Hotel HotelO Antwerpen Kathedral

Hotel HotelO Antwerpen Kathedral

Kleine hotelsWeer vandaag15°-1°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor HotelO Antwerpen Kathedral voor je op een rij gezet:

Weekendesk
Weekendesk
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

11 reviews over Hotel HotelO Antwerpen Kathedral in het Nederlands

Bijzondere sfeervolle kamers

jeroen struik
23-5-2012

Geweldige locatie, lekkere bedden, hotel nog niet geheel af, geen last gehad van werkzaamheden, goed geïsoleerde ramen op voorgevel (uitgaanslawaai).

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HotelO Antwerpen Kathedral in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HotelO Antwerpen Kathedral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.