Hotel Matelote

30 reviews over Hotel Matelote in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Tanja,
11-2-2019

Goed hotel op prima locatie, in het centrum. Prachtige grote kamer en heerlijk ontbijt!

Gereisd met partner in januari 2019

Super hotel met goede ligging!

MerleB,
8-10-2018

Mooi hotel met super ligging, wij hadden een suite en deze was erg ruim en stijlvol ingericht. Goed ontbijt, niet heel standaard met bolletjes enz maar lekker brood en goed beleg.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige locatie en Junior Suite

cindylangenh,
7-2-2018

Het hotel ligt heel mooi in het oude gedeelte van Antwerpen maar ik toch heel makkelijk bereikbaar met de metro via Groenplaats. Personeel is heel vriendelijk. Prijs kwaliteitsverhouding is ook goed. De junior suite (kamer 7) is ons goed bevallen.

Gereisd met partner in februari 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Matelote voor je op een rij gezet:

Mooi hotel in een mooie stad.

Vriezen,
9-1-2018

Antwerpen is een bruisende stad. Zodra je binnen komt in het hotel merk je daar niets meer van.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was prima en van alle gemakken voorzien.

We hebben heerlijk ontbeten, er was genoeg keus.

Heel erg bedankt voor het fijne verblijf.

Gereisd met partner in januari 2018

Super relaxed hotel

Bert de Wild,
20-11-2017

Hotel Matelote is en bijzonder hotel met bijzonder mooie, ruime en stijlvolle kamers op een bijzondere plek in een bijzondere stad.

Gereisd met partner in november 2017

Geweldige kamer

Marcdaniel,
29-3-2017

Wat een super Nice boutique hotel midden in het centrum van Antwerpen! Als je van charmante hotels houdt zit je bij het Matelot helemaal goed! Wij hadden de duplex junior suite (superior suite) geboekt en keken onze ogen uit! Een "kamer" met 3 verdiepingen! Een heerlijke royale badkamer met toilet, showerdouche én ligbad op de begane grond met uitzicht op de binnenplaats, een heerlijke slaap/woonkamer met een heerlijk bed op de tweede verdieping en een dakterras op de derde verdieping( wel zit je in de geur van de diverse restaurantjes )

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen met een drankje en kregen gelijk leuke tips om dingen te doen! De volgende ochtend genoten van een lekker simpel maar vers ontbijt en genoten van de stad Antwerpen! Wij komen zeker terug in dit hotel!

Gereisd met partner in januari 2017

alleen maar trappen

gastvrij noemt men dat
10-11-2016

als je slecht te been bent dan niet doen, bedden hard, moest erna naar de fysio. ook is de kamer niet schoon

bij navraag helaas niet thuis

Gereisd met partner in oktober 2016

Aanrader

Marc De Ceuster
30-8-2016

Bijzonder vriendelijke ontvangst. Ideaal gelegen. Mooie kamer voor klein prijsje.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Super ligging

Renee
26-8-2016

Al vaak in Antwerpen geweest maar nu wilden we eens een hotel met wat meer charme dan de standaard grote hotels.

Dit hotel gekozen vanwege de ligging en kleinschaligheid.

Pluspunten:

- Mooie ruime kamer (juniorsuite), heerlijk bed, grote badkamer.

- Top ligging (parkeren wel wat verder weg)

- Persoonlijke service

Minpunten:

- Brandalarm wat om 5 uur snachts afging en pas een half uur later werd uitgezet. Hiervoor geen excuses o.i.d. ontvangen

- Afwerking van de kamer mag voor de prijs die je betaald wel wat beter

Al met al zeker een aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2016

Super!

s
9-9-2015

Bij aankomst zeer vriendelijke receptioniste. Kregen een spontaan een upgrade naar een junior suite welke inderdaad geweldig was. Zeer ruime kamer met bankstel ( precies zoals de foto's), goed bed (breed),badkamer zeer ruim met bad en douche en toilet en apart gedeelte met wastafel.Heel lichte kamer (wit,grijs,beige). bijna een appartement maar dan zonder keuken. Mooi historisch gebouw met moderne inrichting.Kleinschalig. Koffie gratis te verkrijgen uit machine. Kleine binnenplaats. Even een blik geworpen op de andere (gewonere) kamers,maar ook deze absoluut een aanrader. Midden in het centrum van Antwerpen. Parkeren kan betaald (grote markt) maar op 10 min lopen gratis vrij parkeerterrein aan de Schelde.Enige minpuntje( als dat een minpuntje is)was dat er geen lift is en een redelijke steile trap.Wij zaten 1e verdieping, dus dat viel voor ons wel mee.

Gereisd met partner in september 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Matelote voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matelote in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matelote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.