Géén boekingskosten

National

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel National voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 52 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 52 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over National

• 1Tineke30-08-2018

Ga er niet heen!

Ga er niet heen. Kan gaan zeuren over de gordijnen die het raam niet bedekken, over het wc papier wat bijna op was, geen glas om water mee te drinken. Maar het alles ergste komt nog, de Bedwantsen. Wat een deceptie, vanaf drie uur ‘S-nachts bezig geweest om ze te verwijderen. Nou dat is niet gelukt. Niet meer geslapen, thuis de boel goed ontsmet om ze daar niet te hebben. Medewerker receptie kijkt schaapachtig als je er melding van maakt of hij niet weet dat ze er zijn en wat het zijn. Gooi er wat meer geld tegenaan en slaap in een bedwants vrij hotel.

• 1Wil Slinger24-10-2017

Afschuwelijk!

Ga niet! Het stikt van de bedwantsen. Zwaar verminkt zien wij eruit!

• 1Marlou14-07-2017

Ga aub niet!!!!

Schimmel tegen de muur in het slaap gedeelte, omdat er bedwantsen konden zijn (wat we over zoover hadden gelezen) bedden van de muur getrokken om te controleren, as en sigaretten lagen achter het bed. Badkamer te vies om te douchen! Zouden 2 nachten blijven maar zijn na 1 nacht al vertrokken. Reactie van de hostes? Het is een 2 sterren hotel en wij waren de enigste die zeurde... Nooit maar dan ook nooit meer, als je al hebt geboekt aub annuleer!

• 2Joke06-07-2017

Ga niet: bedwantsen!

Voordat ik hier verbleef, had ik nog nooit van bedwantsen gehoord. Helaas had ik zoover niet eerder geraadpleegd. Nu ben ik helaas expert. Want zonder t te weten heb ik de bedwantsen mee naar huis genomen. Dan begint een nachtmerrie. Want eraf komen is een drama en iedere nacht word je "opgegeten". Overal insectenbeten, zelfs in lies. Jeuken als een malle. Hotel reageert niet op mailtjes en touroperator stelt zogenaamd onderzoek in, maar vervolgens hoor je niets meer. Ga niet! Een nachtmerrie van een paar maanden volgt.

• 4Leontine02-05-2017

Bedwantsen!

Hier een waarschuwing om dit hotel Niet te boeken. Na 1 nacht voelde ik al jeuk op mijn armen en na 2 nachten had ik enorm veel rode geïrriteerde plekken op mijn armen: bedwantsen. Mijn vriend kreeg hier zelfs een allergische reactie op dat zich uitte in bloedblaren. Toen we de eigenaar van het hotel op de aanwezigheid van bedwantsen aanspraken, maakte dit totaal geen indruk. Hij vertelde ons zelfs dat 'zoiets kan gebeuren'. Voor ons was dit verschrikkelijk om te horen en mee te maken, en dat in een hotel in Europa! Hij deed geen enkele moeite om ons te helpen of het probleem op te lossen. Ondanks alle slechte reviews op verschillende websites onderneemt de eigenaar geen actie.

• 8anjah_110-04-2017

Geweldig

Het is een eenvoudig maar goed hotel op een super goede ligging, in het centrum. Netjes en vriendelijk ontvangen. Goede uitleg. De kamer was eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er. Prima bed !! En...alles brandschoon. Het is inderdaad gehorig maar dat heeft ons niet heel veel gestoord. Volgende keer vragen wij wel een kamer aan de achterkant. Dan heb je in ieder geval geen last van het verkeer en het legen van de glasbak (erg vroeg) Gratis WIFI wat prima en redelijk snel is. Ontbijt is eenvoudig maar goed. De koffie konden we gewoon vragen en was geen enkel probleem om meerdere kopjes te krijgen. Wij gaan zeker terug naar dit hotel

• 1Tessa de Jong16-03-2017

Stop, niet gaan!

Er waren dus bedwantsen op de kamer, en zodoende zijn ze meegelift naar huis.. Dat is een nachtje goedkoop in Antwerpen slapen dus echt Niet waard!!!

• 9kim de groot05-03-2017

fijn hotel een aanrader

dit is een fijn hotel waar je vriendelijk wordt benaderd en goed geholpen wordt. de kamers zijn schoon. ontbijt was goed , verse broodjes met beleg. je krijgt gelijk koffie of thee aangeboden.

• 6margareth.ram13-12-2016

Mooie locatie, hotel stuk minder..

De locatie van dit hotel is perfect! Midden in het centrum, dus overal dichtbij. De receptioniste van dit hotel was bijzonder vriendelijk en gastvrij, dit viel ons echt op en is dan ook het enige pluspunt van dit hotel! We waren met een groep en onze kamer was redelijk schoon gelukkig. Anderen hadden het slechter getroffen en hadden een hoop klachten over de schoonmaak(schimmel en bedwants). Ik mis nachtkastjes naast het bed en iets simpels als een glas bij de wastafel! Dit is toch wel het minste wat ze neer kunnen zetten in de badkamer. Ontbijt was redelijk, maar je mocht maar een kopje koffie of thee. Als je na je kopje thee ook nog een kopje koffie wilde, had je pech! Eigenaar/manager was nukkig! Bar was s´avonds gesloten! Jammer, gemiste kans voor dit hotel! Met wat aanpassingen en goede schoonmakers zou dit een prima hotel kunnen wezen!

• 2Lien06-11-2016

Erg slecht

De locatie wat erg goed, dichtbij winkels en uitgaansgelegenheden. Maar dat is dan ook het enige positieve. Een matras waar de spiralen doorheen kwamen, een douche waar maar heel weinig water uit kwam, vies douche putje, de WiFi werkte voor geen meter, wij sliepen op devierde verdieping aan de straatkant. Volgende ochtend bij de balie allemaal mensen met klachten over de kamers en overlast in de nacht. Klachten worden niet serieus genomen

Hotel National info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nationalestraat 40, 2000