met partner in april 2011

• 7D.Coel19-09-2010

sober hotel, uitstekende ligging.

Uitstekende ligging, dicht bij grote markt, Meir en andere winkel/wandelstraten. Grote, propere maar erg sober ingerichte kamer. Goed bed. Propere maar opnieuw vrij sobere badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij receptie als bij het ontbijt. Geen koelkast op de kamer maar drank verkrijgbaar via receptie. Geen uitgebreid ontbijtbuffet maar toch voor elk wat wils. Prijs/kwaliteit eerder te vergelijken met een twee/drie sterrenhotel. Kamer lag aan straatkant en geluidsisolatie van raamwerk kan beter.

Gereisd met partner in september 2010

• 8S.B.Snijders08-08-2010

Goed hotel. Niet super centraal, goed ontbijt

prima hotel om de stad te verkennen. Niet geheel in het centrum, maar zeer goed te doen. Eten is prima, kamers ook (als je niet op uitzicht rekend). Prijs staat in verhouding tot wat je krijgt.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Prinse info