Hotel Hyllit

Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel

Inge
16-3-2016
  • vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet, nette en schone kamers, perfecte ligging midden in het centrum, parkeermogelijkheid

• bedden waren vrij zacht, dure parkeerkosten (€18,00)

Gereisd met partner in maart 2016

Heel mooi hotel

gabrielle
30-12-2015

Wij, twee volwassenen en twee tieners, hebben hier eind augustus een weekend geslapen. Heel mooi hotel met goede parkeergelegenheid. Heerlijk bed! Hele ruime schone kamer. De kinderen hadden een afgeschermde ruimte in de kamer. Zwembad niet heel groot, maar fijn om na een warme dag in de stad even af te koelen. Erg vriendelijk personeel. Direct in het centrum van de stad. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fam. Kloppenburg
26-10-2015

Het hotel ligt midden in het centrum op nog geen 5 minuten van het centraal station. Vanuit een klein halletje ga je met een lift naar de eerste etage en dan kom je in een hele chique lobby met uiterst vriendelijk personeel.. Wij konden gelijk onze kamer in welke ruim en schoon is en voorzien van een mooie badkamer met bad. (Executive plus room) Het hotel voorziet in een meer dan uitstekend ontbijt, heeft een zwembad (indoor) en een gezellige bar welke in de vroege avond uren wordt geopend. Wij raden dit hotel aan voor een ieder die comfortabel zo niet luxe in Antwerpen wil verblijven. Bijzondere vermelding voor Patricia welke het ontbijt verzorgd, vriendelijkheid ten top en constant aanvullen wat op is op het buffet. Top hotel dus

Gereisd met partner in oktober 2015

perfect

joyce
3-9-2015

Voor de tweede keer in dit hotel verbleven en wederom erg goed bevallen. Ligging is ideaal, dichtbij het station en ongeveer 5 minuten lopen naar de meir. Mooie kamer en vriendelijke personeel

Tip: Ga een cocktail drinken bij brasserie Appelmans

Gereisd met partner in augustus 2015

Net hotel met vriendelijk personeel

Maurice
29-7-2015

Perfect hotel voor een korte stedentrip. Personeel is zeer vriendelijk en het hotel en de kamers zien er schoon en netjes uit en zijn van alle gemakken voorzien. Tegen een vergoeding van € 18,- per dag kun je de auto onder het hotel parkeren. Hotel ligt praktisch aan de lange winkelstraat op loopafstand van het Centraal Station en de vele terrasjes en restaurants. Kom hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Professioneel en gastvrij personeel!

Gerita Loonstra
24-5-2015

Goede, vriendelijke ontvangst, kamer was super voor elkaar en het ontbijtbuffet was ontzettend goed geregeld, alle lof voor het personeel dat het je zo graag naar de zin wil maken!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Goed hotel op een centrale plek

Jorinde
1-1-2015

Het hotel ziet er erg netjes en ruim uit, het personeel is erg vriendelijk. De kamers hebben goede bedden en de badkamer heeft een luxe uitstraling. 2 minpunten: - de liften, deze werken niet altijd goed - het welnesscenter zou tot 21:00uur open zijn, maar om 19:55uur werd gezegd dat ze om 20:00uur zouden sluiten

Gereisd met vrienden in december 2014

Super plek midden in de stad

Nico Kromhout
12-8-2014

Alles in de directe omgeving en keurig schoon, vriendelijk personeel en alles top, zwembad had iets warmer gemogen.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

goede ligging

carinejonckheere
30-1-2014

Goede ligging vooral als je met de trein gekomen bent , de receptie ligt op het eerste verdiep . Vriendelijk ontvangen , wel de eerste keer dat ze je Visa kaart vroegen als waarborg. De lift kan je enkel gebruiken met je kamerkaart , wel veilig. Wat ons wat tegenviel was dat onze kamer juist naast de lift lag en dat kon je heel goed horen in de kamer , we hadden wel een grotere en duurder kamer geboekt en vond het wel jammer , vooral als je een slechte slaper bent is het niet zo aangenaam. Wat ik ook een gemis vond wat je bij de meeste hotels wel hebt is een badmantel en slippers en vooral omdat er een zwembad en wellness is die beneden gelegen is , je kon er wel huren. De bedden waren wel in orde en ook het ontbijt was in orde . Genoeg plaats om te zitten en ze vulde voldoende bij.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyllit in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyllit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.