Hotel O Kathedral

België, Antwerpen, Antwerpen

7.2Goed

19 reviews over Hotel O Kathedral

• 9Mikado04-05-2017

Tweede keer net zo fantastisch

Deze keer zaten we in een kamer aan de rechtse kant, op de tweede verdieping, tegenover "het smalste huis", met plafond-/wandschilderingen van allerlei engelen, ook erg mooi, de badkamer zat bij binnenkomst gelijk recht, evenals het toilet.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Mikado04-05-2016

Heerlijke bedden, bijzondere kamer

Wij hadden een kamer op de 5de verdieping, een kamermet dakraam boven het bed. Wanneer wij op bed lagen, keken we zo op de klokketoren van de Onze lieve vrouwe Kathedraal, schitterend! Kamer zelf was zwart met goud, met in het midden een ligbad met douche, en glazen wand, dit maakte de kamer erg ruim. Gesitueerd op de madkt waar de kathedraal staat, dus dichtbij de vele horeca die Antwerpen telt. Met een paar minuten lopen sta je ook zo op de Meir. Wijkomen vaker in Antwerpen, maar dit hotel was zeker voor herhaling vatbaar. Prijs van ontbijt vond ik persoonlijk te hoog, maar was wel erg lekker en uitgebreid. Vanaf 21:00 is er geen receptie meer aanwezig, je kunt wel gewoon naar binnen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Peter Wils23-04-2013

Prima Hotel

Prima hotel, goeie prijs kwalitiet. Mooie speciale kamers. Douche wat ongemakkelijk voor oudere mensen. Veel zwart maar stijlvol. Hotel is ook maar deels klaar. Wordt volledig gerenoveerd. Goed voor een kort verblijf. Vriendelijke receptioniste!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Lilianpeperkamp01-04-2013

Modern hotel met verrassende kamer

Wij waren erg verrast over de kamer: bad (met goede douche) midden in de ruime kamer, leuk behang, goede bedden. Personeel was aardig en ontbijt ruim voldoende. De ligging van het hotel is perfect! Midden in het oude centrum van Antwerpen. Auto hadden we, voor een zeer redelijke prijs, geparkeerd in een parkeergarage zo'n 3 minuten lopen van het hotel. Als wij nog een naar Antwerpen gaan, kiezen wij zeker weer voor dit hotel!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7koenvanes199017-02-2013

Hip hotel midden in het centrum

Leuk Hotel met zeer ruime kamers. Opvallend was dat wij met 2 personen op een 4 persoonskamer verbleven. Vriendelijk personeel die ons goed hielp om de stad te verkennen. Hotel ligt aan de kathedraal waar alle dingen op loopafstand liggen. Kamers zijn schoon en modern met mooi bad in het midden van de kamer

Gereisd met partner in november 2012

• 7j16-01-2013

Leuke poging

Ligging is natuurlijk top, op het plein bij de kathedraal.

Het design van de standaardkamer is leuk, maar niet heel praktisch. Donker, geen vitrages (dus gordijnen moeten dicht om inkijk te voorkomen) en erg krap. Dat laatste is gedeeltelijk opgelost door het bad midden in de slaapkamer te zetten. Dat is wel geinig, alleen is het scherm net weer te kort om een waterballet in de kamer te voorkomen.

Bedden zijn wel erg goed. Receptie is vriendelijk. Minimale ontbijt voor €5 hebben we maar overgeslagen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Simonne en Carlo26-01-2009

goede locatie,vriendelijk personeel

Positief:Vriendelijk personeel,lekker ontbijt,perfecte locatie t.o.v de cathedraal Negatief:sauna mag eigenlijk geen sauna genoemd worden( is heel erg klein!)Moesten voor een upgrade erg veel bijbetalen(90 euro voor 1 nacht),terwijl de luxekamer s'avonds nog steeds niet was verhuurd... ( jacuzzie is eigenlijk een gewoon bubbelbad in dit hotel)

Gereisd met partner in januari 2009

• 7peter burger20-05-2008

Ik moet er wel bij zeggen dat ik een suite had, (gewone kamers waren volgeboekt), dus daarom misschien wat hoger gewaardeerd dan anderen op deze site.

Alleen gereisd in mei 2008

• 10Michel en Elma (en meer....)13-08-2007

Hebben er 1 nacht geslapen met vrienden. Ideale ligging; midden in het centrum. Schitterend ook gelegen aan het plein bij de cathedraal. Alla; dat dan vroeg de klokken gaan beieren, moet de pret toch niet gaan drukken? Kamers (hadden 2 kamers)waren goed. Bedden prima en sanitair ook goed. Badkamer van de 2e kamer was zelfs een heuse zaal. Geen klagen. Wel viel de viezige lucht in de gang en lift op. Personeel vriendelijk. Ontbijt was lekker en er was keus genoeg. (Hetzelfde restaurant waar het ontbijt was, is 's avonds een Argentijns restaurant. Is ook aan te raden).

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 5maggy26-07-2007

goede ligging maar daar is ook alles mee gezegd. Had smorgens groene eitjes, nog nooit meegemaakt. vuil, vies en vettig

Gereisd met vrienden in juli 2007

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats