Kerstmarkt Antwerpen

7.5Goed

0.2km van centrum

• 9vader en dochter15-12-2019

geweldig

kerstmarkt Dordrecht en Antwerpen gewoon in het water gevallen door het slechte weer .Maar dan staat het personeel van de Salvinia haar mannetje van a tot z goed verzorgde reis ruime keus eten en schone kamers gezellige avonden mooie dagen beleefd om op terug te kijken bedankt vader en dochter

Gereisd met partner in december 2019

• 6L.A. van Helvoort09-12-2018

Lekker overslaan

Echt niet boeiend. De tentjes met glühwein en brattwurst zijn nauwelijks te vinden. Niet gezellig aangekleed. Politie met mitrailleurs zeer onvriendelijk (door rood licht gelopen, 174 euro boete...). Al met al een weekendje weg vol opgefokte, chagrijnige en niet klantvriendelijke Belgen. Zo anders dan dat we hadden voorgesteld. Voor ons wordt het weer gezellig Duitsland of gewoon ons mooie Nederland.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2Guy Driesmans12-12-2017

Dikke Flop

Voor de ijspiste koneden er maar 1 rij mensen toekijken de rest moest 30 à 50 cm lager staan. Wij hebben daar niks van gezien. Wij waren met een vereniging 56 personen, niemand van onze groep was tevreden. Vergeleken met Brussel en Leuven was Antwerpen er niks tegen.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 1Koopman10-12-2016

Wij gaan er nooit meer heen

Aankondiging op zaterdag 10/12/2016 speciaal vanuit Nederland (utrecht 190km) heen gereden om de Belgische sfeer daar te beleven. Nagevraagd bij lokale standverkopers gaat deze pas om 17.00 uur beginnen terwijl er op internet aangegeven staat dat deze begint om 11.00 uur tot 23.00 uur in de avond. Wat een onbetrouwbaar stadsbestuur daar, één grote ongeorganiseerde bende die geen internet in kunnen vullen voor info aan buitenlandse bezoekers. Prijzen rijzen trouwens de pan uit ....nee dit was eens maar nooit meer ,even gewinkeld van 11.00 uur tot 15.00 uur en daarna weer naar Nederland terug gereden. Dus dag naar de knoppen en (ook mede door halve opengbroken stad)417kilometer voor niets gereden. Belgisch stadsbestuur adieu . Bedankt voor jullie slechte media info....

Gereisd met partner in december 2016

• 6Daniëlle12-01-2014

Viel tegen

Een kleine kerstmarkt met veel dezelfde kraampjes.

Gereisd met partner in december 2009

• 5Iris16-10-2013

Te druk

Te druk. Alles zit te veel op elkaar gepropt! Maar voor kerstmarkten moet je toch echt in Duitsland zijn

• 8nickvg804-01-2013

nog eens geschaatst

het was toen lang geleden dat ik nog eens geschaatst had en ben toen met mijn tante nog eens het ijs opgegaan, hebben toen gegierd van het lachen

januari 2009

• 9Ann Andries03-11-2012

Moet je zien!

Voor wie van romantiek houdt ...

• 7Charl 02-11-2012

Aardige Kerstmarkten

Op de Grote Markt en op het Steenplein nabij Het Steen zijn grotere kerstmarkten. Niet zo levendig als in andere plaatsen.

Gereisd met partner in december 2011

• 9leoswolfs01-11-2012

ieder jaar opnieuw

mooie gezellige Kerstmarkt, de groenplaats en Markt nodigt je uit om er een gezellige boel van te maken, prachtige stad