Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpensterstersterster

8.9Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner & City Lounge Antwerpen voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

192 reviews over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen

• 2019
    8H Kluitmans27-12-2019

Ideaal centraal gelegen hotel, rustig en schoon.

Mooi, schoon en rustig hotel. Geen last van geluiden (binnen noch buiten). Prima, uitgebreid ontbijt. Heerlijk groot en zacht bed en volop zachte kussens. Vriendelijk personeel. Nadelen: schuifwand kast zat vast en was bijna niet te verschuiven. Betaling voor upgrade first class kamer raad ik af. Voegt weinig toe aan gewone kamers. Deze is zelfs 4m2 kleiner. Balkon en uitzicht voegt niet veel toe. Ook zou ik de 4 vouchers voor bonbons, wafels, frites en bier niet extra aanschaffen: een hoop gezoek waar je moet zijn en je krijgt er niet veel voor terug. Tijdens ons bezoek met Kerstmis, waren 2 van de 4 zaken bovendien gesloten !

Gereisd met partner in december 2019

• 10Marsjean01-12-2019

Zeer goed

Sfeervol hotel. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met prima bedden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Dinie26-11-2019

Goed hotel gezellige sfeer,vriendelijk personeel en een super ontbijt. Een aanrader dus , ligging vlakbij station.

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Mieke22-04-2019

Super fijn hotel voor trip naar Antwerpen

Locatie is rustig en toch heel centraal. Kamers zijn ruim, comfortabel en geluidsdicht. Parking is onder het hotel (altijd plek) en je rijdt er heel makkelijk vanaf de ring naar toe. Wij zijn in afgelopen jaren inmiddels tweemaal terug geweest naar dit hotel, altijd goed!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Romeysa Berkhout03-01-2019

Toppie

Afgelopen 27 t/m 29 december samen met mijn vriend in het hotel verbleven. We hadden een economy kamer. Geen bad, geen probleem dit hoefde wij ook niet. Nette kamer. Bed groter dan verwacht, pluspunt ! Alles was goed bereikbaar, zowel de dierentuin als het centrum. Genoeg leuke plekjes om te eten. Ook het openbaarvervoer is goed te doen. Wij zijn met de trein gegaan naar Antwerpen centraal wat nog geen twee minuten lopen is van het hotel. De dierentuin is ook op tien minuten loop afstand, ook zeker een aanrader. Hoe het eten was weten wij niet, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Marjan05-07-2018

Mooi hotel, aardig geduldig personeel, nespresso op kamer, badjas en slippers liggen klaar, sauna op 11e etage, met gym, mooi uitzicht, super ontbijt, parkeergarage vlakbij, evenals centrum. 3 vouchers voor n belgisch bolleke, bonbonnetjes en een frietje bij " t frietkot"...... Geweldig leuk!!

Peter Nuiten, General Manager, 17-08-2018

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9T. Ottink03-05-2018

Aanrader voor een heerlijk verblijf in Antwerpen

Mooi hotel en erg centraal gelegen. Moderne en schone slaapkamer en in de ochtend een heerlijk ontbijt met genoeg keuze! Een aanrader is zeker even het dakterras te bekijken, mooi uitzicht vanaf hier. Leuke restaurants op loopafstand maar met een Velo fiets ben je ook zo in het centrum zelf.

Peter Nuiten, General Manager, 17-08-2018

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Heijmann09-04-2018

Aanrader

Heel fijn hotel, bij binnenkomst werden wij geholpen door Wouter. Fijne man, kon ons goed uitleggen hoe wij bij bepaalde restaurantjes kwamen en wat wij konden bezichtigen. Super ideale ligging, vlak naast het centraal station, waardoor wij de auto niet hebben hoeven gebruiken. Je bent op loopafstand in het centrum en de winkelstraat de Meir. Verder was het een nette kamer en hygiënisch. Ook hebben wij gebruik gemaakt van de sauna, heerlijk om even te ontspannen. Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. TIP: de ZOO in Antwerpen, cocktailbar ´Appelmans´, Belgische pub vlakbij het station. Erg gezellige sfeer in de cafés. Ga vooral zijstraatjes in, zo zijn wij bij de mooiste pleintjes en leukste boetiekjes terechtgekomen ! Wij wilden ook kijken bij de Diamantbuurt, helaas was hier alles dicht toen wij er waren.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Wulms22-02-2018

Fantastisch hotel, direct naast het station

Dicht bij het station. Bij de diamantenbuurt. Loopafstand van de winkelstraten en de vogeltjesmarkt. Hele mooie kamer. Een heel uitgebreid ontbijt. Alles netjes verzorgt.

Peter Nuiten, General Manager, 17-08-2018

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Pascale van Pelt10-01-2018

Heerlijk

Het was hygiënisch en netjes. Hele fijne kamer en goed personeel.

Peter Nuiten, General Manager, 17-08-2018

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Gereisd met partner in december 2017

10 tips over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen

• van Keulen, 26-05-2014

Aangezien ik zwanger ben was het ideaal dat we voor het hotel fietsen konden huren. De stad Antwerpen heeft een systeem (Velo) waar je per dag of week een fiets kan gebruiken. Overal in de stad heb je fietspunten waar je een fiets kan pakken of terug kan zetten. Half uur gebruik is gratis. Fietspunt direct voor het hotel!

• Brabander38, 06-07-2012

Door de ligging van het hotel goed te bereizen met de trein.

• Mirte Roozen, 22-10-2012

Wanneer u van plan bent de stad in te gaan zou ik u aanraden niet langs het station te lopen, maar recht door te lopen en over te steken bij de stoplichten. Door het park heen te gaan, de weg door het park naar rechts te blijven volgen en dan als maar rechtdoor.

2 vragen over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen

• f.sant, 08-05-2017

kamers.

Heeft u ook 1 persoonskamers. Ik zie alleen maar 2 persoonsbedden.

• Kaan, 02-05-2016

Ik zou graag willen weten of er makkelijke parkeer gelegenheid is (ik zag iets van een park en ride) wie heeft hier ervaring mee?

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald