Tijdelijk €25 aanbetaling

Lindner & City Lounge Antwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 194 reviews
+40

5.9VoldoendeScore uit 194 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

194 Reviews over Lindner & City Lounge Antwerpen

• 4Marlies Bluemink28-08-2022

Nooit meer

Wij hebben dit hotel geboekt n.a.v. de reviews. Maar nooit meer! Het zijn donkere sobere kamers in bruine kleuren. Wij hadden eerst de business kamer en kregen na een klacht de 1e kamer met balkon. Helaas moest ik wel € 13 bijbetalen. Wat ik zelf als service kwijtgescholden zou hebben. Ook de bedden waren echt niet oké. In mijn matras zat een kuil. En elke ochtend werden wij wakker met vreselijke rugpijn. De diamant buurt heeft veel criminaliteit. Ik voelde mij totaal niet veilig op straat. Al met al dus een weekend om heel snel te vergeten. En dat terwijl wij weg waren om eens flink op te laden. Ik ben nog nooit zo moe wakker geworden. Echt NOOIT MEER

• 9Inge15-08-2022

Echt genoten! Goed bed, heerlijk ontbijtbuffet.

De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker (incl. Glaasje bubbels voor de liefhebber). De ontvangst is gastvrij met een drankje en het hotel ligt vlak naast het treinstation van Antwerpen Centraal. We kregen een upgrade i.v.m. ons huwelijk naar een kamer met Kingsize bed, top!

• 8Leon Smits11-08-2022

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Zoals gezegd goede ontvangst en vriendelijk personeel. Nette kamers en schoon evenals het sanitair. Het ontbijt was prima en genoeg keuze. Ook aan de bar in de avond gezellig. Prima ligging bij het centraal station en zodoende meteen in het centrum. Fijn weekend gehad

• 8P.Schenk23-01-2022

Een aanrader, schone ruime kamers en heel gastvrij

Het hotel ligt achter het Centraal Station, op loopafstand van het centrum, ook makkelijk bereikbaar met de auto. Erg vriendelijk personeel, ruime kamers en een prima fitness.

• 2Wit30-11-2021

Waardeloos!

Belazeren de boel, wordt wel geadverteerd Met restaurant, dakterras/bar. Mijn eten kon ik in de automaat halen in de receptie hal: lees mars of Snickers. Warme chocolademelk was op. Haha en jullie durven dit een 4 sterren hotel te noemen. Hotel eigenaar lost niets op, ik wil mijn geld terug. Minder mensen in het hotel laten en de juiste service bieden waarmee jullie adverteren zou een gepaste optie zijn of dat je zelf je handen uit de mouwen steekt als hotel eigenaar om je toko draaiende te houden! Van tevoren kijken of er geen haren in het ontbijt drijven van de yoghurt!

• 3Merel29-10-2021

Nooit meer!

Dat het een super slecht hotel is. NIET 4 sterrenwaardig. Haren in de yoghurt tijdens het ontbijt. Ongeïnteresseerd personeel. Ze adverteren onder valse voorwendselen. Zo zou er een dakterras zijn met bar, dit schijnt al vier jaar gesloten te zijn, echter wordt er nog met foto’s geadverteerd van een mooi dakterras. Er wordt op voor hand gesuggereerd dat er een a la carte menu is. Dat is niet het geval, je kunt je aperitiefje uit de automatiek halen in de hal van het hotel. Iets drinken kan wel, alhoewel mijn zoon van 10 jaar geen warme chocolademelk met slagroom kon bestellen, dit was namelijk op!!! Spreek je medewerkers erop aan wordt er het excuus gegeven dat ze personeelstekort hebben! Niet mijn probleem ik betaal hiervoor dus ik eis mijn geld volledig retour in de vorm van Cash! Bedankt voor het verpesten van mijn vakantie!

• 8H Kluitmans27-12-2019

Ideaal centraal gelegen hotel, rustig en schoon.

Mooi, schoon en rustig hotel. Geen last van geluiden (binnen noch buiten). Prima, uitgebreid ontbijt. Heerlijk groot en zacht bed en volop zachte kussens. Vriendelijk personeel. Nadelen: schuifwand kast zat vast en was bijna niet te verschuiven. Betaling voor upgrade first class kamer raad ik af. Voegt weinig toe aan gewone kamers. Deze is zelfs 4m2 kleiner. Balkon en uitzicht voegt niet veel toe. Ook zou ik de 4 vouchers voor bonbons, wafels, frites en bier niet extra aanschaffen: een hoop gezoek waar je moet zijn en je krijgt er niet veel voor terug. Tijdens ons bezoek met Kerstmis, waren 2 van de 4 zaken bovendien gesloten !

• 10Marsjean01-12-2019

Zeer goed

Sfeervol hotel. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met prima bedden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

• 9Dinie26-11-2019

Goed hotel gezellige sfeer,vriendelijk personeel en een super ontbijt. Een aanrader dus , ligging vlakbij station.

• 9Mieke22-04-2019

Super fijn hotel voor trip naar Antwerpen

Locatie is rustig en toch heel centraal. Kamers zijn ruim, comfortabel en geluidsdicht. Parking is onder het hotel (altijd plek) en je rijdt er heel makkelijk vanaf de ring naar toe. Wij zijn in afgelopen jaren inmiddels tweemaal terug geweest naar dit hotel, altijd goed!

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen info

• AirconditioningBeschikbaar