Hotel Postiljon

72 reviews over Hotel Postiljon in het Nederlands

Verschrikkelijk gehorig!

Natasja
5-1-2018

De ligging is echt fantastisch. Het personeel was vriendelijk. De kamers eenvoudig, maar schoon (wel schimmel op kitnaden in de douche!). De ontbijtzaal is verrassend groot en sfeervol. Maar wat een verschrikkelijk gehorig hotel. Je hoort serieus alles op straat (enkel glas) of bij de buren in hun kamer (dunne wandjes). En dan ook echt élk geluid (zuchten, snurken, hoesten, praten). Nauwelijks tot niet geslapen hierdoor. (In het centrum is immers áltijd geluid) Zeker niet voor herhaling vatbaar. Afvoer stonk bovendien enorm zodra de douche werd gebruikt. Je rook het overal ondanks de vele luchtverfrissers in de badkamer, het toilet en de gang. Ps. We lazen in reviews op Google dat je hier echt geen geluiden hoort van buiten, ondanks de ligging midden in het centrum. We vermoeden dat het hotel zelf deze reviews heeft geplaatst. Jammer. Ben liever eerlijk. Dan kunnen gasten beslissen of ze hinderlijk geluid wel of niet zullen accepteren.

Avondje stappen

rtvd
27-11-2017

Voor een nachtje is het goed toeven in het Postiljon hotel. Jaarlijks stappen met een aantal vrienden. We komen hier al bijna 40 jaren. Alleen zijn de meeste kamers nogal simpel: douche gewoon in de hoek van de kamer, toilet op de gang. Het hotel heeft immers ook maar één sterretje. Maar ja, dat weten we ondertussen. De kamers worden langzamerhand wel wat sleets. Ook de schoonmaak kan beter. Het ontbijt is ook wat minder geworden. Het naar wens gebakken eitje is verdwenen. Voor luxe moet je hier niet komen. Maar de ligging is gewoon perfect: in de schaduw van de kathedraal naast het prachtige bieren café Paters Vaatje. Daar doen we het voor.

Leuk Hotel op top locatie

Patrck en Esther
22-10-2017

Wij hadden kamer 22 met gedeeld toilet. Kamer was gedateerd maar nagenoeg geen stofje te vinden. Bed lag prima en dus goed geslapen. Uitzicht was er niet helaas....maar.....ook niet belangrijk voor ons. We slapen en douchen er slechts.

Verder heel vriendelijke receptie, 24 uur open met verrassende lounch en ontbijtzaal. Ontbijt wat overigens prima in orde was. Hotel ligt letterlijk in hartje Antwerpen dus shoppen, stappen, eten, drinken en van de mooie oude panden en straten genieten.

Hoewel de badkamer een opknapbeurt nodig heeft en men de kleine pedaalemmers mag vervangenen....verder prima hotel en wij gaan zeker nog eens terug.

Centraal, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit

Camille Diephuis
23-7-2017

De ligging kan bijna niet beter, midden in het centrum omgeven door leuke cafeetjes en tegenover het prachtige kathedraal. Het personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en gezellig. De kamers zijn niet heel luxe maar voor de prijs zeker prima en sfeervol. Het ontbijt was inclusief en top. De balie was 24/7 bemand. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan iedereen die een goedkoop, centraal hotel in Antwerpen zoekt.

super

Jo&Rick
26-5-2017

Ja, de kamer was klein. Ja het een en ander moet vervangen worden. Maar wat hebben we een plezier gehad. Lekker ouderwetse kamer. Houden wij van. De prijs was een schijntje. De locatie subliem. De receptionist een gezelligerd die zeer in was voor een leuk gesprek en goede tips had. Als je net als wij een goedkope plek, op een super locatie wilt is dat helemaal prima. Gedeeld toilet, maar dat haalde ook weer wat van de totaalprijs. Was prima schoon en niks op aan te merken. We hebben er niet gegeten, doen we nooit, gewoon lekker in de stad!

Nooit maar dan ook nooit meer

Lenie Flipsen
7-1-2017

Als je aan komt om 16.00 uur begint de receptioniste u bent wel laat. Je krijg even goed als je weggaat een welkomst tasje met 2 dezelfde bladen.

Asperges worden aan bevolen ,maar zijn er niet wel aspergesoep.

Verse sinaasappelsap , nee helaas sinaasappels op ,je gelooft het niet je loopt terug naar je kamer en op het bord staat verse jus met broodje hamburger.

Ontbijt schaars .klacht ingediend krijg je te horen dat het wel veel was wat je vroeg asperges, verse jus en misschien een gekookt ei bij het ontbijt.

Er kon nog geen kopje koffie af ,dus voor ons klaar er mee.

Wij waren met 4 volwassenen

Dit nooit meer!

C Van Nuffelen
1-1-2017

Kamer moet dringend in orde gebracht worden.

Verwarming badkamer werkt niet. Verlichting boven badkamerkast kapot. Haken vd gordijnen kapot. Telefoontoestel hangt kapot aan de muur.......

We hebben 150€ betaald voor 1 nacht wat de kamer zeker niet waard is. We komen nooit meer terug!

Oude reviews (archief)

Voor mij niet meer

Don
15-5-2016

Na 2x zakelijk heel goed te zijn ontvangen in dit hotel heb ik de 3e keer blind nogmaals dit hotel geboekt, dit keer samen met mijn vrouw een dagje Antwerpen.

Toen ik aan de op mij overkomend iets wat onbeschofte man aan de balie vroeg of er eventueel 1 van de kamers vrij was waar ik de vorige keer verbleven had, vertelde hij me dat dat officieel een ander hotel is namelijk maisson d'anvers. Terwijl ik toch echt ook de vorige keer hotel postiljon geboekt had. Volgens de 1e man kon dit absoluut niet waar zijn. De volgende dag werd er door een andere collega gezegd dat mensen wel degelijk de 'goede' kamers konden krijgen onder de naam postiljon. Maar goed, terug naar gisteren. S nachts 3 wakker geweest, wat bleek nu; de openbare badkamer en toilet van de rest van de verdieping grenste aan onze kamer. Wat een herrie! Daarnaast was het bed echt dramatisch. Ik slaap regelmatig in hotels maar dit is het slechtste bed waarin ik ooit geslapen heb. Kortom; hotel postiljon is het geld absoluut niet waard.

kamer is klein, maar voldoet, douche op de kamer, wc op de gang. tv aan de muur. Vriendelijke personeel en Super ontbijt

Het hotel ligt midden in het centrum, de kamers zijn gewoon prima en bovenal zijn de eigenaren uitermate behulpzaam!

We hebben een aantal aanbieders voor Postiljon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postiljon in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postiljon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postiljon scoort een 7.17 uit 10 op basis van 72 reviews.