Tijdelijk €25 aanbetaling

6VoldoendeScore uit 131 reviews

6VoldoendeScore uit 131 reviews
  • 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

131 Reviews over Keyserlei

• 5Patrick06-05-2016

basishotel

Een echt basishotel. Super ligging, midden in de stad. Ontvangst door een portier (24 uur). Echt motel gevoel zonder poespas. Portier zag er niet echt gemotiveerd uit (doet het voor het geld idee). Je hoeft in dit hotel niets extra's te verwachten, maar voor een overnachting of weekendje een prima locatie. Badkamer was bij ons schoon, maar er waren wel kleine mankementen.

• 6Mark22-11-2015

Een ramp

Het enigste positieve aan het hotel was de ligging... Verder: - slechte bedden - schimmel in de badkamer - een overijverige bewegingssensor zodat de verlichting op de kamers aan gaat zodra je je in bed omdraait - belabberd ontbijt: koud roerei, te weinig plaats om te zitten (je moet de avond ervoor kiezen hoe laat je wilt ontbijten) Al met al absoluut geen 4 sterren, maximaal 2!

• 1rick29-09-2015

zeer slecht! nooit meer!

Erg smerig, gedateerd, bloedvlekken, smerige plekken op de vloer, muur, kast, gordijnen. Ontbijt met een hoop fruitvliegjes , schimmel in de badkamers. Stopcontacten die eruit hangen, lampen die het niet doen, overal beschadigingen.

• 1Ryanne16-08-2015

nooit meer

De stad antwerpen was prachtig. Je geniet van een heerlijk wijntje en dan terug naar je hotel. Hoe jammer dat je fijne gevoel verdwijnt zodra je het hotel binnenstapt. Alles was voer en oud. Beddengoed was gescheurd en het stonk naar rook. Logisch nadat we het balkon zagen dat vol lag met sigaretten. Ontbijt hebben we niet genuttigd bang voor nog meer tegenvallers. Kussens waren enorm zacht waardoor we slecht hebben geslapen. Het eas ook warm en de schuifpui durfde we gewoon niet open te zetten omdat het overal zo vies was dachten we dat er mss wel muizen zouden lopen zo in de binnenstad . we gaan echt nog een leer naar antwerpen maar dan betalen we wel wat meer voor een lixe hotel die past bij het gevoel dat de stad je geeft.

• 5Rob29-07-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Hotel heeft een goede ligging tov binnenstad en bezienswaardigheden.Ruime kamer, vriendelijke ontvangst. Kamer zelfs niet optisch schoon en stofvrij: overal vlokken,glasgordijnen zien grauw, verkreukeld en met gaten. Doorrookte kamer met doorrookte bedden op ongelijke hoogte. Onderkant van de zitting van de stoel wilde een eigen leven leiden, liep bijna weg. Koelkast en TV konden niet tegelijkertijd gebruikt worden ivm een enkele stekkerdoos. Half aangebroken drinken van vorige(?) gast nog in koelkast. Keken uit op plat dak (tevens vluchtweg), bezaaid met peuken, lege blikjes en ander zwerfafval. Ontbijt (€ 10,- pp), dat vlgs foto uitgebreid ontbijtbuffet moest zijn werd geserveerd op de kamer en bestond uit enkele mini afbakbroodjes, halve plakjes van het goedkoopste beleg, oploskoffie, waterige limonade die met een roomklopper was bewerkt: kortom zelfs het meest goedkope low budgethotel zou zich ervoor schamen

• 1Gabi29-07-2015

Een nachtmerrie

Wij raden het iedereen af om naar dit hotel te gaan. Buiten het feit dat alles oud en stuk is, is het ook nog eens behoorlijk vies. De gigantische vlekken op de muren, vloeren en gordijnen waren nog het minst erg. De badkamer was beschimmeld, de tegels waren stuk, het douchegordijn zat vol met vieze vlekken en de stortbak van de wc was helemaal bruin uitgeslagen van de viezigheid. Het bed was volledig doorgezakt en vooral rondom het bed zaten vieze vlekken. Kortom, je wilt je echt niet in deze kamers bevinden!! Ook de service laat te wensen over, zo mochten wij zelf de schoonmaaksters gaan zoeken om onze sleutel te krijgen. Wij zijn ons echt rot geschrokken, ondanks dat wij doorgaans totaal niet moeilijk zijn qua hotels.

• 1Teleurgestelde gasten28-05-2015

Nier boeken

Wij hebben geboekt via touroperator. Ik snap niet dat ze deze hotel aanbieden. Kamers oud vies. Ze hebben gezegd ontbijtbuffet. Echt niet. Ze zeggen alleen in het weekend. Stond niet bij de beschrijving. Ontbijt. Thuis eet ik echt beter schandelijk. Enige plus punt dichtbij centrum. Zonde van me geld. Laat je touroperator niet verlakken door de foto's op de site

• 8Jos16-05-2015

Prima plek om low-budget te overnachten!

Voor een lage prijs heb je een geweldige plek om Antwerpen te ontdekken. Fijne bedden en schone lakens. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt. Het ontbijt is met verse broodjes, fruit, allerlei soorten beleg en heerlijk gebak uitstekend te noemen.

Parkeren doe je aan de overkant van de straat in de garage.

Vanuit het hotel stap je zo het bruisende leven van Antwerpen in. Overal eettentjes met hapjes en drankjes uit alle delen van de wereld. Tegenover het hotel kun je ook nog een filmpje pakken in een gigantische bioscoop met 20 zalen!

Na de film nog even gezellig pimpelen en kennismaken met de (in vergelijking met Nederland) relatief goedkope biersoorten in de gezellige kroegen.

Als we weer naar Antwerpen gaan, komen we zeker hier terug

• 6Jelismeij04-05-2015

Liever niet

Hotel Keyzerlei is op het eerste gezicht een sjofel hotel. Op het tweede gezicht ook. Onze kamer zag er niet netjes uit: de vloerbedekking zat los en was rafelig en de verwarming was lelijk weggewerkt. De badkamer was wel netjes, schoon en straks. Prima douche en toilet.

Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is ook fijn dat er altijd iemand bij de balie aanwezig is.

De ligging van het hotel is perfect. Aan de ene kant zitten vele leuke eettentjes en aan de andere kant begin vrijwel direct de grote winkelstraat (Meir) van Antwerpen. Op zo'n 10 minuten loopafstand ligt het oude centrum, met de Onze Lieve Vrouwekathedraal en huizen met mooie geveltjes.

Al met al zou ik niet meer in Hotel Keyzerlei terugkomen, omdat de kamers ongezellig en armoedig aandoen. Dit wordt trouwens wel gecompenseerd door het vriendelijke personeel en de perfecte ligging. Liever niet nog een keer, tenzij het gerenoveerd is!

• 5jacqueline12-12-2014

Ongezellig en oud Hotel

IK ben de afgelopen 2 dagen in Antwerpen geweest,prachtige stad,hotel met ideale ligging! Maar ik ben het met vele onderstaande reacties eens,wat een armoede zeg als je binnenkomt,ga dit hotel a.u.b renoveren!! Gelukkig was ik hier maar 1 nacht en had ik niet zoveel betaald via de veiling.(de kamer was het geld amper waard!) Maar in deze toestand eens maar nooit meer! Het personeel was wel enorm vriendelijk!

Hotel Keyserlei info

Het complex