Géén boekingskosten

Julien

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Julien voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Julien

• 9Jacco31-07-2011

Super. Relaxed. Mooi door eenvoud.

Zeer fijn hotel door zijn kleinschaligheid en directe betrokkenheid van al het professionele personeel. Uitstekende ligging. Een hotelervaring welke het herhalen waard is.

• 9k&e07-06-2010

heel fraai hotel met geweldige ligging

hier 2 nachten geweest aansluitend op huwelijksdag. heel mooi hotel (iedere ruimte is tot in detail mooi), zeer ruime en fraaie kamer. wij hadden een zolderetage (kan geen kamer genoemd worden). personeel is zeer vriendelijk. heerlijke ligging in het centrum, vanaf de kamer uitzicht op de kathedraal. bepaald geen goedkoop hotel, maar daarentegen wel bijzonder en zeker leuk indien je een bijzondere gelegenheid hebt. we hoorden andere gasten klagen over geluidsoverlast van straat. het personeel gaf daarbij terecht aan dat dit mogelijk is bij een hotel middenin het centrum. Maar wij hebben niets gemerkt. Daarom wellicht handig om naar een kamer aan de achterkant te vragen (hadden wij).

• 10Christian Bouter27-04-2010

Geweldig hotel!

Beste hotel in Antwerpen. Compleet verbouwd maar oude stijlelementen zijn bewaarde gebleven. Fantastische rustgevende ambiance in hartje Antwerpen. echt een aanrader.

Hotel Julien info

• Adresgegevens