Hotel Leopold Antwerpen ****

Hotel Leopold Antwerpen ****

Hotel Leopold Antwerpen

Weer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Leopold Antwerpen voor je op een rij gezet:

18 tips over Hotel Leopold Antwerpen

JTM, 23-10-2014
Grondige upgrade van de kamers is nodig om aan minimale hoteleisen te voldoen.
SVis, 8-9-2014
Huur een fiets via www.velo-antwerpen.be! ontzettend handig, hebben dit 2 dagen gedaan. Je hebt overal in de stad fietsstations staan. Je toetst de code in, pakt de fiets (prima fietsen met licht en alles erop) fietst naar je bestemming, zet hem daar weer in het rek, meld je af en klaar! en zo kun je dat de hele dag doen, ideaal als je in meerdere delen van de stad wil zijn en niet alles te voet wil doen.
ramona.houweling, 17-8-2014

parkeren bij Nationale bank 7,50 per 24 uur, 8 minuten lopen (bij hotel 19 euro per 24 uur)

Mas museum

Treintje vanaf Groenplaats

Rubenshuis vonden wij tegenvallen 8 euro pp voor 1 uurtje

Restaurant Nero (tapas!)

Restaurent Pottenkijker

s.mazurel, 3-5-2014
Boek geen kamer aan de straatzijde , erg veel verkeerslawaai.
Sharon van der Landen, 20-2-2014
Bij hotel gevraagd naar opstap punt hop on-off tourbus. Deze meteen uitgelegd gekregen maar er niet bij verteld dat deze niet rijdt door de weeks. Toch wel een puntje wat het hotel zou moeten weten, vonden wij!
Ron & LInda, 14-12-2013
Loop ook eens door de oude authentieke straatjes

lauravandijk81, 7-7-2013
Je kunt parkeren onder de Nationale bank voor 7 euro voor 24 uur! Is 10 min lopen.
Anita van Leeuwen, 27-5-2013
Op circa 800 meter van het hotel is de vreemdelingen markt op zaterdag en de vogelenmarkt op zondag.
petra, 20-5-2013

10 min lopen van centrum en treinen

vogeltjesmarkt nog steeds met vogeltjes/kippen/konijnen niet meer van deze tijd en dierentuin geen waar voor je geld weinig dieren gezien jammer

rina, 10-11-2012
Museum "het Mass" was pas geopend en is zeer de moeite waard om te bezoeken.