Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenHotels AntwerpenHotel Ibis Budget Antwerpen Haven

Hotel Ibis Budget Antwerpen Haven

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ibis Budget Antwerpen Haven voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 6 reviews

7GoedScore uit 6 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

6 Reviews over Ibis Budget Antwerpen Haven

• 5tom Verhelst26-06-2019

Twijfelachtig

Het is zoals verwacht basic maar voor 71 Euro verwacht je toch betere hygiëne. De neuspeukels hangen aan de muren in het wc en op de bedden hangt het er vol mee. Gewoon degoutant.

• 7Margo24-04-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het hotel is goed te bereiken vanaf de rondweg van Antwerpen en ligt op korte afstand van het centrum. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. De bedden zijn stevig, maar goed te doen voor een weekend. Het oude centrum is niet makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

• 7Whitney18-11-2014

Prima hotel voor die prijs

Wij vonden het een prima hotel voor de prijs van €53 Wij hadden al sowieso niet veel verwacht want Ibis Budget zegt het al. Voor ons was alleen hygiëne dus belangrijk en schone kamers. En daar voordoet dit hotel zeker aan. Het is niet luxe, maar gewoon normaal. Bed lag ook prima. Wij hadden ons verslapen en werden dus precies 12.00uur wakker, daar werd niet moeilijk overgedaan en hoefde ook niets extra's te betalen. Meneer aan de receptie ook erg vriendelijk! Goede service dus!

• 8Bianca23-11-2013

Prima overnachtingshotel

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Geen lawaai vanaf de gang gehoor, rustig kunnen slapen. Het bed is hard maar van goede kwaliteit. Het hotel is goed bereikbaar met de auto. De kamer is klein maar functioneel en als overnachtingsplek uitstekend geschikt. Wij hebben hier overnacht na een concert, maar de laatste bus vanuit de stad gaat al om elf uur en daarna moet je met de taxi. Het ontbijt was niet overdadig maar van goede kwaliteit en ook hiervan is de prijs-kwaliteit goed te noemen.

• 8Laura08-08-2012

Netjes, licht, prettig.

Naam van het hotel is veranderd:
    ibis budget Antwerpen Port (voorheen ETAP HOTEL) We zijn hier twee nachten geweest: twee kamers gehuurd waarvan een kamer met drie personen. Hotel was wat moeilijk te vinden,. Voldoende parkeerruimte, typisch hotel voor op doorreis, netjes.

• 7lindsey_v24-06-2012

Prima hotel als je niet in het centrum wilt zitten

Dit hotel samen met mijn partner bezocht, ligt helaas ver uit het centrum. Hotel ziet er verder prima en schoon uit. Personeel niet al te vriendelijk. Kamer is netjes, klein, de foto's doen het groter lijken! Badkamer is eigenlijk meteen in de kamer dus wanneer je gebruik maakt van douche zorg er van voor dat er geen tassen in de buurt staan anders zijn deze nat! Als je een auto hebt is het centrum goed te bereiken, ongeveer 15 minuten rijden, maar parkeren is niet zo makkelijk!

• 0Ingmar23-10-2011

Prima hotel voor twee dagen Antwerpen

Jammer van de ligging, wel ver van centrum. Maar met de auto ben je er binnen 10 min. nette kamers, fijne douche! Zeer goede prijs voor hotel en ontbijt, ontbijt is niet uitgebreid maar voldoende.

Hotel Ibis Budget Antwerpen Haven info

Het complex