Hotel Le Tissu

8Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Le Tissu?

8Fantastisch

3 reviews over Hotel Le Tissu

• 10Maikel88823-09-2015

! Fantastische plek in Antwerpen !

Hotel cq BB 'Le Tissu' ligt op 10 minuutjes lopen van het centrum van Antwerpen. Het mooie gebouw is een oude pastorie woning welke aan de achterzijde van de kerk is gelegen. De eigenaars van dit monumentale pand zijn binnenhuis architect en het gehele pand is dan ook ingericht als 'showroom'. Het effect is dat er een hele huiselijke sfeer hangt en daar maakt de enthousiaste gastvrouw 'Els' zeker deel van uit. De kamers zien er in het echt nog beter uit dan op de website. Wij hadden de Duplex kamer (staat niet op de site?!) onder het dak waar je met een trap naar boven nog een kamer vindt met een 2 persoons bed. Je kunt de auto gratis parkeren op hun eigen parkeerplaats, wat ook wel weer erg gemakkelijk is midden in de Antwerpse stad. Wij zijn super enthousiast geraakt en erg onder de indruk van de afwerking en ambiance. Wij komen zeker nog eens terug.... echt super.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Olivier29-05-2013

Fantastische plek

Vanaf het begin tot het eind: Subliem! Gastvrij ontvangst, heel vriendelijk personeel! De kamers zijn alle verschillend, wij hadden de Chivasso gekozen. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum wat voor ons (we waren met de trein) erg makkelijk is. Wij komen zeker terug!!!

Gereisd met partner in mei 2013

• 4Germonpré14-05-2013

Ongelooflijk ontgoocheld!

Bij touroperator krijgt deze b&b een 9.0, vandaar onze reservatie! Het zeer fraaie herenhuis wordt gebruikt als bureau van architecten en als toonzaal van een stoffenfabrikant. Qua inrichting zeer aangenaam, maar als b&b zeer veel tekorten!De badkamer was ijskoud, ondanks de "grote" radiator die lauw aanvoelde én de spleten in de vernieuwde ramen.We denken dat dit huis effectief als "voorbeeld" ingericht is, zodat de praktische aspecten vergeten zijn!De lavabo zeer klein en onhandig!Je moet het zelf zien om het te geloven! Echt een bezoek waard!'s Morgens het ontbijt (15euro/PP) in een kelder met 1 mini-raampje.Elk 1 pistolet en 1 piccolo met supermarkt-charcuterie. Geen eitje, wel een kleine mengeling van fruit. En dan .. de gastvrouw kwam zich excuseren want ze was koffiekoeken vergeten te halen! Ze vroeg of we echt koeken wilden en ze is dan 1 croissant/PP gaan halen! Dit hebben we nog Nooit meegemaakt! Het 2de ontbijt die morgen in Antwerpen centrum smaakte als gevolg overheerlijk!

Gereisd met partner in januari 2013

Hotel Le Tissu info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats