Appartement
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor PREMIER SUITES PLUS Antwerp (vh. Antwerp City Hotel) voor je op een rij gezet:

Weekendesk

174 reviews over Appartement PREMIER SUITES PLUS Antwerp (vh. Antwerp City Hotel) in het Nederlands

Goede locatie vlak bij het station

Marian,
10-1-2019

Erg leuk ingericht hotel in de Diamantwijk. Het ligt vlak bij het station en de Meir, de grote winkelstraat in Antwerpen. Ook lekker Libanees gegeten tegenover het hotel. We hebben ook in een leuk restaurant gezeten in de Chinese wijk die ook lopend te bereiken is.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Het geld niet waard

Maria,
23-9-2018

We kwamen aan in het hotel,

Kamer was bijna 2uur later klaar.

Wij moesten maar even contact opnemen met de manager omdat de kamer niet klaar was. Ze maakten mooi van hun probleem ons probleem... Eenmaal aangekomen op de kamer, hartstikke vieze kamer. Zwarte lange haren op de bed. Chocolade vlekken op het kussen.. vieze vloer, overal stof. Wc papier rol die bijna op was... De slaapbank was niet te doen, knijterhard. 2persoonsbed was wel heerlijk. Je kan overigens niet slapen door t getik van de regen op de vensterbank. Enkel glas ook, ijskoud bij de raam. Pottenkijkers aan de overkant.. De koffie was wel lekker. Nespresso. Medewerkers waren vriendelijk maar absoluut niet bereid om maar enige inspanning te leveren om onze problemen op te lossen.. Voor ons dit hotel nooit meer...

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima accommodatie, schoon en rustig

Doreen,
15-2-2018

Laat je verrassen!

Medewerkers zijn goed geïnformeerd over omgeving en kunnen zo nodig restaurants, musea e.d. aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Weekendesk

Hotal geboekt i.v.m. revalidatie therapie in Antwerpen. Vooraf betalen, kamers matig onderhouden (scheuren badkamer dicht gesmeerd met kit), melding over verstopte wasbak bij aankomst niets mee gedaan. Eerste 4 nachten pasjes voor kamerdeur defect, lastig om steeds personeel te moeten roepen als je de kamer in wilt. Wifi vanaf dag 3 defect. Lift vanaf dag 4 defect! (Onze dochter is rolstoelgebonden dus voor ons echt zeer vervelend). Behulpzaam personeel, maar erg armoedige handreiking vana management voor al deze ongemakken (59 euro korting op een hotelrekening van 930 euro). Prima ontbijt (mag ook wel voor €15,- p.p.) OK, er kan iets mis zijn of gaan, maar los het dan ook op.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Fleur Hartman
5-1-2017

Gebeld én gemaild om te vragen of we een tweepersoonsbed konden krijgen. Was geen probleem. Bij inchecken bleek dit echter een probleem te zijn er moesten we €30 bij betalen. Aangezien ik van te voren had gevraagd of we een tweepersoonsbed konden krijgen, kregen we zonder extra kosten een upgrade naar de Superior Room. Erg mooie kamer. Verder geen goede eerste indruk, geen idee van tijden en plek van ontbijt en andere overige info. We waren er achter gekomen dat het ontbijt tot 11:00u was. Om 10:00u waren de broodjes, de gekookte eitjes en wat soorten zoet beleg al op. De douche was vies toen wij deze nog niet hadden gebruikt. Vervolgens werd na de eerste nacht de kamer niet gecheckt door house keeping (bijv. geen nieuwe handdoeken enzo). Er was veel geluidsoverlast, van de bouwvakkers van buiten, van de house keeping die s'ochtends vroeg hard aan het praten waren. Helaas komen wij hier niet meer terug. Voor een groot bedrag viel het heel erg tegen.

Gereisd met partner in januari 2017

Goede prijs kwaliteit

Yvonneke
27-11-2016

Het hotel heeft een perfecte ligging tov het centrum station en zoo de kamers aan de straatkant zijn gehorig vanwege de stappers die buiten lopen. Kamers zijn erg groot en wie van retro houd moet je daar wezen. Jammer dat je steeds naar beneden moet voor een drankje. Waterkoker en koffie en thee zijn P de kamer aanwezig en de badkamer is schoon. Het ontbijt is lekker uitgebreid met diverse broodjes en vleeswaren kaas en vleeswaren roerei spek en rauwkost kortom voor de volgende keer weer

Gereisd met partner in januari 2016

Volgende keer weer daar

Peter
5-9-2016

Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend, net zo als de centrale ligging vlak bij het station Antwerpen Centraal. Het ontbijt is kwalitatief in verhouding, maar er loopt te weinig personeel zodat er gaten in de bevoorrading vallen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Super hotel voor weekend.

Frans
24-8-2016

Hotel heeft een ideale ligging met vriendelijk personeel.

Kamer was prima, bedden konden harder zijn.

Uitzicht van de kamer was slecht maar daar kwam ik niet voor dus maakt het niet uit. Parkeergarage naast het hotel is een aanrader.

Ontbijtzaal is klein,ontbijt is voldooende.

Voor een weekend een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aan renovatie toe

J
6-7-2016

Het hotel ziet er veel belovend uit, de kamers zijn hip bedoeld en zouden harstikke mooi zijn als ze er niet vervallen uitzagen. Op de moderne stoel in de kamer zat een grote, rare vlek. Het hout op de deuren en meubels is aan een nieuw likje verf toe. Voor de badkamer hetzelfde, erg jammer omdat het anders een top hotel zou zijn geweest. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is het hotel dichtbij het centrum gelegen en is alles op loopafstand bereikbaar.

Gereisd met partner in januari 2016

Prima ligging, aanrader!

Chantal
19-6-2016

Fantastische ligging, vlakbij het Centraal Station en parkeergarage Diamant. Hotel geeft per dag €5,- korting wanneer je in de parkeergarage geparkeerd staat. Op 200m loopafstand de eerste eetgelegenheden, iedere vorm van eten van welke afkomst dan ook is er te vinden. Op 500m loopafstand van winkelgebied Meir. Fantastisch! Wij waren er met een stedentripje, maar ook zeker aan te raden voor een shop- of stapweekend.

Ruime kamer, grote flatscreen en een ligstoel met leeslamp. Badkamer wel iets verouderd en kamers redelijk gehorig.

Ontbijt is simpel, maar goed. Niet heel uitgebreid.

Al met al waren wij zeer tevreden en aangenaam verrast. Komen er zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Appartement info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement PREMIER SUITES PLUS Antwerp (vh. Antwerp City Hotel) in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement PREMIER SUITES PLUS Antwerp (vh. Antwerp City Hotel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement PREMIER SUITES PLUS Antwerp (vh. Antwerp City Hotel)