Hotel Indigo Antwerp - City Centre

Hotel Indigo Antwerp - City Centre

8.1Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Indigo Antwerp - City Centre voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Indigo Antwerp - City Centre

• 2018
    8Gertrude H.05-11-2018

Hier kom je terug!

Een knus hotel in scandinavische sfeer, ideaal gesitueerd qua parking en stad (centrum). Gezellige kamers met mooie inloop, stort douche, fijne badprodukten. En erg attent, koffie thee en chocolademelk kun je op je eigen kamer maken!

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

9Marga17-12-2017

Hip, sfeervol en centrale ligging

Hippe en sfeervolle inrichting kamer en lounge. De kamer en (ruime) douche waren schoon en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt tegenover het station en de Zoo en op loopafstand van de rest van het centrum. Het personeel was uitermate vriendelijk en wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen voor een korte city-trip. Vanaf 14 december 2017 heet het hotel Indigo. Wij wensen de crew veel succes met de nieuwe formule.

Gereisd met partner in december 2017

• 7Gerbrich08-12-2017

Redelijk maar hip hotel

Het hotel is heel hip, ziet er fantastisch uit maar toen wij er waren was er een of ander congres waardoor alles heel rommelig was. Bovendien werd er geklust in het hotel op de meest rare tijden 9u ‘s avonds en 8 u in de ochtend. Het beloofde nespresso apparaat was nergens het bekennen en er was geen mini bar of koelkast waardoor je niks kon drinken op je kamer.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Nicole L.25-11-2017

Aangenaam verrast!

Wát een fijn hotel! Het ziet er prachtig uit, modern vormgegeven, goed doordacht en super efficient. Kamers zijn niet overdreven groot maar bieden alles wat je nodig hebt en de badkamers zijn luxuees. Er staat een flesje water voor je klaar, een nespresso apparaat met wat cupjes voor koffie, luxe toiletartikelen van Moooi, kortom heel gastvrij. Alles ook nog een perfect schoon. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, de plek waar je dat kan nuttigen is ook heel eigentijds en dus geen suf zaaltje. De ligging is ook pretttig en lekker centraal. En dat voor een heel betaalbare prijs. Kortom, ik ben fan en kom er graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9William21-09-2017

Verrassend goed

Wij hadden er niet zo veel van verwacht. Hotels naast het station zijn meestal ..... station hotels! Queen A is modern, proper en zeer degelijk. We waren met vier en vonden het allemaal heel goed.

Gaétan Demoor - Hotel Manager, Hotel Manager, 25-09-2017

Beste WilliamGeorge,

Dank u voor de feedback en het is heel fijn te lezen dat we over uw verwachtingen gegaan zijn!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst terug verwelkomen.

Met vriendelijke groeten, Gaétan

Gereisd met partner in september 2017

• 8kimberly30-12-2016

netjes en perfecte ligging

het hotel ligt op 5 min lopen van het station en dus ook 5 min lopen van de lange winkelstraat. tegen over het hotel heb je een tram metro en busstation.

de kamer was erg schoon. ik en mijn vriendin vonden de stijl van de kamer ook erg mooi en luxe. helaas hadden wij geen mooi uitzicht maar dat vonden wij niet erg. om bij je kamer te komen moest je met de lift die je bediend met je kamer pas. er kunnen dus geen rare mensen naar binnen komen.

Het ontbijt hebben we niet gehad om dat we ons hadden verslapen maar het restaurant zag er wel netjes uit. we hebben in de middag nog een lekker sapje gedronken

Het personeel was ook vriendelijk, en zagen er goed verzorgd uit.

een prima verblijf!!

Gereisd met vrienden in december 2016

Hotel Indigo Antwerp - City Centre info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • Sport & SpelBowling, Minigolf