Hotel HotelO Antwerpen Kathedral

Kleine hotelsWeer vandaag15°4°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor HotelO Antwerpen Kathedral voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel HotelO Antwerpen Kathedral in het Nederlands

Stuitende rigiditeit.

Sander
11-6-2018

Meest verschrikkelijke service ooit ervaren. Wij hebben meermaals gebeld om problemen bij het boeken te bespreken en telkenmale verschool het personeel zich achter regels welke zij kennelijk in het leven hebben geroepen om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Inflexibel en we zijn onbeschoft behandeld.

Super maar ontbijt minder

Bianca
6-1-2016

Mijn vriend heeft mij in dit hotel ten huwelijk gevraagd :)

Veel overleg gehad met hotelpersoneel om alles op de kamer te versieren,

en dit hebben zij heel goed uitgevoerd!

Hele goede service en kamer was super mooi!

Het ontbijt is simpel. Ik mistte een gebakken eitje. Gekookt eitje was er wel, maar deze moest je zelf koken. Ontbijtzaal was aan de kleine kant: als je langs het buffet wilde lopen, zat je bijna bij de gasten op tafel.

Maar verder ben ik vol lof!

Nooit meer!

T.
22-7-2015

We hadden veel verwacht van dit hotel. de kamers op de foto's zagen echt leuk uit op internet. Centraal gelegen is denk het enige positieve aan dit hotel. We kregen een kleine kamer, die moeilijk te vinden was. wat bleek ze hebben 1 kamer in 2 opgesplitst. Kamer was klein, donker en stoffig. Niet veel licht waardoor het vooral s'avonds en s'ochtends moeilijk was te zien. Benauwde kamer zonder airco en ventilator. Dat weekend was het 28 graden in Antwerpen dus we hebben zeer slecht geslapen. Bed lag wel lekker. Personeel was aardig, alleen toen we vertrokken en netjes zeiden dat we geen leuk verblijf hadden gehad door de warmte en geen airco en ventilator. Was haar antwoord: ja dat klopt hebben we niet, vorig weekend was het nog warmer toen hadden mensen het nog warmer!!!! Conclusie: nooit meer!

Fantastische plek

immyboon
28-6-2015

Top locatie, uitzicht op de kathedraal. Je bent op 5 min. lopen in het centrum en bij de metro. Ontbijt was heerlijk, verse broodjes, sapjes, fruit, gevarieerd beleg, top! De kamer die wij hadden was wel gehorig, maar lekker bed en goed verzorgd.

Jammer, maar beetje vergane glorie

JT
18-11-2013

wij hebben hier een nachtje gelogeerd. Mooie kamer en mooi hotel, maar zoals gezegd een beetje vergane glorie.

- dekbed waarschijnlijk een keer gewassen waardoor de vulling in bobbels op het bed lag

- licht in het plafond ontbreekt, er hangen stroomkabels uit

- niet schoon, veel stof

- vochtplekken, kalk en schimmel in de douche

- muren beschadigd en vies

een keer goed schilderen, plintjes op de vloer aanbrengen, nieuwe assesoires neerzetten, electriciteit repareren, ...

opgelapt krot, klein, smerig, armoedig

de graaf
28-9-2013

we hadden veel van het hotel verwacht, binnen twee minuten een kakkerlak gespot in het hotel van 2 cm, volgens de receptie heel normaal. kamer was erg klein, slecht verlicht in de avond, inkijk douchecabine, dus geen privacy als je douched, mini wc. erg gehorig en in de ochtend koud water uit de douche. de kamer heeft geen airco en is erg benauwd want ook het raam is erg klein. bed lag wel erg lekker. ontbijt was maar 5 euro, maar was zo armoedig dat zelfs dat te veel was. niet eens koffie of thee.

Fantastische locatie

Joke
19-3-2013

Geweldig gelegen, middenin het centrum. Wij hadden een kathedral kamer met super uitzicht op de kathedraal. Heel vriendelijk ontvangen

Teleurstelling

Kris hock
30-10-2012

Heel mooi gelegen, buitenkant heel mooi, kamers mooi maar niet afgewerkt, en aan de kleine kant.

Heel klein ontbijt ruimte met heel beperkte keuze en wederom, niet afgewerkte ruimte.

Service was een topper

Het is zeker en vast zijn geld niet waard!

via groupon

kurt
27-8-2012

Via groupon geboekt voor mooi voorgestelde hotel . Voucherwaarde meer dan 200 eur , nu 99 eur . Achteraf blijkt een kamer 125 eur te kosten en geen 200 .

We kregen een kamer op het 5e en deze was volledig zwart, zeer donker . Klein , een kamer om depressief van te worden . Voor de prijs van 99 eur hadden we op een andere plaats een betere kamer kunnen krijgen .

Voor ons was dit rampzalig . Boek al eens via groupon, nooit meer .

Bijzondere sfeervolle kamers

jeroen struik
23-5-2012

Geweldige locatie, lekkere bedden, hotel nog niet geheel af, geen last gehad van werkzaamheden, goed geïsoleerde ramen op voorgevel (uitgaanslawaai).

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HotelO Antwerpen Kathedral in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HotelO Antwerpen Kathedral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.