Tijdelijk €25 aanbetaling

Leonardo Antwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Leonardo Antwerpen voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 171 reviews
+37

6.8VoldoendeScore uit 171 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

171 Reviews over Leonardo Antwerpen

• 3Marjolein02-01-2023

Goede locatie, slechte service

Het hotel ligt op een mooie locatie, lekker centraal en vlakbij het station. Toen we aankwamen bleek de inchecktijd niet gehaald te kunnen worden door het personeel. We konden onze bagage achter de balie laten. Toen we een paar uur na de inchecktijd terug kwamen werd ons toegesnauwd dat de kamer misschien wel klaar was. We moesten onze bagage zelf zoeken tussen de stapel tassen achter de balie. Onze kamer zag er mooi uit maar was verre van schoon. Er lagen zelfs glasscherven op de vloer. Hier twee x melding van gemaakt. De zeer onvriendelijke medewerker gaf aan dat dat niet zijn schuld was en maakte het schoonmaakpersoneel zwart. Geen enkel excuus ontvangen. Tijdens ons gehele verblijf geen 1 vriendelijke medewerker getroffen. Zelfs bij het uitchecken kon er geen gedag vanaf. Ik zou dit hotel dus niet aanraden helaas.

• 8Blikkie10-04-2022

Prima net hotel

Perfecte ligging in het centrum. Alles erg netjes en schoon. Was denk ik onlangs opgeknapt, moderne uitstraling. Vriendelijke service. Goede uitvalsbasis voor stedentrip

• 8Marcel Heuseveldt13-11-2021

Goed hotel, super centraal gelegen, mooie kamers!

Super centrale ligging, echt direct naast het Centraal Station.. aan de Keyserlei... Hotel uit en direct in het centrum....

• 7Fam. Dijkers-Heijmel21-10-2021

Prettig hotel

Leonardo hotel in Antwerpen vinden wij een fijn hotel voor een korte stedentrip. Dichtbij het station. Ontbijt was prima, maar mag wat ruimer opgezet worden, het was nu dringen voor een plekje bij de koffieautomaat. Kamer was schoon en ruim genoeg voor 2 personen. Badkamer heerlijk met een regendouche. Bedden zijn wat harder, maar als je daar van houd is het geen probleem. Vriendelijk personeel. Er was een klein voorvalletje, maar dat is ook prima opgelost daarna, Chapeau voor Naomi en haar collega's.

• 10Heijnen30-08-2021

Een fijn hotel waar jij je thuis voelt

Wat een fijn knus hotel, niet te duur en hele goede service. Vlak bij het station met een eigen pakeer garage. Kamers mooi , goed onderhouden en met een heerlijk ontbijt. Ook de consumpties zijn niet te duur . M.a.w. Een heel fijn hotel waar jij je goed zult thuis voelen en dicht bij alles.

• 8Fam. Verkaart Wansink15-01-2020

Prima hotel om Antwerpen te bezoeken.

Prettige kamers en vriendelijk personeel. Alleen de lift vonden wij klein en veel geluid maken waardoor we de trap hebben genomen.

• 1T van den Boom11-08-2019

NOOIT MEER!!!

Vreselijk vieze kamers, vlekken op de vloer en op de gordijnen?!, schimmel in het toilet/badkamer, en BEDWANTSEN!! Helaas eens en nooit weer voor ons..

• 1Annelies Havinga04-05-2019

Nooit meer

Heel slecht onderhouden en vies

• 9Denson27-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel, Goeie ruime kamers, Schone kamers

• 2Romy24-03-2019

Nooit meer

Zeker niet voor herhaling vatbaar. Vorige week in het hotel geweest . Veel betaald voor wat je krijgt je betaald naar de ligging! De kamers zien er op de foto's mooier uit. Onze kamer was erg stoffig en op de grond vloerbedikking met hele vieze vlekken. Badkamer op het plafond vol met schimmel plekken, verroest douche putje, toilet heel klein je moest de de deur open op de wc zetten. Airco lekte water.

Hotel Leonardo Antwerpen info

• AirconditioningBeschikbaar