Bed and Breakfast Lobby

2008

unieke ervaring....

Frank Rasmussen
9-10-2008

Lobby is een verademing. Het vriendelijk onthaal, de prachtige kamers en het heerlijke eten dragen bij tot een onvergetelijk weekend....

Gereisd Met partner in Thu Oct 09 2008 14:25:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Lobby

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lobby in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lobby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.