6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Leopold Antwerpen voor je op een rij gezet:

213 reviews over Hotel Leopold Antwerpen in het Nederlands

Je moet niet te veel verwachten. Wij hebben een deluxe kamer gereserveerd. En hebben voor deze kamer redelijk wat betaald voor 1 nacht. De ligging is in de diamant wijk. Ziet er erg slecht uit en geen mooie plaats. Toen wij aan de receptie vroegen waar we konden avond eten was de vermoeidheid op de gezichten te lezen. De receptie, gangen en kamers waren erg muf. Zwarte voegen in de badkamer. Prima bed die goed lag en verder zag de kamer er prima uit. Ontbijt was prima, als je maar niet te veel verwacht, verschrikkelijk onpersoonlijk, en geen sfeer. Ook personeel is niet vriendelijk, afstandelijk en wilt geen stapje sneller lopen. Even ter info. Wij hebben voor 1 nacht 189 euro betaald. Voor €20 meer hadden we Hilton kunnen boeken. Is het geld echt totaal niet waard!

Gereisd met partner in november 2018

Fantastische ervaring 😍

Corrina Michalides,
20-12-2017

Wij waren positief verrast over de ontzettend vriendelijke en warme personeelsleden. Ze waren alle even vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt heel centraal en is mooi en schoon. Wij gaan zeker terug en ik zou het anderen ook aanraden. Geweldig naar onze zin gehad en in de watten gelegd.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima Hotel met nette kamers!

Henry,
13-11-2017

Keurig hotel voor een bezoek aan Antwerpen. Kamers zijn goed (ook de Familiekamers), personeel is vriendelijk en het ontbijt is vers en lekker.

Parkeren kun je het beste doen bij de parkeergarage bij de Nationale Bank, nabij het stadspark. Parking Nationale Bank kost 7,50 euro per dag.

Het hotel is prima te bereiken per auto, vanaf de E19 afslag Borgerhout. Via de Plantin en Moretuslei kom je via de Van Eycklei (naast het Stadspark) zo bij Parking de Nationale Bank (vanaf de E19 is het nog geen 5 minuten rijden en recht toe, recht aan naar de parkeergarage).

Het hotel is vanaf de parkeergarage 5 minuten wandelen door het Stadspark, verder is het hotel op loopafstand van het centrum en er zijn indien nodig diverse opstap plaatsen in de buurt voor het openbaar vervoer.

Een absolute aanrader voor een bezoek aan Antwerpen.

Gereisd met vrienden in november 2017

Oud hotel kleine kamers

Karin venema,
27-8-2017

Oud hotel kleine kamers badkamervloer stuk raamkozijn stuk en als toetje BEDWANTSEN dus midden in de nacht naar huis gegaan

Gereisd met partner in augustus 2017

Net hotel

Beckers,
6-8-2017

Het hotel ligt dichtbij het centrum, prima/ schone kamers en een uitgebreid en goed ontbijt. Personeel is erg vriendelijk en dichtbij een parkje. Prijs/kwaliteit verhouding is goed!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genieten

Adriana,
23-7-2017

Fijn hotel. Vriendelijk en kundig personeel.

5 minuten van diamantwijk en winkels.En Antwerpen is natuurlijk meer dan de moeite waard.

Gereisd met vrienden in september 2015

Net hotel op loopafstand centrum

Pieter,
9-4-2017

Dit hotel ligt gunstig t.o.v. De Keyserlei en de Meir. Het ontbijt is prima. De kamers zijn netjes. Ventilatie in de badkamer deed het helaas niet maar voor 1 nacht geen probleem van gemaakt. Wel wat gehorig. Met name het dichtklappen van de liftdeuren is duidelijk hoorbaar. Gelukkig was het niet druk in het hotel dus nachtrust werd niet verstoord. Uitstekende bedden trouwens. Special vermelding voor de zeer vriendelijke dames die het ontbijt verzorgden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Uitmuntend

Monica
11-2-2017

Veel kwaliteit voor een normale prijs. Voor liefhebbers van een uitgebreid ontbijtbuffet een must, niet normaal zo veelzijdig en lekker. Ruime kamers, goede bedden. Niet gehorig van andere kamers, wel vanaf de straat. De ligging is perfect, aan de ene kant loop je de diamantwijk in, aan de andere kant via een park ben je zo in het centrum waar je heel gezellig kan winkelen, waar het theater is en genoeg horeca om uit te kiezen, allemaal even goed. Het enige nadeel is het parkeren in het centrum, dat is een crime en duur. (iets goedkoper in 1 parkeergarage als je eerst een voucher in je hotel haalt)

Gereisd met vrienden in januari 2017

Uitstekend hotel

Rian
7-5-2016

Comfortabele, ruime en schone kamers. Uitstekende bedden. Ontbijtbuffet erg goed met voor elk wat wils. Gastvrij en vriendelijk personeel. Op korte afstand van de Vogeltjesmarkt en de winkelstraten in het oude stadscentrum (door het park). Aan voorzijde prachtig uitzicht over stadspark.

Gereisd met partner in mei 2016

ML Vos
31-1-2016

De bedden het personeel en het ontbijt zijn rond uit zeer goed

Gereisd met partner in november 2015

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leopold Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leopold Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.