Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenHotels AntwerpenHotel Mercure Antwerpen Centrum Opera

Hotel Mercure Antwerpen Centrum Opera

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Antwerpen Centrum Opera voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 99 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 99 reviews

• Airconditioning

99 Reviews over Mercure Antwerpen Centrum Opera

• 10J prins04-12-2019

gewéldig

een prima hotel ligging in het centrum goed ontbijt alles prima

• 9Marleen Vervoort25-05-2017

Het is een schitteren de lokatie, super verblijf .

De stad en het hotel is overal dichtbij , vooral de opera is al een plaatje opzich, en als je dan ook nog gebruik maakt van om een opera bij te wonen, sumbliem, een echte aanrader. De siteseenbus is ook fijn om te doen, je kunt bij ieder opject uitstappen. Er ook nog een mooi museum. Het Master aan de haven. Het is ook een fijne winkelstad , ik vind het erg geweldig. Wij gaan er graag naar toe, het reizen er naar toe is ook niet duur vooral vanuit Brabant aan de grens. Het Antwerpse station is ook geweldig, vele bezienswaardigheden. We zouden zo niet kunnen zeggen wat de min punten zijn, wij hebben het als een 10 ervaren, als er punt gegeven mag worden.

• 6Linda30-05-2016

Prima hotel maar onvriendelijk personeel.

Prima ligging en goede kamers. Ontbijt niet bijzonder uitgebreid maar wel goed. Personeel niet vriendelijk bij ontvangst en uitchecken. Een lach kon er niet vanaf. Jammer want verder is het een prima hotel.

• 8Ben van der Leest24-10-2013

Teleurgesteld in hotelmanagement

Het hotel is qua ligging uitstekend t.o.v. het winkelgebied en restaurants. De kamers zijn keurig en comfortabel. Hoewel een aantal zaken niet correct functioneerde zoals verlichting en wifi Het plezier werd ons ontnomen door boorwerkzaamheden( vanaf 8.30 tot 20 uur!!!) in het aangrenzende pand. Communicatie in de kamer was nagenoeg onmogelijk en de tv onverstaanbaar(volume voluit). Als antwoord op onze klacht beriep de receptie zich op overmacht want zij konden er niets aan doen en bood excuses aan. De kamer niet verhuren onder deze belachelijke omstandigheden was geen optie. Toezegging om te overleggen met management over een mogelijke compensatie kwam uiteindelijk neer op 1 biertje van het huis. De whiskey van partner viel hier buiten ( gedronken nadat we uit de kamer waren gevlucht voor de herrie en niet werkende wifi). Jammer van deze Belgische zuinigheid........Wij kiezen de volgende keer niet voor dit hotel en wensen toekomstige gasten veel zelfredzaamheid bij problemen!

• 7christophe17-06-2013

goed voor 1 nacht

Eerst en vooral klopte de prijs niet. Op den site stond 79 euro zonder tax. Bij aankomst in het hotel bleek het 114 euro te zijn. Was een kamer op de 5e verdieping, dan heb je een terras. Maar op het terras lagen nog voedselresten. Na dit te hebben aangekaart bij de receptie gingen zij dit oplossen. Na 2 uur waren wij terug op onze kamer en was dit nog steeds niet opgelost. Ook een rookgeur op de kamer, terwijl dit een niet rokershotel is.

• 8Johan12-02-2012

goed hotel, centraal gelegen

Ideaal voor een weekendje Antwerpen. 10 minuutjes stappen van het Centraal station en slechts enkele 100den meters van de Meir. Super vriendelijk en behulpzame receptionist. Ruime kamers, prima in orde. Het was buiten -10ºC maar warm op de kamer. - punt; straatlawaai was vervelend. Politie, ziekenwagens,... passeren op 100m met sirenes. Druk kruispunt. Ontbijt is redelijk prijzig.

• 6ns19-11-2011

Niet zo speciaal voor een deluxe kamer

De kamer is vrij groot voor deluxe. Extra tv om vanuit je bed te kijken was mooi geweest. Beschikt ook over een nespresso apparaat en de minibar is gratis en bevat normale dranken (cola, fanta, water)

Het bad in badkamer is niet echt up to date/proper. Overige is wel in orde, elektrische badkamer verwarming is niet aangesloten.

Airconditioning voldoet niet om de kamer op aangename temperatuur te krijgen. Het ging hier om een samsung toestel wat toch wat veel geluid produceerde ipv daikin bvb.

Zithoek had resten van rokersassen en rookmelder was afgedekt. Voor de rest was de kamer wel proper gekuist.

Parking aan hotel kost 18€ / dag, dit zou in de prijs inbegrepen moeten zijn.

Tegenvaller voor een 4 sterren hotel waar je toch ook voor betaald.

• 8schatteke28-07-2011

mooi centraal gelegen

mooi hotel, centraal gelegen. service is prima en het eten was lekker. Prijs was niet duur en de kamers netjes.

• 10Valerie12-07-2011

Echt top hotel

we hadden echt een mooie kamer met balkon en een lekker ligbad. De kamer was mooi schoon en zeer ruim. Het hotel biedde goede service, want we vroegen of ze taxi wouden regelen deden ze dat en ook nummer gaven ze die we konden bellen. Ook maakte ze een lijst voor ons met discotheken omdat we graag uit wouden gaan. Ze waren allemaal zeer vriendelijk.

Verder lag het hotel mooi overal dichtbij. Wij gingen met de trein dus waren binnen paar minuten lopen bij het hotel. Als je het hotel uitstapt ben je al bijna op de Meir.

Ik vond het een goed hotel en zou er zeker weer heengaan!

• 9Nelleke11-07-2011

Perfecte locatie

Hotel ligt vlak aan de Meir, op loopafstand van het station en de zoo. Kamers zijn ruim en schoon. Helaas geen airco aanwezig. 's Avonds wel veel lawaai (sirenes etc.) op straat. Neem dus wel oordopjes mee!! Ontbijt niet heel uitgebreid, plakken brood en broodjes met vooral zoetigheid uit kuipjes en verder kaas en 3 soorten vleeswaren. Wel lekkere omelet, gekookte eitjes, (zoete) fruityoghurt en kwarkyoghurt. Personeel erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Hotel Mercure Antwerpen Centrum Opera info

• AirconditioningBeschikbaar