Géén boekingskosten

Hotel Postiljon

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Postiljon voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 75 reviews

7.5GoedScore uit 75 reviews

75 Reviews over Postiljon

• 5Remi Anthonise15-11-2019

Bedwantsen op de kamer gehad.

De ligging is prima. Het hotel is wat gedateerd maar daar hebben we niet veel last van gehad. We waren wat te vroeg voor de check-in. De tassen konden we op voorhand al afgeven en na het uitchecken konden we deze laten staan zodat we deze later konden ophalen.

Half oktober hebben we hier overnacht. In onze kamer bleken bedwantsen te zitten. Dit heeft het hotel ons later ook per e-mail bevestigd. Mijn partner kreeg hier op zondag al last van, bij mij kwam het later in de week erg heftig opzetten. We hebben hier melding van gemaakt bij het hotel. Ze hebben aangegeven dat ze de kamer (kamer 17) behandeld hebben. Ter compensatie boden ze ons 50% van de waarde van onze boeking aan. Dit vond ik te weinig. Uiteindelijk hebben we hier een discussie over gehad en hebben ze besloten om helemaal geen compensatie meer te geven.

• 8ferdi & sonja04-03-2019

zeergoed

heel vriendelijk ontvangst en goed ontbijt nette kamers. prijs kwaliteit geven we een 8 op 10

• 7D.H. en J.D, Brugge23-12-2018

Goede prijs/kwaliteit, basic, uitstekende ligging

Vraag naar een kamer met douche in de kamer. Vraag naar een kamer achteraan (geen lawaai).

• 5Natasja05-01-2018

Verschrikkelijk gehorig!

De ligging is echt fantastisch. Het personeel was vriendelijk. De kamers eenvoudig, maar schoon (wel schimmel op kitnaden in de douche!). De ontbijtzaal is verrassend groot en sfeervol. Maar wat een verschrikkelijk gehorig hotel. Je hoort serieus alles op straat (enkel glas) of bij de buren in hun kamer (dunne wandjes). En dan ook echt élk geluid (zuchten, snurken, hoesten, praten). Nauwelijks tot niet geslapen hierdoor. (In het centrum is immers áltijd geluid) Zeker niet voor herhaling vatbaar. Afvoer stonk bovendien enorm zodra de douche werd gebruikt. Je rook het overal ondanks de vele luchtverfrissers in de badkamer, het toilet en de gang. Ps. We lazen in reviews op Google dat je hier echt geen geluiden hoort van buiten, ondanks de ligging midden in het centrum. We vermoeden dat het hotel zelf deze reviews heeft geplaatst. Jammer. Ben liever eerlijk. Dan kunnen gasten beslissen of ze hinderlijk geluid wel of niet zullen accepteren.

• 8rtvd27-11-2017

Avondje stappen

Voor een nachtje is het goed toeven in het Postiljon hotel. Jaarlijks stappen met een aantal vrienden. We komen hier al bijna 40 jaren. Alleen zijn de meeste kamers nogal simpel: douche gewoon in de hoek van de kamer, toilet op de gang. Het hotel heeft immers ook maar één sterretje. Maar ja, dat weten we ondertussen. De kamers worden langzamerhand wel wat sleets. Ook de schoonmaak kan beter. Het ontbijt is ook wat minder geworden. Het naar wens gebakken eitje is verdwenen. Voor luxe moet je hier niet komen. Maar de ligging is gewoon perfect: in de schaduw van de kathedraal naast het prachtige bieren café Paters Vaatje. Daar doen we het voor.

• 8Patrck en Esther22-10-2017

Leuk Hotel op top locatie

Wij hadden kamer 22 met gedeeld toilet. Kamer was gedateerd maar nagenoeg geen stofje te vinden. Bed lag prima en dus goed geslapen. Uitzicht was er niet helaas....maar.....ook niet belangrijk voor ons. We slapen en douchen er slechts. Verder heel vriendelijke receptie, 24 uur open met verrassende lounch en ontbijtzaal. Ontbijt wat overigens prima in orde was. Hotel ligt letterlijk in hartje Antwerpen dus shoppen, stappen, eten, drinken en van de mooie oude panden en straten genieten. Hoewel de badkamer een opknapbeurt nodig heeft en men de kleine pedaalemmers mag vervangenen....verder prima hotel en wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Camille Diephuis23-07-2017

Centraal, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit

De ligging kan bijna niet beter, midden in het centrum omgeven door leuke cafeetjes en tegenover het prachtige kathedraal. Het personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en gezellig. De kamers zijn niet heel luxe maar voor de prijs zeker prima en sfeervol. Het ontbijt was inclusief en top. De balie was 24/7 bemand. Ik zou dit hotel zeker aanraden aan iedereen die een goedkoop, centraal hotel in Antwerpen zoekt.

• 9Jo&Rick26-05-2017

super

Ja, de kamer was klein. Ja het een en ander moet vervangen worden. Maar wat hebben we een plezier gehad. Lekker ouderwetse kamer. Houden wij van. De prijs was een schijntje. De locatie subliem. De receptionist een gezelligerd die zeer in was voor een leuk gesprek en goede tips had. Als je net als wij een goedkope plek, op een super locatie wilt is dat helemaal prima. Gedeeld toilet, maar dat haalde ook weer wat van de totaalprijs. Was prima schoon en niks op aan te merken. We hebben er niet gegeten, doen we nooit, gewoon lekker in de stad!

• 1Lenie Flipsen07-01-2017

Nooit maar dan ook nooit meer

Als je aan komt om 16.00 uur begint de receptioniste u bent wel laat. Je krijg even goed als je weggaat een welkomst tasje met 2 dezelfde bladen. Asperges worden aan bevolen ,maar zijn er niet wel aspergesoep. Verse sinaasappelsap , nee helaas sinaasappels op ,je gelooft het niet je loopt terug naar je kamer en op het bord staat verse jus met broodje hamburger. Ontbijt schaars .klacht ingediend krijg je te horen dat het wel veel was wat je vroeg asperges, verse jus en misschien een gekookt ei bij het ontbijt. Er kon nog geen kopje koffie af ,dus voor ons klaar er mee. Wij waren met 4 volwassenen

• 5C Van Nuffelen01-01-2017

Dit nooit meer!

Kamer moet dringend in orde gebracht worden. Verwarming badkamer werkt niet. Verlichting boven badkamerkast kapot. Haken vd gordijnen kapot. Telefoontoestel hangt kapot aan de muur....... We hebben 150€ betaald voor 1 nacht wat de kamer zeker niet waard is. We komen nooit meer terug!

Hotel Postiljon info

Het complex