Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

18 Reviews over Les Nuits

• 9Jordy01-05-2017

Fantastisch hotel

Het hotel ligt in de gezelligste (niet luidrustige) buurt van Antwerpen. Kamers zien er mooi en schoon uit. Erg luxe. Bedden zijn nog beter dan bij ons thuis. Parkeren in een beveiligde parkeergarage om de hoek. Ontbijt was heerlijk. Wij zijn vaak in antwerpen geweest, maar dit is tot nu toe het beste hotel. Ook late checkout (17:00), gratis koffie en thee

• 10Celine14-06-2015

Zalige plek in antwerpen

Tophotel: ideale ligging in het mooiste deel van het stadscentrum, kleinschalig hotel, leuk restaurant met een zonnig dakterras, vriendelijke mensen, mooie kamers met airco en goede bedden, gratis wifi, ... Een super verblijf!!

• 8Jan van der Arend29-12-2014

Trendy hotel met mooie kamer en prettige service

Hotel Les Nuits* in Antwerpen is een centraal gelegen trendy hotel met mooie kamer en prettige service. Prima!

• 4Yvonne van den Heuvel01-12-2013

Grote teleurstelling

De ligging is prima. Alles op loopafstand. Onze kamer was mooi maar aan een penetrante rioollucht werd niks gedaan. Jammer ook dat wij om 02.30 uur de receptie moesten bellen om te vragen of de harde muziek uit mocht. Wifi deed het niet.... Personeel is jong en het meisje van de receptie reageerde erg onprofessioneel toen wij op een nette manier ons ongenoegen uitten. Prijs/kwaliteitverhouding ver te zoeken. Wat een teleurstelling.

• 1uchti27-10-2013

no. no. no. Horrible hotel.

Room smelled like mold and gas and yeast. we could hear the music from bar three floors down. No toilet door. Very little light. No shower curtain so everything got wet. Breakfast was all pre-packaged and pre-measured like out of a machine. Terrible terrible terrible terrible terrible hotel.

• 9veld.can06-08-2013

Mooi hotel in centrum

Aangenaam hotel. Buiten temperatuur ruim 35 graden gedurende ons verblijf. Op de kamer was het heerlijk koel. Airco werkte perfect en maakte geen lawaai en absoluut geen last van koude “luchtstromen”. Ruime kamer. Bedden zijn heerlijk. Ruime badkamer met –stort- douche en bad. Zeepjes e.d. aanwezig. Bureau, TV, slippers en badjassen aanwezig. Leuke, moderne uitstraling. Donker overheerst in zowel kamer –met felle accenten- als in de gangen. Kamer is stijlvol. GEEN minibar, maar daar is bewust voor gekozen. Jammer. Roomservice aanwezig. Ontbijt niet genoten omdat dit duur is (18,50 euro) voor wat er gepresenteerd werd op de buffet tafels. (binnen straal van 100 meter genoeg gelegenheid voor ontbijt) Leuk terras op eerste verdieping. Receptiedesk –op eerste verdieping- is pover neergezet maar met vriendelijke dame. Slechts 1 lift, maar dit leek voldoende. Personeel is jong en vriendelijk. Kortom een vriendelijk hotel op loopafstand van Le Meir.

• 10Derrick20-07-2012

Top hotel, top locatie

Heerlijk hotel gelegen in het centrum van Antwerpen. De kamers zijn allemaal individueel anders ingericht.. Het was leuk om te ontdekken toen ik de kamers van mijn vrienden bekeek. Het personeel is super vriendelijk en het eten in het bijbehorende restaurant was voortreffelijk!

• 10Derrick20-07-2012

Top locatie, top hotel!

Het ligt midden in het centrum van Antwerpen en alles is op steenworp afstand. De kamers zijn stuk voor stuk verschillend van aankleding. Dit geeft een heel mooi effect. De bediening in het bijbehorende restaurant Flamant Dining was zeer vriendelijk en het eten was super! Tot slot een echte aanrader!!!

• 10Kristian Naalden04-04-2012

Super gaaf hotel, echt een aanrader!

Het is een heel mooi hotel, en heel praktisch maar stijlvol ingericht. Alles is nieuw. En een Jambox op de kamer, ook heel handig! We hebben met z'n tweeje geslapen, zonder kinderen. (heerlijk)Vriendelijk personeel. Het ligt in het hart van Antwerpen. tussen alle gezellige winkelstraten. Het ontbijt was heerlijk. Prima prijskwaliteit. Parkeer plaats was om de hoek.

• 8F. van Hek02-04-2012

Goed hotel

Modern, goed ingericht hotel. Kamers zijn aangenaam, met goede bedden. op loopafstand van het centrum. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en diner zijn erg duur, maar dat kun je natuurlijk ook elders nuttigen. Als je aankomt krijg je een bon waarmee je in het restaurant een glas cava krijgt. Al met al zeer de moeite waard!

Hotel Les Nuits info

Het complex