Hotel Hyllit

Hotel Hyllit
8,4

11 tips over Hotel Hyllit

carinejonckheere, 30-1-2014
S’avonds lekker gegeten in “ La Cigale D’Argent” die juist over het hotel gelegen is .
Sjouke, 20-11-2013
Tegenover het hotel zit Bier Central, een Belgisch bier cafe, met bijna 300 Belgische bieren.
Lelly, 10-5-2013
Winkels op loopafstand (meir) die ik aanraad; River Island, Pull & Bear, Forever21, Newlook en Urban Outfitters. De meeste van deze winkels zitten niet in NL en zijn echt de hemel. Restaurantjes genoeg aan de Keyserlei!

We hebben een aantal aanbieders voor Hyllit voor je op een rij gezet:

Harald, 22-4-2013
Gezien de hoge prijs van de parkeergarage kun je de auto beter op de Waalse Kaai zetten. Dit is gratis. Moet je wel een stukje door het centrum lopen (ongeveer 20 minuten).
RobDeborahLuna, 9-12-2012

Tip voor een lekker ontbijten: Monico aan het eind van de lange winkelstraat Meir.

Timo, 19-11-2012
Vlakbij ligt de bioscoop, OV vlakbij en je loopt zo de Meir op.

nts2013, 28-10-2012
parkeren bij shoppingcentrum Keysel 20 euro per 24 uur. In het shoppingcentrum Keysel zit ook een uitgebreiden supermarkt. Ontbijten om de hoek bij EXKi voor ongeveer 5 euro per persoon
Maarten, 30-7-2012

kom met de trein, snel en goedkoop!

auto parkeren kan onder het hotel, maar 't verkeer in het centrum van antwerpen is druk.

ouwewilg, 8-7-2012

hotel aan de dure kant maar daar heb je wel veel luxe voor

alles goed geregeld

Laura, 29-1-2012
In het straatje tegenover het hotel zit een goede Italiaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Hyllit voor je op een rij gezet: