Géén boekingskosten
/België/Antwerpen/Antwerpen/Hotels Antwerpen/Hotel Novotel Antwerpen

Novotel Antwerpen

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Antwerpen voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 21 reviews

6.8VoldoendeScore uit 21 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Novotel Antwerpen

• 2Yvon30-05-2017

Ontevreden

Voor het werk 2 weken achter elkaar daar een nacht overnacht. De eerste avond en overnachting. Bij het avond eten werd er gevraagd om vlees wat bleu zou moeten zijn, maar was welldone. Detoetjes earen ok mAr voldeden niet aan de beschrijvingen op de kaart. Op de hotelkamer hing de nachtkleding en gebruikte handdoek van mijn voorganger nog in de badkamer. Uit de airco kwam een rare lucht. Het bed was wel prima. Week 2. Bij het inchecken vertelde de receptioniste dat het ontbijt de volgende dag tot 10.00u was. Toen mijn collega's om 9.30 in het restaurant aankwamen, werd er heel onvriendelijk gezegd dat ze nog 10 minuten kregen omdat meneer het druk had. De warme gerechten zijn niet afgedekt. En er waren ook heel veel vliegen in het restaurant, Wij zullen daar als bedrijf zeker niet terugkeren.

• 9Hesselmans27-05-2017

Heel fijn hotel!

Ondanks alle negatieve recensies toch geboekt bij dit hotel. Het was bijzonder goed! Schone kamers, vriendelijk personeel,fijne bedden, leuk zwembad (het was 30 graden toen wij er waren) en een gunstige ligging. Enige minpuntje was dat het wat gehorig was. Verder een echte aanrader als je de stad Antwerpen wilt gaan bezoeken om het Novotel als overnachtingsplaats te boeken.

• 9tiny25-05-2017

perfect

lig in het haven gebied maar een zeer fijn en gemoedelijk mooi hotel met een groot terras en een mooi groot buiten zwembad .alles is goed en netjes onderhouden

• 8Ilse22-05-2017

Fijn en goed hotel, jammer van locatie

Wij hebben één overnachting gehad in dit hotel. Wij vinden het niet terecht dat zoveel mensen zo negatief zijn over dit hotel. De locatie is inderdaad niet ideaal en je moet wat meer moeite doen om in het centrum van Antwerpen te komen. Daarentegen zijn de kamers mooi schoon en is het ontbijt erg luxe. Zeker als wij dit vergelijken met eerder hotels. Er waren tijgerbollen, puntjes, koffiebroodjes, crossant, muffins, vers fruit, eieren etc. Etc. Wij hebben dan ook een heerlijk verblijf gehad. De locatie (havengebied) is alleen een groot minpunt.

• 4Arjen24-08-2016

Gewoon niet goed!

Sterk verouderd complex, de badkamer is wel opgeknapt, airco niet goed terwijl het buiten over de 30 graden is. Stukken zijn van het interieur af, een zeer kleine menu kasrt, veel te weinig personeel in het restaurant. Nee, hier kom ik niet meer, het slechtste Novotel waar ik sls zakelijke reiziger ben geweest.

• 4Klusbedrijf27-09-2014

nooit meer

Dit hotel geboekt via touroperator, daar boek ik nooit meer. We hadden veel geld betaald voor dit hotel inclusief ontbijt. Bij aankomt geen ontbijt. Hotel kon niks vinden via touroperator. Wij moesten maar de email checken of contact opnemen met touroperator. hotel kwam ons niet te gemoed. . Ja konden het opnieuw boeken voor 20€ per persoon per dag.

De kamer was wel oké qua prijs verhouding natuurlijk veel te duur. Beddengoed was binnenste buiten opgemaakt. Ook heel slecht.

Nee wij gaan hier nooit meer heen!

• 7Tom21-07-2013

Erg afgelegen

De eerste indruk is slecht, een zwaar verouderd fantasieloos gebouw in een industriegebied. Binnen is de ontvangst goed. De kamers zijn verouderd, maar de badkamer is gerenoveerd. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt is minder dan ik van Novotels gewend ben, maar wel voldoende. Groot pluspunt is het terras, de gratis buitenactiviteiten (tafeltennis, tennis en andere spelen) en het buitenbad. Wij hadden een korting tarief, waardoor de prijs-kwaliteit erg goed werd.

• 7Ada25-08-2012

prima uitvalsbasis

prima hotel, niet gezellig, maar een goede uitvalsbasis in de buurt van Antwerpen, makkelijker parkeren dan in de binnenstad en de bus in de buurt.

• 6rodeparaplu02-08-2012

Goede uitvalsbasis

We kregen een overnachting met diner en ontbijt gratis van vrienden die dit hadden gewonnen in een loterij. Ze gebruikten de voucher zelf niet. Prijs is daarom onbekend. Kamer was groot, met zitbank. Badkamer was oud en slecht onderhouden, maar alles was schoon en werkte goed. Toilet zat na een aparte deur, die ook extra geluid van de gang tegenhield. Avondeten ivm arrangement zeer sober van keuze. Toetje was geweldig. Ontbijt ook prima: ruime keuze en heerlijke bacon. Wij gebruikten deze nacht als doorreis naar verdere vakantiebestemmingen. Voor mensen die naar de binnenstad willen, niet aan te raden. Omgeving is lelijk; industriegebied. Het stonk buiten ook een beetje. Mooi zwembad in de tuin, maar het was koud, dus geen gebruik van gemaakt.

• 8gerrit6323-04-2012

Ver van de bewoonde wereld maar wel mooi en luxe

Het hotel is luxe en netjes. Het ontbijt is prima. Drankje in de bar is vreselijk duur. Dineren hebben we vanwege de prijs ook niet gedaan.

Hotel Novotel Antwerpen info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Luithagen Haven 6, B-2030