Weer vandaag17°-2°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Antwerpen voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

165 reviews over Hotel Leonardo Antwerpen in het Nederlands

Nooit meer

Yvonne Janssens,
3-2-2019

Bedwants in het bed. Heel klein en slecht onderhouden

Gereisd met vrienden in februari 2019

Net voldoende

CLS,
13-1-2019

Met een groepje vriendinnen naar Antwerpen. Locatie was super! Kamer was matig, kan wel weer een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt is oke, prima voor een paar dagen. Antwerpen is zelf geweldig! Aangezien de prijs kan je verder van het hotel ook niet heel veel meer verwachten. Vriendelijk personeel bij binnenkomst.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Nooit meer dus....

Snoezepoes,
2-1-2019

Pas op: na 1 overnachting in dit hotel in december 2018 hebben we een schurft besmetting opgelopen!!! Het is er smoezelig en niet schoon dus. Ik vraag me af of de lakens wel gewassen waren ( in ieder geval niet op 60 graden). Op een mail van ons aan de directie is tot op heden geen reactie gekomen.

Gereisd met partner in december 2018

HotelSpecials.nl

Leuk voor een paar daagjes

Simone Vat,
17-10-2018

Prima hotel schoon en ruime kmr verduisterende gordijnen ruime keus ontbijt zeer vriendelijk personeel op loopafstand van cs en de zoo en veel keus in de vele restaurants

Gereisd met partner in oktober 2018

Prijs / kwaliteit is prima.

Demian,
19-9-2018

Leonardo Hotel is bij binnenkomst fijn ingericht met een mooie lobby met personeel wat hun best doet waar mogelijk.

Wanneer je de lift pakt stap je binnen in een gang waar duidelijk is dat het enkele jaren geleden vast erg mooi en schoon was. Nu niet meer. Aan het tapijt, de muren en de plafonds is te zien dat een flinke opknapbeurt binnen enkele jaren noodzakelijk is. Gezien de prijs van het hotel en de ouderdom van het pand konden we dit verwachten, hier klagen wij dan ook niet over.

De kamer was op het eerste oog prima, prachtig uitzicht en slechts te klagen over een loshangend stopcontact maar als dat alles is..

De badkamer heeft duidelijk wel zijn beste tijd gehad. Deze werd van de kamer gescheiden door een soort schuifdeurtje in elkaar gezet met plinten. Zonde.

Al met al prijs / kwaliteit is het prima, voor nu. Er zal binnen enkele jaren wel flink wat aan gedaan moeten worden.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijk

Fam B,
9-6-2018

Top hotel met top service op een toplocatie

Wij waren hier omdat een aantal de dodenmars liepen en 2 anderen om te shoppen. Alles was top geregeld

Gereisd met vrienden in augustus 2016

De ligging van dit hotel is perfect. Vlakbij het station en op loopafstand van andere leuke plekken. Maar met een 10 rittenkaart van het OV kom je overal. Alles is prima in orde, schoon, goede bedden en aardig personeel. Het hotel is eenvoudig en standaard. Geen bijzondere sfeer, geen gezellige bar of lounge. Maar dat vind je genoeg verderop in de straat. Hoewel het hotel midden tussen de drukte staat, merk je daar op je kamer niets van. We hadden geweldige dagen in Antwerpen waar we genoten van een opera, een muziektheatervoorstelling, de wijk Belle Epoque, het Plantin-Moretus museum en het MAS, tweedehands winkels en natuurlijk lekker eten en drinken. Bovendien scheen 3 dagen de zon, maar die is helaas niet te bestellen. Veel plezier in Antwerpen!

Gereisd met partner in februari 2018

Middenin het centrum: perfecte uitvalsbasis!

Mariska,
19-2-2018

Eenvoudig hotel ( wc achter schuifdeur op de kamer?!): redelijk ontbijt, idem bedden, kennis baliepersoneel wisselt van "goed op de hoogte" tot kleurend tot in de hals geen idee hebbend van wat er in Antwerpen te doen is: veel!

Gereisd met partner in februari 2018

Zeker aan te bevelen voor even er tussen uit.

Van der Leeden,
4-2-2018

Net hotel om een paar daagjes Antwerpen te doen. Ligging is perfect, hoewel het hotel vlak bij het station staat heb je daar binnen helemaal geen last van, heerlijk rustig. De bedden waren wel wat hard, maar daar hebben we al snel last van, dus was ook niet extreem. De mogelijkheid om je bagage goed beheerd achter te laten op de dag van vertrek is erg fijn. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2018

Volgende keer ergens anders

Nathan,
19-1-2018

Locatie is super. Dichtbij het centraal station.

Kamer en badkamer zijn echt vergane glorie. Erg smoezelig. Afgebladderde radiator, schimmel en spiegel vastgetaped.

Ruikt hier ook niet fris.

Gereisd met vrienden in januari 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.