Hotel Park Inn by Radisson Antwerp

Hotel Park Inn by Radisson Antwerp

9.1Fenomenaal

België, Antwerpen, Antwerpen

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson Antwerp voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

103 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Antwerp

• 2019
    10Leon Smits25-07-2019

Een fantastich hotel en voor herhaling vatbaar.

Een goed hotel, netjes ontvangen aan de receptie en een goede uitleg van stad Leuven. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Fijne airco in het hotel en op de slaapkamer.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Giorgio Getrouw30-10-2018

Geweldig

Het hotel Park Inn By Radison ligt op een toplocatie in Antwerpen. Winkels, restaurants, het centraal station en ook de dierentuin liggen zeer dichtbij.

Het medewerkers van het hotel zijn super vriendelijk en willen je altijd graag helpen.

De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Het zijn moderne kamers.

Het ontbijt is €18.5 p.p. per dag. Dit vonden wij wel aan de hoge kant.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

1Len30-08-2016

NOOIT MEER!

Wat een smerige hotelkamer hadden wij. Stof bovenop de tv, stof op de lampenkap en achter het bed. Niet normaal dat we hier geld voor moesten betalen. Snachts werden we wakker door de airco die lekte alsof het regende binnen! De vloer was letterlijk krom getrokken. De badkamer was klein en in de douche was zelfs schimmel. IK RAAD DIT HOTEL ABSOLUUT NIET AAN! We kregen 50% korting van de overnachting maar dit valt niet goed te praten dat een hotel zo'n slechte kamer verhuurd!

Gereisd met partner in januari 2016

• 6Ted22-05-2016

Afglijdend naar niet al te goed.

De ligging van het hotel maakt veel goed.Naast het Centraal Station op loopafstand van het winkelgebied het Rubens huis.

Wij komen hier regelmatig en merken dat het steeds minder wordt.Het personeel is echt heel vriendelijk maar kunnen de sluipende slijtage en onfrisheid niet verbloemen.

Onze kamer was redelijk schoon in tegenstelling tot bijvoorbeel.de keuken(ontbijt).Daar is tevens de grootste achteruitgang merkbaar. Het ontbiit is exbt niwt van deze tijd.Heel erg slecht brood en beleg wat er niet fris uitziet en ook zo smaakt.Het brood is oud en droog.Niet doorheen te komen zonder te drinken.Denk.je sinasappelsap te drinken blijkt het een slappe kunstmatige sap te zijn. De broodjes zijn klein,hard en onsmakelijk en het stokbrood heeft geen kleur en smaakt zoals de tafel,vloer en keuken was.Stoffig en muf.Veruit het slechtste ontbijt in en van heel Belgie

Voor het eerst twijfel ik om niet meer terug te gaan.Ik voel mii niet prettig en een beetje bedonderd.Jammer.....

Gereisd met partner in mei 2016

• 6lk19-02-2016

hotel is oké, maar niet voor herhaling vatbaar

Een hotel met een prima ligging en goede service. Daarnaast vriendelijk personeel. Echter ook een aantal negatieve punten: - in de badkamer was veel schimmel te vinden - kamers waren stoffig - ontbijt is simpel en betaal je flink voor.

De bedden zijn overigens wel goed en dat vonden wij belangrijk.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9CharissaT30-06-2014

Top hotel voor een stedentrip

Een fantastisch en modern hotel voor een stedentrip! Midden in het centrum van Antwerpen op 100 meter afstand van het station en de dierentuin.

Gereisd met partner in december 2012

• 2nts201310-12-2013

slecht

Bij boeking gevraagd om een rustige kamer, nogmaals bij inchecken en bij het ophalen van de kamersleutel We kregen een kamer aan de voorkant op de 5de etage Er werd ons verteld dat we een upgrade hadden gekregen. We hadden een grotere kamer en gratis ontbijt. Het ontbijt bij boeking reeds betaald. Kamer was erg koud. Meteen de verwarming (airco) aan gezet. Bij terugkomst was de kamer nog steeds kou. Rond een uur of twee in de nacht werden we ons bed uit gedreund door techno muziek en Zuid Amerikaanse drum. Vanuit buiten kwamen (raam dicht) zoveel lawaai van publiek en hulpdiensten die voorbij kwamen. Het ontbijt is mager de jus de orange is aanmaak en smaakt naar niets de koffie is waterig. Klacht werd bij uitchecken afgedaan met dat er jongeren op het plein waren met muziek. Meerdere keren naar buiten gekeken (je moet wat als je niet kan slapen) maar geen jongeren met muziek gezien. Officieel klacht ingediend oplossing extra punten op je kaart.

Gereisd met partner in november 2013

• 6Manja18-11-2013

mooie uitvalsbasis, maar voor ons nooit meer

Wij zijn in november 3 nachten geweest. Het park inn is een mooi hotel met prima kamers, maar wij hadden pech. We hadden een mooie aanbieding geboekt en werden in waarschijnlijk de slechtste kamer neergezet. Het was er warm, de koeling werkte niet en de ramen konden niet open omdat het buiten een herrie was door de airco (en later ook sloopwerkzaamheden achter het hotel). De douche werd niet warm en het bed was ook erg hard (let op, als je daar niet van houd dit hotel niet boeken!!!) Na een nacht niet slapen gevraagd om een andere kamer en die kregen we. We kregen zelfs een junior suite ter compensatie. Erg netjes. Een fijne kamer, maar de kamer was niet warm te krijgen. Het bed was ook daar hard. Met een paar extra dekbedden om op te slapen en onder te zitten om het warm te krijgen hebben we het nog 2 dagen volgehouden. Erg jammer, want het hotel staat goed aangeschreven. Het personeel was erg vriendelijke en behulpzaam, maar wij raden dit hotel niet aan

Gereisd met partner in november 2013

• 8B. van Kommer14-10-2013

Fijne Acommatie met alles dichtbij

Goed hotel met prima kamers. Vooral dichtbij Antwerpen Centraal station. Bioscoop in de buurt, prima ontbijt met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Arjan23-09-2013

Leuk hotel, goed gelegen, aardig personeel

2 overnachtingen gehad samen met mijn vriendin. Het hotel is niet echt groot, maar dat kun je ook als pluspunt zien. Het ligt goed gelegen, echt 50 meter vanaf centraal station Antwerpen. Ontbijt was prima, kamer (business upgrade) was ook netjes en schoon. Personeel aardig. Enige nadeel; we zijn vrijdag rond 14.00 uur aangekomen en zondag 16.00 uur vertrokken en waren 48 euro aan parkeren kwijt in Q-park voor de deur. Behoorlijk prijzig dus. Voor de rest erg tevreden :-)

Gereisd met partner in september 2013

Hotel Park Inn by Radisson Antwerp info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald