Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenHotels AntwerpenHotel Lindner & City Lounge Antwerpen

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 192 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.6VoldoendeScore uit 192 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

196 Reviews over Lindner & City Lounge Antwerpen

• 8Leon Smits11-08-2022

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Zoals gezegd goede ontvangst en vriendelijk personeel. Nette kamers en schoon evenals het sanitair. Het ontbijt was prima en genoeg keuze. Ook aan de bar in de avond gezellig. Prima ligging bij het centraal station en zodoende meteen in het centrum. Fijn weekend gehad

• 8P.Schenk23-01-2022

Een aanrader, schone ruime kamers en heel gastvrij

Het hotel ligt achter het Centraal Station, op loopafstand van het centrum, ook makkelijk bereikbaar met de auto. Erg vriendelijk personeel, ruime kamers en een prima fitness.

• 2Wit30-11-2021

Waardeloos!

Belazeren de boel, wordt wel geadverteerd Met restaurant, dakterras/bar. Mijn eten kon ik in de automaat halen in de receptie hal: lees mars of Snickers. Warme chocolademelk was op. Haha en jullie durven dit een 4 sterren hotel te noemen. Hotel eigenaar lost niets op, ik wil mijn geld terug. Minder mensen in het hotel laten en de juiste service bieden waarmee jullie adverteren zou een gepaste optie zijn of dat je zelf je handen uit de mouwen steekt als hotel eigenaar om je toko draaiende te houden! Van tevoren kijken of er geen haren in het ontbijt drijven van de yoghurt!

• 3Merel29-10-2021

Nooit meer!

Dat het een super slecht hotel is. NIET 4 sterrenwaardig. Haren in de yoghurt tijdens het ontbijt. Ongeïnteresseerd personeel. Ze adverteren onder valse voorwendselen. Zo zou er een dakterras zijn met bar, dit schijnt al vier jaar gesloten te zijn, echter wordt er nog met foto’s geadverteerd van een mooi dakterras. Er wordt op voor hand gesuggereerd dat er een a la carte menu is. Dat is niet het geval, je kunt je aperitiefje uit de automatiek halen in de hal van het hotel. Iets drinken kan wel, alhoewel mijn zoon van 10 jaar geen warme chocolademelk met slagroom kon bestellen, dit was namelijk op!!! Spreek je medewerkers erop aan wordt er het excuus gegeven dat ze personeelstekort hebben! Niet mijn probleem ik betaal hiervoor dus ik eis mijn geld volledig retour in de vorm van Cash! Bedankt voor het verpesten van mijn vakantie!

• 8H Kluitmans27-12-2019

Ideaal centraal gelegen hotel, rustig en schoon.

Mooi, schoon en rustig hotel. Geen last van geluiden (binnen noch buiten). Prima, uitgebreid ontbijt. Heerlijk groot en zacht bed en volop zachte kussens. Vriendelijk personeel. Nadelen: schuifwand kast zat vast en was bijna niet te verschuiven. Betaling voor upgrade first class kamer raad ik af. Voegt weinig toe aan gewone kamers. Deze is zelfs 4m2 kleiner. Balkon en uitzicht voegt niet veel toe. Ook zou ik de 4 vouchers voor bonbons, wafels, frites en bier niet extra aanschaffen: een hoop gezoek waar je moet zijn en je krijgt er niet veel voor terug. Tijdens ons bezoek met Kerstmis, waren 2 van de 4 zaken bovendien gesloten !

• 10Marsjean01-12-2019

Zeer goed

Sfeervol hotel. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met prima bedden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

• 9Dinie26-11-2019

Goed hotel gezellige sfeer,vriendelijk personeel en een super ontbijt. Een aanrader dus , ligging vlakbij station.

• 9Mieke22-04-2019

Super fijn hotel voor trip naar Antwerpen

Locatie is rustig en toch heel centraal. Kamers zijn ruim, comfortabel en geluidsdicht. Parking is onder het hotel (altijd plek) en je rijdt er heel makkelijk vanaf de ring naar toe. Wij zijn in afgelopen jaren inmiddels tweemaal terug geweest naar dit hotel, altijd goed!

• 8Romeysa Berkhout03-01-2019

Toppie

Afgelopen 27 t/m 29 december samen met mijn vriend in het hotel verbleven. We hadden een economy kamer. Geen bad, geen probleem dit hoefde wij ook niet. Nette kamer. Bed groter dan verwacht, pluspunt ! Alles was goed bereikbaar, zowel de dierentuin als het centrum. Genoeg leuke plekjes om te eten. Ook het openbaarvervoer is goed te doen. Wij zijn met de trein gegaan naar Antwerpen centraal wat nog geen twee minuten lopen is van het hotel. De dierentuin is ook op tien minuten loop afstand, ook zeker een aanrader. Hoe het eten was weten wij niet, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

• 10Marjan05-07-2018

Mooi hotel, aardig geduldig personeel, nespresso op kamer, badjas en slippers liggen klaar, sauna op 11e etage, met gym, mooi uitzicht, super ontbijt, parkeergarage vlakbij, evenals centrum. 3 vouchers voor n belgisch bolleke, bonbonnetjes en een frietje bij " t frietkot"...... Geweldig leuk!!

Peter Nuiten, General Manager, 17-08-2018

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen info

• AirconditioningBeschikbaar