6.9VoldoendeScore uit 173 reviews

De Keyserlei 59, B-2018

Wat zeggen bezoekers over

Leonardo Antwerpen

6.9VoldoendeScore uit 179 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

179 reviews

Leuk maar verwacht geen 4 sterren service
Door Annuska op 22-10-2023
Gereisd met oudere kinderen

Geen 4 sterren waard. Schoonmaak kan beter (bedlinnen, nachtkasjes), tv deed het slecht, koelkast deed het niet goed. Inchecken rommelig, we hadden 2 aparte kamers gevraagd (1 double, 1 twin) kregen dit uiteindelijk ook maar na veel gedoe. Je krijgt 1 dag gratis koffiecups. Wel een toplocatie!

Fijn hotel in het centrum
Door DV op 05-05-2023
Gereisd met partner

Hotel heeft een perfecte ligging, wanneer je uit het hotel stapt zit je direct in het centrum. Wij boekten een deluxe kamer, aan de voorkant gehorig maar dit is normaal wanneer je een hotel in het centrum boekt. Ontbijtruimte erg krap en niet gemaakt voor het aantal gasten. Wel een goed verzorgd ontbijt! De parkeergarage onder het hotel is ideaal, maar niet gemaakt voor grotere auto’s. De auto met veel moeite kunnen parkeren. Het was fijn geweest wanneer het hotel dit vooraf had vermeldt.

Goede locatie, slechte service
Door Marjolein op 02-01-2023
Gereisd met oudere kinderen

Het hotel ligt op een mooie locatie, lekker centraal en vlakbij het station. Toen we aankwamen bleek de inchecktijd niet gehaald te kunnen worden door het personeel. We konden onze bagage achter de balie laten. Toen we een paar uur na de inchecktijd terug kwamen werd ons toegesnauwd dat de kamer misschien wel klaar was. We moesten onze bagage zelf zoeken tussen de stapel tassen achter de balie. Onze kamer zag er mooi uit maar was verre van schoon. Er lagen zelfs glasscherven op de vloer. Hier twee x melding van gemaakt. De zeer onvriendelijke medewerker gaf aan dat dat niet zijn schuld was en maakte het schoonmaakpersoneel zwart. Geen enkel excuus ontvangen. Tijdens ons gehele verblijf geen 1 vriendelijke medewerker getroffen. Zelfs bij het uitchecken kon er geen gedag vanaf. Ik zou dit hotel dus niet aanraden helaas.

Leonardo Antwerpen

Prima net hotel
Door Blikkie op 10-04-2022
Gereisd met vrienden

Perfecte ligging in het centrum. Alles erg netjes en schoon. Was denk ik onlangs opgeknapt, moderne uitstraling. Vriendelijke service. Goede uitvalsbasis voor stedentrip

Goed hotel, super centraal gelegen, mooie kamers!
Door Marcel Heuseveldt op 13-11-2021
Gereisd met partner

Super centrale ligging, echt direct naast het Centraal Station.. aan de Keyserlei... Hotel uit en direct in het centrum....

Prettig hotel
Door Fam. Dijkers-Heijmel op 21-10-2021
Gereisd met oudere kinderen

Leonardo hotel in Antwerpen vinden wij een fijn hotel voor een korte stedentrip. Dichtbij het station. Ontbijt was prima, maar mag wat ruimer opgezet worden, het was nu dringen voor een plekje bij de koffieautomaat. Kamer was schoon en ruim genoeg voor 2 personen. Badkamer heerlijk met een regendouche. Bedden zijn wat harder, maar als je daar van houd is het geen probleem. Vriendelijk personeel. Er was een klein voorvalletje, maar dat is ook prima opgelost daarna, Chapeau voor Naomi en haar collega's.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.