Géén boekingskosten

Plaza

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Plaza voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 58 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 58 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

58 Reviews over Plaza

• 8Els Gooijer19-02-2018

Heel fijn weekend gehad in plaza hotel

Door lichamelijke problemen 3x moeten verzetten, dit elke keer zeer vriendelijk opgelost. Kamer goed , heerlijke bedden. Goed schoon. Fietsen gehuurd in hotel, prima fietsen , goed geregeld. Auto in garage onder hotel, kost wat maar dan ook prima! Al met al erg goed bevallen

• 2Barry Middelburg28-09-2017

Zeer slecht

Absoluut geen aanrader. Parkeren is een ramp, een parkeerboete gekregen door advies van personeel om hem in de straat te parkeren, hier contact over opgezocht met de manager maar die belt niet terug, erg onvriendelijk.
    Het hotel en de kamer is erg oubollig en niet luxe. Zeker niet wat je er van zou verwachten. Ook heel veel geluidsoverlast gehad, erg gehorig is het en er wordt een hoop herrie gemaakt. En het is zeker niet dicht bij het centrum. Minimaal 3 km lopen.

• 8Ellen06-06-2016

heerlijke kamer

Uitstekende douche, ruime kamer met heerlijk bed. deur van de toillet piepte, maar dat was ook het enigste mindere

• 9loteling01-05-2016

goede uitvalsbasis

prima hotel ,

1 overnachting gekregen via een bon.(logeren in stijl) ff was er blijkbaar iets mis met de reservatie bij aankomst , maar het euvel werd snel verholpen. Perfecte service! een wel heel grote kamer eerder rustiek. maar zeker wel met stijl. het ontbijt "in een modern kader" alles erop en eraan :) . het hotel is op 10 min wandelafstand van de uitgaansbuurt in het centrum.. ideaal! zalig geslapen in het kingsize bed ... s'nachts geen rumoer of lawaai.. totale stilte... als wij nog eens willen overnachten in het nabije antwerpen ..gaan we zeker terug naar Plazza!!!!!!

• 3Jasmijn28-12-2013

Zeer teleurstellend!

Zeker geen sterren waard. Prijskwaliteitsverhouding klopt zeker niet: kamers zijn te duur voor wat je krijgt. Foto's zijn erg misleidend en kloppen niet.

Deluxe kamer geboekt maar het luxe is VER te zoeken in dit hotel!

Service: Ongeinteresseerd personeel wat absoluut geen rekening houdt met eventuele verzoeken!

Kamers: oubollig, kleine tv, tweepersoonsbed wat bestaat uit aan elkaar geschoven eenpersoonsbedden, erg oncomfortabel als je met je partner bent. Donkere en saaie kamer.

Badkamer: lekkage vlekken op het plafond, w.c wat erg slecht doorspoelt, oud en zeker aan renovatie toe.

Balkon: simpel, uitzicht op verschrikkelijk lelijke flats

Omgeving: licht absoluut niet IN het centrum, wel in de buurt. Met tram 15 binnen 10 min in de stad. Grauwe buurt!

Al met al het geld niet waard! Betaal dan iets meer bij voor een hotel waar je op z'n minst direct in het centrum zit en die wel voldoet aan zijn verwachtingen.

• 1Winnie Koolen07-11-2013

Wat een aanfluiting

Jammer dat ik te weinig plaats heb om heel mijn verhaal te typen, want deze "hotel"overnachting is het belachelijkste wat ik ooit mee heb gemaakt. Omdat ik en mijn vriendin via een hotelaanbieder hadden geboekt werden we weggeschoven naar een appartement waar we heen werden geleid via de achtertuin en spoelkeuken (!) die waarschijnlijk bedoeld was voor buitenlandse werknemers van het hotel zelf. Scheuren in de nepleren bank, gescheurde wasbak, ventilatierooster in de wc wasbak en uitzich op een afschuwelijke flat. Niks qua sfeer of uitstraling van het hotel. Nadat we vroegen of we onze echte HOTELkamer mochten vertelde ze ons dat deze helaas volzaten. Dit omdat onze kamer doorgeboekt is naar iemend die wel het volle bedrag betaald heeft. Nog gezocht naar de appartementen in dit hotel, en wat blijkt die hebben ze niet eens!! Ik kan er nog veel meer over vertrellen want dit is nog niet eens het hele verhaal. Wat een verschrikkelijke domper was dit.

• 8havandijk06-09-2013

mooi hotel zeker een aanrader

Mooi hotel, nette schone kamer. Hadden een junior suite qua ruimte geen gebrek, alleen de badkamer is niet junior suite waardig, te klein en deels verouderd Het zeer gastvriendelijke personeel is mij niet echt opgevallen, eigenlijk helemaal niet een goedemorgen of goedenavond kon er niet vanaf.

parkeren in de buurt inderdaad een aanrader (brialmontlei) voldoende zeer ruime parkeerplaatsten en goedkoop!!

Naar het centrum ga je met de tram (€ 1.60) binnen 10 min

• 9mirije01-10-2012

Fantastische prijs/kwaliteit

Meisje achter receptie zeer vriendelijk en behulpzaam, centraal gelegen, grote schone kamers, goede bedden, rustig, ontbijt prima, personeel aldaar zeer vriendelijk, reserveren van parkeerplaats (a 19€) gewenst, een zeer goede aanrader om de stad te ontdekken, tram om de hoek. Nadelen: Misten een koffie/theeset op kamer, föhn stamde uit 1970, gedateerde inrichting, schoonmaak gebruikte ammoniak (niet nodig!)

• 8J. A. 13-08-2012

Dit hotel is z'n **** waard!

Het hotel ligt op 10 minuten loopafstand van CS. Het is in een klassieke stijl ingericht. Kamers, receptie, lounge en bar zien er keurig onderhouden en schoon uit. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim ingericht met veel kastruimte in een aparte garderobe(hoek). De badkamer ziet er nieuw uit met een ruime douche. Het ontbijtbuffet zag er keurig uit met voldoende brood, beleg, fruit, yoghurt, e.d. Het personeel reageert vriendelijk op kinderen. Het hotel ligt op zo'n 10 minuten lopen van de winkelstraat en de bezienswaardigheden van de stad. Wij hebben geen enkele hinder gehad van geluid van buitenaf. Wij zouden met plezier weer in dit hotel overnachten. Een aanrader!

• 8Mandy01-08-2012

klantenservice perfect!

ze waren er hartstikke vriendelijk. als je iets wilde weten wat er in de buurt te doen was, wisten ze goed hoe je er moest komen.

Hotel Plaza info

• AirconditioningBeschikbaar