Bed and Breakfast Marjorie II

Bed and Breakfast Marjorie II

9.5Fenomenaal

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Marjorie II?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

5 reviews over Bed and Breakfast Marjorie II

• 10Marianne28-09-2019

Super

We zijn hier in augustus geweest voor twee dagen. Wat een super ervaring! Prachtig schip, superlekker ontbijt. De dame bezorgde ons de beste twee dagen van deze vakantie! Ik eet geen gluten mijn man is vegetariër - er werd s morgens voor allerlei lekkers gezorgd voor ons zodat we toch een lekker ontbijt konden genieten. De kamer was ruim genoeg, tenslotte je zit op een zeilschip. Enig minpuntje is het bedieiningspaneel van het toilet dat stuk is. Blijkbaar was het de week ervoor gerepareerd. Jammer dat niet iedereen zorg draagt voor een antiek schip zoals dit!!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6yodi22-09-2016

Met 4 in bed versus realiteit

Na de uitzending van gisteren wens ik toch even te reageren. Een paar jaar geleden lieten we ons - na de passage van met 4 in bed op VTM - verleiden om hier te overnachten. Bij aankomst op het voorziene uur was er niemand aanwezig. We hebben ca 1 uur gewacht tot de gastheer kwam opdagen. De gastvrouw hebben we niet gezien. Avondeten was er niet. De kamer - kajuit - was ok en is een ervaring. Het ontbijt was in realiteit heel wat minder uitgebreid dan op tv. Hetgeen gisteren getoond werd is schromelijk overdreven. Er is dus een hemels verschil tussen wat gisteren op tv getoond werd en de realiteit.

Gereisd met partner in september 2014

• 7info2549503-11-2013

Leuk om mee te hebben gemaakt

Een nacht. Echt basic hut. Geen tv, geen wifi, klein maar netjes. Helaas weinig daglicht omdat ons raam tegen kade zat. badkamer mooi, helaas lekkage van douche in hut. Eigenaresse is erg aardig en gastvrij. Ontbijt heerlijk met vers gebakken omelet of spiegelei. Vind de prijs € 135,00 voor een nacht echt te duur voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in november 2013

• 6Cisse03-07-2011

Originele B & B

Deze B&B is gevestigd op een omgebouwd binnenschip wat veel in Antwerpen ligt, maar ook elders. Er zijn 6 kleine kamers. De "living" waar je vertoeft bevat een lange eettafel en een groot salon. Op het dek is een jacuzzi. Je mag het allemaal best op viersterrenniveau situeren. Het uitbatend koppel is zakelijk vriendelijk en gedienstig, verwacht geen hartelijkheid. Zij is kok en zorgde voor een driegangenmenu dat op restaurantniveau zat en lekker was. Alleen... voor €20 een aangepaste wijnformule aanbieden waar je 2 halve wijnglaasjes wit en 2 halve wijnglaasjes rood krijgt, is hemeltergend. De glazen waren bovendien klein van formaat. Ook bestelden we een glaasje champagne als apertitief waarvan we vermoedden dat het cava was of maximum champagne van "den Aldi". De koffie achteraf betrof een tas die half of zelfs nog minder gevuld was. Het was ons ook duidelijk dat de gastvrouw dit allemaal bewust deed. Mooie formule maar de toestanden met de drank doen me niet terugkeren.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Johan 22-10-2010

Geweldig

We hebben tijdens onze 2 daagse trip naar Antwerpen hier overnacht. De slaapkamers zijn niet bijzonder groot maar voldoende en zeer netjes en verzorgd. De gastvrouw was zeer vriendelijk en alles was byzonder goed verzorgd. Ik heb genoten van het ontbijt en de mango en bosbessen was een leuke verrassing zo bij het ontbijt. Ook de keuze tussen een vers gebakken wentelteefje (van krentebrood!!! leuk idee) of een roerei was zeer welkom. Er is van alles aan gedaan om het ons naar het zin te maken en daar zijn ze goed in geslaagd. Als we in Antwerpen zijn dan maken we zeker weer gebruik van deze hotelboot. Vanuit de slaapkamer (hut ;-) ) keek je zo over het water heen, het water staat je wel aan de lippen als je door het venster naar buiten kijkt.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

0 tips over Bed and Breakfast Marjorie II