8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner & City Lounge Antwerpen voor je op een rij gezet:

157 reviews over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen in het Nederlands

Toppie

Romeysa Berkhout,
3-1-2019

Afgelopen 27 t/m 29 december samen met mijn vriend in het hotel verbleven. We hadden een economy kamer. Geen bad, geen probleem dit hoefde wij ook niet. Nette kamer. Bed groter dan verwacht, pluspunt ! Alles was goed bereikbaar, zowel de dierentuin als het centrum. Genoeg leuke plekjes om te eten. Ook het openbaarvervoer is goed te doen. Wij zijn met de trein gegaan naar Antwerpen centraal wat nog geen twee minuten lopen is van het hotel. De dierentuin is ook op tien minuten loop afstand, ook zeker een aanrader. Hoe het eten was weten wij niet, hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met partner in december 2018

Marjan,
5-7-2018

Mooi hotel, aardig geduldig personeel, nespresso op kamer, badjas en slippers liggen klaar, sauna op 11e etage, met gym, mooi uitzicht, super ontbijt, parkeergarage vlakbij, evenals centrum. 3 vouchers voor n belgisch bolleke, bonbonnetjes en een frietje bij " t frietkot"...... Geweldig leuk!!

Gereisd met vrienden in juli 2018
Peter Nuiten, General Manager, 17-8-2018
Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Mooi hotel en erg centraal gelegen. Moderne en schone slaapkamer en in de ochtend een heerlijk ontbijt met genoeg keuze! Een aanrader is zeker even het dakterras te bekijken, mooi uitzicht vanaf hier. Leuke restaurants op loopafstand maar met een Velo fiets ben je ook zo in het centrum zelf.

Gereisd met partner in september 2017
Peter Nuiten, General Manager, 17-8-2018
Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Aanrader

Heijmann,
9-4-2018

Heel fijn hotel, bij binnenkomst werden wij geholpen door Wouter. Fijne man, kon ons goed uitleggen hoe wij bij bepaalde restaurantjes kwamen en wat wij konden bezichtigen. Super ideale ligging, vlak naast het centraal station, waardoor wij de auto niet hebben hoeven gebruiken. Je bent op loopafstand in het centrum en de winkelstraat de Meir.

Verder was het een nette kamer en hygiënisch. Ook hebben wij gebruik gemaakt van de sauna, heerlijk om even te ontspannen.

Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

TIP: de ZOO in Antwerpen, cocktailbar ´Appelmans´, Belgische pub vlakbij het station. Erg gezellige sfeer in de cafés. Ga vooral zijstraatjes in, zo zijn wij bij de mooiste pleintjes en leukste boetiekjes terechtgekomen !

Wij wilden ook kijken bij de Diamantbuurt, helaas was hier alles dicht toen wij er waren.

Gereisd met partner in april 2018
Peter Nuiten, General Manager, 17-8-2018

Dicht bij het station. Bij de diamantenbuurt. Loopafstand van de winkelstraten en de vogeltjesmarkt.

Hele mooie kamer. Een heel uitgebreid ontbijt.

Alles netjes verzorgt.

Gereisd met vrienden in april 2017
Peter Nuiten, General Manager, 17-8-2018
Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Heerlijk

Pascale van Pelt,
10-1-2018

Het was hygiënisch en netjes. Hele fijne kamer en goed personeel.

Gereisd met partner in december 2017
Peter Nuiten, General Manager, 17-8-2018
Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Fantastisch Hotel

Rita Aker,
3-9-2017

Vriendelijke ontvangst, mooie lobby. Grote kamer (wij boekten met balkon) met zitje en ruim bureau. Heerlijk bedden. Nespresso apparaat op de kamer, minibar. Dus lekkere koffie "smorgens en koude drankjes. Ruime badkamer. Ontbijt is voortreffelijk en zeer uitgebreid, wij bestelden roomservice, Prima ligging bij station. Binnenstad goed bereikbaar op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2017
Peter Nuiten, General Manager, 4-9-2017

Prima hotel

SK,
28-8-2017

Weekend Antwerpen, hotel ligt naast het station, als je daar doorheen loopt loop je zo de stad in. Mooie kamer, heerlijk bed, nette badkamer. Wij hebben geen geluid van buiten of buren gehoord op de 6e etage.Flesjes water in minibar inbegrepen. Uitgebreid ontbijtbuffet, in het weekend van 8 tot 12, dus geen haast. Parkeergarage bevindt zich onder het hotel. Het loont de moeite om online een plaats te reserveren voor €9 p.d., anders €18 p.d. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2017
Peter Nuiten, General Manager, 10-10-2017

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Geweldig mooi hotel!

Rob,
3-8-2017

Dit schitterende hotel is modern, luxe en heeft bovenal een super centrale ligging pal achter het mooie Centraal Station van Antwerpen. Alles is op loopafstand, ik ben ook met de trein afgereisd naar België en dan is het erg comfortabel om zo het station uit de lopen je hotel in. Ik had een "Junior Suite". Deze kamer is erg mooi, heel schoon en heeft een prachtig uitzicht over de oude binnenstad van Antwerpen. Nadeel was dat er geadverteerd wordt met goede geluidsisolerende kamers, het geluid van buiten hoor je niet, maar als er in de kamer naast je lawaai is hoor je dit welzeker, das jammer. Daarnaast had je vrij gebruik van de minibar op de kamer, maar als hier alleen maar water in zit vind ik dit een minpunt, zeker gezien de stevige prijs van bijna 300 euro voor 2 nachten. Gezien deze prijs en de term "Junior Suite" mag hier best een beetje meer luxe in zitten. Al met al een prima hotel waar ik zeker een keer terug ga komen!

Gereisd alleenreizend in juli 2017
Peter Nuiten, General Manager, 23-8-2017

Supergoed bevallen.

de Vleeschhouwer,
25-6-2017

Een modern hotel met nette kamers, goede wifi en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Je krijgt hier waar voor je geld. Ideale locatie voor als je wat meer van de stad wilt zien. Een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017
Peter Nuiten, General Manager, 30-6-2017

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.