Géén boekingskosten

Pilar

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pilar voor je op een rij gezet:

1.9OnvoldoendeScore uit 11 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

1.9OnvoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Pilar

• 1Angela24-07-2022

Misleidend

Op de website staat dat alle classic rooms een bad hebben op de slaapkamer, maar dit is niet waar. Toen wij aangaven voor een kamer met bad te hebben betaald, gaf de medewerker ons gelijk en beloofde de prijs te compenseren of een gratis ontbijt aan te bieden. Na overleg met haar manager werd het uiteindelijk een kopje koffie. De afhandeling van de klacht was uitermate teleurstellend evenals de kamer, die geen badkamer bleek te hebben maar een wastafel met koud water recht naast het bed en een niet af te sluiten douche. Er waren geen hoofdkussens, maar vierkante kussens die je normaal op je bank zou leggen. Ook was het zeer lawaaiig vooral vanaf de gang. Kortom de prijs kwaliteit van dit hotel komt helemaal niet overeen met de verwachtingen (informatie en foto’s op de website).

• 3Claire21-09-2019

Nooit meer

Zeer vervelende man bij de receptie, onbeschoft en gaf totaal geen service of uitleg. Kamers gewoon vies, linnengoed met vlekken. Raar en goedkoop ingerichten kamer. Totaal de plank mis geslagen

• 3Peter13-08-2019

Niet doen, zonde van je geld. Betere opties genoeg

Dit hotel is één en al teleurstelling. Kamers zijn verouderd en goedkoop in elkaar gezet. Kamerfaciliteiten stuk of niet bruikbaar. Hygiëne laat sterk te wensen over. Aandacht voor de gastvrijheid ontbreekt op elk vlak. Je voelt je eigenlijk helemaal geen gast maar een last. Receptioniste probeert met veel moeite positief te blijven en pakt zaken goed op. Zij is een goed voorbeeld voor het management. Het enige positieve voor dit hotel is dat het in zo'n goede en leuke buurt zit met wél leuke terrasjes en horeca. Ondanks dat niet doen en gewoon even verder kijken. De kans op een hotel in de buurt met meer aandacht voor jou als gast voor een betere prijs met een goede prijs/kwaliteit verhouding is 100%.

• 3Mira17-01-2017

Vergane glorie en belabberde service

Duidelijk een verouderd hotel. Het wás ooit vast mooi, maar nu vergane glorie. Veel (technische) mankementen, kamer niet schoon en helaas was de service ook slecht. Op klachten werd geen antwoord gegeven en toen wij hier verbleven was het niet eens mogelijk om te ontbijten, omdat 'de oven niet werkte, of zo iets'... De kamerdeur klemde zo erg dat zelfs personeel er geen beweging in kreeg. Levensgevaarlijk als er iets aan de hand zou zijn. Elektrische gordijnen kapot, dus kamer was een donker hol. Ook de verlichting werkte niet goed. Die kon dan weer niet helemaal uit, tenzij je alle elektra uitschakelde, wat geen optie was, want dan ging de airco ook uit en de ramen kunnen niet open. Enige pluspunt is de ligging. Best even lopen uit het centrum, maar middenin ontzettend leuke wijk met vele leuke café's, restaurants, winkels en musea.

• 9Marleen07-03-2016

Prachtige kamer op een fijne locatie

Goed: Kamers: Wij hadden de 'sensual room', welke zijn naam eer aan doet. Grote, prachtig ingerichte kamer met mooi licht, een goed bed met heerlijke kussens, en een bad op pootjes in dezelfde kamer (niet in de badkamer dus, hetgeen echt gaaf is). In tegenstelling tot de wat zakelijke hotels die ik ken, is dit een hotel waar je gewoon lekker kunt toeven in je kamer zonder dat het niet huiselijk of saai wordt. Alleen was er geen kastruimte om dingen in op te hangen. Althans, die kast is er wel, maar die krijg je amper open. Service: Prima ontvangst ondanks dat we na sluitingstijd van de receptie aankwamen. Tikkie geërgerde reacties toen we eerlijk vertelden dat er een rolgordijn kapot was gegaan, maar verder prima service en goede tips voor ontbijtstek.

• 8christophe_zutterman09-12-2012

Een hip en trendy hotel. De kamers zijn donker en gezellig ingericht. De airco was wel wat gehorig en het toilet was niet gekuist bij aankomst. Voor het ontbijt moet je in het café onder het hotel zijn. Het hotel vind ik qua prijs/kwaliteit te duur voor wat er geboden wordt. Het ligt op enkele honderden meters van het museum van Schone Kunsten.

• 5Ben28-10-2012

Niet doen ...

Antwerpen is een erg leuke stad. Maar dat was dan ook het enige positieve. Wij hebben twee nachten geboekt in een 'Sensual Suite'. De eerste nacht gebruikten we kamer 1.4 op de eerste vloer. Bij aankomst bleek dat het licht in het toilet het niet deed, dit kon niet worden opgelost anders dan met een snoer vanuit de kamer naar het toilet met daaraan een lamp. De eerste vloer huist boven het restaurant en na 2100 start daar de disco die tot laat duurt en veel geluidsoverlast veroorzaakt. Kamer de tweede nacht omgeboekt door de enige vriendelijke medewerker naar kamer 2.4 De volgende ochtend geen warm water en niemand bij de receptie (08.11) om uit te checken. Ronduit matige dienstverlening.

• 9Tevreden gast01-08-2011

Super hotel met prima service en geweldige kamer

We hebben de sensual room geboekt en dit is een geweldige kamer. Super bedden, heerlijk 2 persoons jacuzzi. De ligging is prima op ongeveer 5 minuten lopen van het centrum. Je kan 250 meter van het hotel gratis parkeren. Verder ligt er schuin tegenover het hotel restaurant L' EPICERIE DU CIRQUE. Dit is een fantastisch goed restaurant met een leuke sfeer, top eten en een zeeeer vriendelijke bediening en chef.

Kortom een super locatie!

• 9gm_dejongh10-05-2011

Super modern

De andere recensies kloppen precies. Wij sliepen in de Eco kamer. Het bad ligt verzonken in de vloer. Dit geeft een heel luxe en aparte uitstraling. Er is een aparte ruimte met hand/stort douche. Aan het voeten eind van het heerlijke bed een enorme tv. De verlichting langs de vloer geeft een mooi effect. Toilet staat in een aparte ruimte. Alles schoon en ruim in wit/grijs tinten. Er hangt geen schilderij/versiering aan de muur. De meneer bij de receptie was erg vriendelijk.

• 9de Bus20-04-2011

Heerlijk modern vertoeven!

Heerlijk weekend gehad in een schitterende kamer, met uitzicht op een mooi plein door enorme ramen. Kamer was hoog en modern trendy ingericht. Niet voor iedereen even mooi, maar precies onze smaak. We hadden een sensual kamer met een lekker 2 persoonsbad midden in de kamer. en een mooie stortdouche. Eten doe je in de brasserie nero bij het hotel. Simpel maar doeltreffend. Ontbijt met een heerlijk vers zachtgekookt eitje. Ontvangst door een vriendelijke en zeer gedreven jongeman. Hij geniet van het genieten van zijn gasten, dat was duidelijk te zien. Tram naar het Groenplein stond bekant voor de deur. /naar het station is even 5 miuten lopen. Top! aanrader

Hotel Pilar info

• AirconditioningBeschikbaar